• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    BYDKUNITY 3D
    SLASH
    SLASH --- ---
    stiahnite si kym nie je neskoro :)

    Unity 2D Game Development - Chia sẽ tài liệu CÔNG NGHỆ THÔNG TIN
    http://chiasetailieucntt.blogspot.co.uk/2014/06/unity-2d-game-development.html
    MAIMONIDES
    MAIMONIDES --- ---
    SHIGORBIRDMAN: Nested prefabs, to je taková trivialita, tak se k ní Unity za ty roky ještě nedostala.
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    mmm, nested prefabs, to by bylo out of the box moc pekny :/ (nejake plus minus funkcni reseni by se dalo asi napsat / videl jsem nekoho zminovat ze je neco na asset storu, ale bylo by fajn, kdyby to fungovalo poradne...)
    APH
    APH --- ---
    na doplnenie : na bezne parurovnove herne menu bude ACS system OK
    nieco vacsie (kompozicie / nested prefabs anyone ?) pouzitelne na 'business like app - tucna sanca
    ( a tie vhniezdene prefaby by boli vyuzitelne samo aj na bezne menu, viz komponenty; budu najskor niekedy v 5, takze pouzitelne mozno tak o rok )

    dakujem panovi kolegovi za prezentaciu Canvas volby v menu, ale mal som na mysli zobrazenia typu scrollview s viac ako povedzme 1o polozkami :) ( odhliadnuc od toho, ze 4.5 nemam ani nainstalovane )

    imo to GUI v lete ( up to 23. sept ) vydaju relativne pouzitelne (4.6 beta je uz testovana nejaku dobu), scriptkiddies budu hookovat skripty o 106
    APH
    APH --- ---
    imho to gui bude na bezne menu ok
    mna by zaujimali hlavne vacsie scrollovacie plochy - do toho moc nadeji nevkladam

    je to strasne neskoro cele
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    REEFER: a slibujeme to uz roky uz nekolik major verzi a najali jsme kvuli tomu autora ngui (nebo ktereho) a pak ho zase vyhodili....
    Zrovna GUI uverim az bude, ano, taky bych byl rad, kdyby unity konecne melo nejake pouzitelne GUI out of the box, se kterym by se efektivne pracovalo, ale....
    REEFER
    REEFER --- ---
    A na tohle se trebas ja tesim hodne moc, vy brucouni.

    Overview of the New UI System – Unity Technologies Blog
    http://blogs.unity3d.com/2014/05/28/overview-of-the-new-ui-system/
    RUTHAN
    RUTHAN --- ---
    MAIMONIDES: Spis je to jedna z oblasti, kde neni moc na vyber.. BTE vzdycky fascinuje, jak se enginy v hernich mediich, kde to nikdo nezapnul na dyl na jedno odpoledne vychvaluji a nejaka rozumna pseudoobjektivni kritika se da najit, snad je na gamedevu.
    MAIMONIDES
    MAIMONIDES --- ---
    Unity3d má zkrátka štěstí na houževnatý zákazníky.
    RUTHAN
    RUTHAN --- ---
    MAIMONIDES: Tak jasne podivej se na cast Know issues, kde hrne priznaly cely 2 kousky..
    MAIMONIDES
    MAIMONIDES --- ---
    REEFER: Ten seznam opravených chyb je tak dlouhej, že už tam žádný další určitě nezůstaly:)
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    REEFER: argh, dva dny bez spani se zase projevuji, latest != last :/

    do 2d fyziky toho zas tak moc nepridali, jen par funkci ne?
    REEFER
    REEFER --- ---
    SHIGORBIRDMAN: "nejnovejsi"
    SHIGORBIRDMAN: mne by prosim zajimala ta 2d fyzika
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    nejak teda nezaujalo... sparse texture support akorat, jinak prevazne bugfixy a prevazne 2d....
    a ty bugy co me serou, jako terba ze prestalo fungovat animovani barvy v legacy animacich a spatne spousteny adb blokujici exit editoru zjevne zustavaji
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    Da faq zase unitaci berou?

    "The latest release in the 4.x cycle"

    a vedle toho okynko "GUI v 4.6"
    REEFER
    REEFER --- ---
    Unity - What's new in Unity 4.5
    http://unity3d.com/unity/whats-new/unity-4.5
    RUTHAN
    RUTHAN --- ---
    APH: Tvrdim to samy, tohle je vyzva pro nastenkare, myslim ze to bude jeste par let aktualni.
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    APH: jj, velmi dobry shrnuti
    APH
    APH --- ---
    1. Pre-announced with great fanfare
    2. Delivered with bugs and missing features from what was promoted
    3. Slowly fixed over the next year
    4. Slowly declines over the next years
    5. Gets called "legacy" for a while
    6. Gets replaced by something pre-announced with great fanfare...
    7. Goto 1
    8. or you just give up and leave it to someone on the Asset Store.

    Official: How Can We Serve You Better? - Page 44
    http://forum.unity3d.com/...cial-How-Can-We-Serve-You-Better/page44?p=1633407&viewfull=1#post1633407

    sums it up
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    MATHEW_ER: psal jsem ze to jako goto vypada :)
    pro dva vnorene cykly me to pouziti taky napadlo, ale ani me nenapada, jestli jsem neco takoveho kdy potreboval
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam