• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    BYDKUNITY 3D
    * Unity 3D *
    =========
    RECOMANDED version : 2019.4.X
    ( dont have reordable list, arrays, etc.. but isnt laggy )

    Great community, tutorials and many assets for all.

    * CodeMonkey tutorials *
    https://www.youtube.com/channel/UCFK6NCbuCIVzA6Yj1G_ZqCg

    * Core *
    Unity Real-Time Development Platform | 3D, 2D, VR & AR Engine
    http://unity3d.com
    http://infiniteunity3d.com

    * Tutorials *
    https://twitter.com/SebastianLague
    https://www.youtube.com/user/Brackeys
    Unity C# and Shader Tutorials
    https://catlikecoding.com/unity/tutorials/
    JacksonDunstan.com
    https://jacksondunstan.com/

    * Assets *
    Humble Bundle | game bundles, book bundles, software bundles, and more
    https://www.humblebundle.com/

    * Library Unity tools *
    GitHub - zalo/MathUtilities: A collection of some of the neat math and physics tricks that I've collected over the last few years.
    https://github.com/zalo/MathUtilities

    * Audio systems explain *
    Blog - John Leonard French
    https://johnleonardfrench.com/articles/10-unity-audio-tips-that-you-wont-find-in-the-tutorials/

    * Recommended *
    https://twitter.com/AlanZucconi
    https://twitter.com/OskSta
    https://twitter.com/minionsart /
    https://www.patreon.com/posts/tutorial-list-10663597

    Jakou Unity verzi pouzivate?

    4 hlasy od 4 respondentů

    rozbalit záhlaví
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    BYDK: jde to i s expressem. nez se srat monodevem... (poustim ho jen obcas, kdyz fakt musim na debugging, ale jedna vec, co me unity naucilo, bylo odvyknout si spolehat se na klasicky debugger, protoze na macu je/byl debug naprosto nepouzitelny
    BYDK
    BYDK --- ---
    SHIGORBIRDMAN: Nepotrebujes na visual studio licenci? A pak vim, ze k tomu byl i takovy plugin k rychle navigaci, ted si nevzpomnu, jak se to jmenovalo, ale bylo to pro rychlejsi pohyb v kodu. Kazdopadne debuging je potreba a pokud to nejde ve visualku, tak je to stejne naXXXXX.

    Jinac mam jeste jinej problem v monodev. Dost casto a automaticky davam save a me to vzdycky presune nazacatek zdrojaku, coz mi trochu stve. Mate s tim nekdo taky problem? Diky
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    vyser se na monodev a nainstaluj si visual studio. Monodev ma smysl jen pro maca a nebo debugovani, pokud se ti nechce kupovat plugin (ktery by ale brzo mel byt zadarmo, protoze autory koupily mrkve).

    Task list visual studio style tam nekde je, ale z halvy si nevzpomenu kde, navraceni se k poslednimu upravenemu radku ani nevim, ze takova funkce nekde byla
    BYDK
    BYDK --- ---
    Ahoj, trochu jsem se porozhlednul v monodev. A hledam tasklist ci todo list a take bych rad nasel zkratku k navraceni se poslednimu upravenemu radku. NAsel jsem jen ikonu. A v shortcuts nevim ktera je to polozka. Diky :)
    APH
    APH --- ---
    SHIGORBIRDMAN: jj, nevedel som sa rozhodnut, ci to locknut na surface alebo nechat volne pohyb v priestore a zostalo to v takomto medzistave nahovno
    uz by to malo byt lepsie, parametrizujeme )
    -- samotna kamera *skrabe sa na temene* tiez nie je spokojna, na tomto tracku nevidno, ale potrebuje este spravit
    dik za feedback ]
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    APH: chce to predelat zobrazeni / kameru, hlidat nahoru a dolu je dost tezky / neprijemny, a ve vysledku akorat litam nad lajnou a jezdim nahoru a dolu abych to trefoval
    APH
    APH --- ---
    aby sa nepovedalo, ze je tu samy warez, ukazka co pizlam -
    Unity Web Player | blage_pre0
    https://dl.dropboxusercontent.com/u/874646/blage_pre0/blage_pre0.html
    - cielom by aspon nateraz malo byt zasahovat kurzorom / oranzova kocka / cierne kocky tak, aby bolo stale pocut zvuk
    - trasa a markery su generovane podla zvuku, takze ina empetri - iny landscape
    - WIP - je to intenzivne hrube okolo okrajov
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    APH: mas pouzivat tag sarkasm on :)
    APH
    APH --- ---
    SHIGORBIRDMAN: ehm i can haz sarsacm not detected ?
    btw s tymi poslednymi 'sustained engeneering' patchmi budu aj tie cracknute versie konstantne zaostavat wtz
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    APH: tak je sem zacni linkovat, pyco, nejlip rovnou i na cracknuty unity
    APH
    APH --- ---
    naco je expert vesely klubik, ak nie na vymenu vygooglenych warez linkov pyco neasi
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    kdyz uz chce nekdo warezit knizky, tak si to snad dokaze nagooglit sam, ne?
    SLASH
    SLASH --- ---
    stiahnite si kym nie je neskoro :)

    Unity 2D Game Development - Chia sẽ tài liệu CÔNG NGHỆ THÔNG TIN
    http://chiasetailieucntt.blogspot.co.uk/2014/06/unity-2d-game-development.html
    MAIMONIDES
    MAIMONIDES --- ---
    SHIGORBIRDMAN: Nested prefabs, to je taková trivialita, tak se k ní Unity za ty roky ještě nedostala.
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    mmm, nested prefabs, to by bylo out of the box moc pekny :/ (nejake plus minus funkcni reseni by se dalo asi napsat / videl jsem nekoho zminovat ze je neco na asset storu, ale bylo by fajn, kdyby to fungovalo poradne...)
    APH
    APH --- ---
    na doplnenie : na bezne parurovnove herne menu bude ACS system OK
    nieco vacsie (kompozicie / nested prefabs anyone ?) pouzitelne na 'business like app - tucna sanca
    ( a tie vhniezdene prefaby by boli vyuzitelne samo aj na bezne menu, viz komponenty; budu najskor niekedy v 5, takze pouzitelne mozno tak o rok )

    dakujem panovi kolegovi za prezentaciu Canvas volby v menu, ale mal som na mysli zobrazenia typu scrollview s viac ako povedzme 1o polozkami :) ( odhliadnuc od toho, ze 4.5 nemam ani nainstalovane )

    imo to GUI v lete ( up to 23. sept ) vydaju relativne pouzitelne (4.6 beta je uz testovana nejaku dobu), scriptkiddies budu hookovat skripty o 106
    APH
    APH --- ---
    imho to gui bude na bezne menu ok
    mna by zaujimali hlavne vacsie scrollovacie plochy - do toho moc nadeji nevkladam

    je to strasne neskoro cele
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    REEFER: a slibujeme to uz roky uz nekolik major verzi a najali jsme kvuli tomu autora ngui (nebo ktereho) a pak ho zase vyhodili....
    Zrovna GUI uverim az bude, ano, taky bych byl rad, kdyby unity konecne melo nejake pouzitelne GUI out of the box, se kterym by se efektivne pracovalo, ale....
    REEFER
    REEFER --- ---
    A na tohle se trebas ja tesim hodne moc, vy brucouni.

    Overview of the New UI System – Unity Technologies Blog
    http://blogs.unity3d.com/2014/05/28/overview-of-the-new-ui-system/
    RUTHAN
    RUTHAN --- ---
    MAIMONIDES: Spis je to jedna z oblasti, kde neni moc na vyber.. BTE vzdycky fascinuje, jak se enginy v hernich mediich, kde to nikdo nezapnul na dyl na jedno odpoledne vychvaluji a nejaka rozumna pseudoobjektivni kritika se da najit, snad je na gamedevu.
    MAIMONIDES
    MAIMONIDES --- ---
    Unity3d má zkrátka štěstí na houževnatý zákazníky.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam