• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    BYDKUNITY 3D
    MAIMONIDES
    MAIMONIDES --- ---
    PHOTOSPHERE: Imho tvrdohlavost a hloupost. Asi se v tom snaží udělat něco víc jak skákající krychle co dělaj všichni co to obhajuji jako ty a je houževnatej. Až se vzdá a přejde jinam, uleví se mu.
    PHOTOSPHERE
    PHOTOSPHERE --- ---
    SHIGORBIRDMAN: :) ty tolko na to unity nadavas, az sa cudujem, preco neprejdes na iny engine??
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    hmmm, takze cachovani referenci na scriptableobjects nemusi pomoct, no pekne. Sigh, dalsi pile of unity shitu.

    Ted se, jiz tradicne, omrdavam se serializaci, a ani za prase se nejsem schopnej dostat se k necemu, co by mi vyhovovalo :/
    APH
    APH --- ---
    btw z toho blogu je jasne, ze == ma viac problemov ako null compare a ?? operator zrejme nefixnu ani v 5, kedze ho 'nemozu' obist ...
    zato pridaju do 5 Automatic Script Updating kedze idu menit pristup ku komponentom a robit minoritne zmeny api, takze asi s kopou ruzoveho user bullshitu okolo
    myslim, ze je urcite sa na co tesit

    APH
    APH --- ---
    to bude toto - http://blogs.unity3d.com/2014/05/16/custom-operator-should-we-keep-it/
    oni asi tieto veci povazuju samozrejme :]
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    item je class z monobehaviour, placnuta na gameobject, FixedTransform je jeji public Transform.


    var tr = (item.FixedTransform?=null) ? item.FixedTransform : item.transform - funguje

    var tr = item.FixedTransform ?? item.transform - nefunguje, vzdy vraci item.FixedTransform


    trosku jsem experimentoval, a proste v unity neni null jako null - jak je to jednou jako public field a nejaky ScriptableObject, cili na to saha unity serializace, tak je tam ve skutecnosti nejaky fixni odkaz misto null. != a == jsou pretizene, aby ho prohlasovaly za null, ale na ?? se zapomelo
    APH
    APH --- ---
    SHIGORBIRDMAN: akoze int i = Instance.i ?? -1;
    nefunguje ?
    mas to v serializacii ?
    ale nedivil by som sa, keby to niekedy neslo vobec, internal compiler errory som uz videl viackrat ako by som chcel
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    v Unity nefunguje operator ?? na public fields, bomba. hodina zivota a nadavani v hajzlu
    RUTHAN
    RUTHAN --- ---
    Mono Performance Team - Miguel de Icaza
    http://tirania.org/blog/archive/2014/Jul-23.html
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    MAIMONIDES: SyntaxTree, autory UnityVS pluginu
    MAIMONIDES
    MAIMONIDES --- ---
    SHIGORBIRDMAN: koho koupil ms?
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    BYDK: jde to i s expressem. nez se srat monodevem... (poustim ho jen obcas, kdyz fakt musim na debugging, ale jedna vec, co me unity naucilo, bylo odvyknout si spolehat se na klasicky debugger, protoze na macu je/byl debug naprosto nepouzitelny
    BYDK
    BYDK --- ---
    SHIGORBIRDMAN: Nepotrebujes na visual studio licenci? A pak vim, ze k tomu byl i takovy plugin k rychle navigaci, ted si nevzpomnu, jak se to jmenovalo, ale bylo to pro rychlejsi pohyb v kodu. Kazdopadne debuging je potreba a pokud to nejde ve visualku, tak je to stejne naXXXXX.

    Jinac mam jeste jinej problem v monodev. Dost casto a automaticky davam save a me to vzdycky presune nazacatek zdrojaku, coz mi trochu stve. Mate s tim nekdo taky problem? Diky
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    vyser se na monodev a nainstaluj si visual studio. Monodev ma smysl jen pro maca a nebo debugovani, pokud se ti nechce kupovat plugin (ktery by ale brzo mel byt zadarmo, protoze autory koupily mrkve).

    Task list visual studio style tam nekde je, ale z halvy si nevzpomenu kde, navraceni se k poslednimu upravenemu radku ani nevim, ze takova funkce nekde byla
    BYDK
    BYDK --- ---
    Ahoj, trochu jsem se porozhlednul v monodev. A hledam tasklist ci todo list a take bych rad nasel zkratku k navraceni se poslednimu upravenemu radku. NAsel jsem jen ikonu. A v shortcuts nevim ktera je to polozka. Diky :)
    APH
    APH --- ---
    SHIGORBIRDMAN: jj, nevedel som sa rozhodnut, ci to locknut na surface alebo nechat volne pohyb v priestore a zostalo to v takomto medzistave nahovno
    uz by to malo byt lepsie, parametrizujeme )
    -- samotna kamera *skrabe sa na temene* tiez nie je spokojna, na tomto tracku nevidno, ale potrebuje este spravit
    dik za feedback ]
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    APH: chce to predelat zobrazeni / kameru, hlidat nahoru a dolu je dost tezky / neprijemny, a ve vysledku akorat litam nad lajnou a jezdim nahoru a dolu abych to trefoval
    APH
    APH --- ---
    aby sa nepovedalo, ze je tu samy warez, ukazka co pizlam -
    Unity Web Player | blage_pre0
    https://dl.dropboxusercontent.com/u/874646/blage_pre0/blage_pre0.html
    - cielom by aspon nateraz malo byt zasahovat kurzorom / oranzova kocka / cierne kocky tak, aby bolo stale pocut zvuk
    - trasa a markery su generovane podla zvuku, takze ina empetri - iny landscape
    - WIP - je to intenzivne hrube okolo okrajov
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    APH: mas pouzivat tag sarkasm on :)
    APH
    APH --- ---
    SHIGORBIRDMAN: ehm i can haz sarsacm not detected ?
    btw s tymi poslednymi 'sustained engeneering' patchmi budu aj tie cracknute versie konstantne zaostavat wtz
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam