• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    BYDKUNITY 3D
    * Unity 3D *
    =========
    RECOMANDED version : 2019.4.X
    ( dont have reordable list, arrays, etc.. but isnt laggy )

    Great community, tutorials and many assets for all.

    * CodeMonkey tutorials *
    https://www.youtube.com/channel/UCFK6NCbuCIVzA6Yj1G_ZqCg

    * Core *
    Unity Real-Time Development Platform | 3D, 2D, VR & AR Engine
    http://unity3d.com
    http://infiniteunity3d.com

    * Tutorials *
    https://twitter.com/SebastianLague
    https://www.youtube.com/user/Brackeys
    Unity C# and Shader Tutorials
    https://catlikecoding.com/unity/tutorials/
    JacksonDunstan.com
    https://jacksondunstan.com/

    * Assets *
    Humble Bundle | game bundles, book bundles, software bundles, and more
    https://www.humblebundle.com/

    * Library Unity tools *
    GitHub - zalo/MathUtilities: A collection of some of the neat math and physics tricks that I've collected over the last few years.
    https://github.com/zalo/MathUtilities

    * Audio systems explain *
    Blog - John Leonard French
    https://johnleonardfrench.com/articles/10-unity-audio-tips-that-you-wont-find-in-the-tutorials/

    * Recommended *
    https://twitter.com/AlanZucconi
    https://twitter.com/OskSta
    https://twitter.com/minionsart /
    https://www.patreon.com/posts/tutorial-list-10663597

    Jakou Unity verzi pouzivate?

    3 hlasy od 3 respondentů

    rozbalit záhlaví
    PHOTOSPHERE
    PHOTOSPHERE --- ---
    MAIMONIDES: ty co pouzivas za engine prosim? (nie je to myslene ako flame, iba ma to cisto zaujima).
    Monument valley je jedno ci je indie vec alebo akokolvek to nazveme. Robili to s unity3d a maju niekolko milionove obraty, ludia hru miluju...a co napr. madfinger games?
    MAIMONIDES
    MAIMONIDES --- ---
    PHOTOSPHERE: Monument valley je typická indie věc. Roztomilé skákající a rotující krychle.
    Tu poslední větu jsi nedokončil. Dokončím jí za tebe:
    ... důležitá je stabilita, robustnost, kvalitní dokumentace(velice důležité) a dobrý support od tvůrců daného enginu. A proto hodně začínajících vyvojářů udělá tu chybu, že si začne s Unity3d.
    PHOTOSPHERE
    PHOTOSPHERE --- ---
    MAIMONIDES: nehodnotil som co dokaze a nedokaze unity, iba som sa pozastavil nad tym, preco niekto komu unity evidentne lezie na nervy este nepresiel na iny engine, ktory mu bude viac po chuti :)

    v unity je spravenych viac dobrych a komercne uspesnych hier (napr. posledny ma napada monument valley), vela zacinajucich vyvojarov sa pozera po ronznych parametroch a featurach roznych enginov, ale zabuduju na nieco ovel dolezitejsie...
    MAIMONIDES
    MAIMONIDES --- ---
    MONKEYFIGHTER: Pravdu máš. Asi se neshodneme na co všechno, ale je to tak.
    MONKEYFIGHTER
    MONKEYFIGHTER --- ---
    MAIMONIDES: kdyz si odmyslim elitarsky kecy o vegan hipstrech a skakajicich krychlich tak s tebou souhlasim unity fakt neni na vsechno a imho je to dobra vec prave pro ty indie studia, jenom mi prijde vtipny vytykat neco unity, imho by clovek mel bejt schopnej posoudit co chce delat a vybrat si na to vhodnej nastroj...zacit psat star citizena v unity a pak nadavat ze to nejde mi prijde mimo.]

    ta lzice je ale hrozna picovina! nejde s ni ukrojit rizek! you don't say
    MAIMONIDES
    MAIMONIDES --- ---
    APH: Prostě triviální hry od indie vegan hipster vývojářů, co pijou jenom zázvorový pivo. Větší projekt narazí na problémy typu memory leak nebo náhodný padání a konec.
    APH
    APH --- ---
    co sere mna je slaba az neexistujuca integracia do hostitelskeho os/systemu; nativne open/save dialogy, clipboard/pasteboard, nejake ludske systemove menu ( vsak to bezi nad mono, preco dpc aspon tie gtk nespravili..), o mobiloch ani nehovoriac
    na jednej strane je to dobre, moze to byt do velkej miery nezavisle, na druhej na kazdu xujovinu treba plugin/custom riesenie
    APH
    APH --- ---
    MAIMONIDES: indie asi jo, casual uz ani ne
    zabaranie sa kamionom do dokonaleho blata != dokonala hra / hratelnost
    naviac kopu tych indie bolo vydanych povodne vo free, na to casto ludia zabudaju
    MAIMONIDES
    MAIMONIDES --- ---
    MONKEYFIGHTER: Unity3d ti nedovolí věci udělat skvěle, dotáhnout je k dokonalosti. Všechny Unity hry mají takovou indie/casual/skákajícíkrychle auru.
    RUTHAN
    RUTHAN --- ---
    MAIMONIDES: On, je chytrej az moc.. ale taky jsme po letech ztratili spolecnou rec, a jestli ma tvrdsi palici on nebo ja, at radsi hodnoti nekdo nezaujatej. Navic, sice mozna pro vas v praveku, ale nejaka poradna prace za nim stoji.
    MONKEYFIGHTER
    MONKEYFIGHTER --- ---
    MAIMONIDES: lol skakajici krychle, jasny:]]
    MAIMONIDES
    MAIMONIDES --- ---
    PHOTOSPHERE: Imho tvrdohlavost a hloupost. Asi se v tom snaží udělat něco víc jak skákající krychle co dělaj všichni co to obhajuji jako ty a je houževnatej. Až se vzdá a přejde jinam, uleví se mu.
    PHOTOSPHERE
    PHOTOSPHERE --- ---
    SHIGORBIRDMAN: :) ty tolko na to unity nadavas, az sa cudujem, preco neprejdes na iny engine??
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    hmmm, takze cachovani referenci na scriptableobjects nemusi pomoct, no pekne. Sigh, dalsi pile of unity shitu.

    Ted se, jiz tradicne, omrdavam se serializaci, a ani za prase se nejsem schopnej dostat se k necemu, co by mi vyhovovalo :/
    APH
    APH --- ---
    btw z toho blogu je jasne, ze == ma viac problemov ako null compare a ?? operator zrejme nefixnu ani v 5, kedze ho 'nemozu' obist ...
    zato pridaju do 5 Automatic Script Updating kedze idu menit pristup ku komponentom a robit minoritne zmeny api, takze asi s kopou ruzoveho user bullshitu okolo
    myslim, ze je urcite sa na co tesit

    APH
    APH --- ---
    to bude toto - http://blogs.unity3d.com/2014/05/16/custom-operator-should-we-keep-it/
    oni asi tieto veci povazuju samozrejme :]
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    item je class z monobehaviour, placnuta na gameobject, FixedTransform je jeji public Transform.


    var tr = (item.FixedTransform?=null) ? item.FixedTransform : item.transform - funguje

    var tr = item.FixedTransform ?? item.transform - nefunguje, vzdy vraci item.FixedTransform


    trosku jsem experimentoval, a proste v unity neni null jako null - jak je to jednou jako public field a nejaky ScriptableObject, cili na to saha unity serializace, tak je tam ve skutecnosti nejaky fixni odkaz misto null. != a == jsou pretizene, aby ho prohlasovaly za null, ale na ?? se zapomelo
    APH
    APH --- ---
    SHIGORBIRDMAN: akoze int i = Instance.i ?? -1;
    nefunguje ?
    mas to v serializacii ?
    ale nedivil by som sa, keby to niekedy neslo vobec, internal compiler errory som uz videl viackrat ako by som chcel
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    v Unity nefunguje operator ?? na public fields, bomba. hodina zivota a nadavani v hajzlu
    RUTHAN
    RUTHAN --- ---
    Mono Performance Team - Miguel de Icaza
    http://tirania.org/blog/archive/2014/Jul-23.html
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    MAIMONIDES: SyntaxTree, autory UnityVS pluginu
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam