• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    BYDKUNITY 3D
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    APH: wow, jsem sokovan, to byla na unity docela rychlost :D jen jsem zvedavy na funkcnost.

    pro mne je to vicemene dobra zprava, protoze nekdy na podzim zacnu resit multak (extremne sebevrazednym zpusobem, ale holt... je to boj a ti co mi plati tomu rozumi lip), takze pokud to bude pouzitelne a nebudu muset resit photon nebo bolt, tim lip....


    ad teren - on je hlavne hrozne pomalej, nevykonnej a na vetsinu veci dost nepouzitelnej. sice jsem ho v nekolika jam hrach pouzil a dost brutalne zneuzil, ale to jen proto ze nebyl cas a chut psat neco pouzitelnejsiho.
    APH
    APH --- ---
    je v b5.1 http://forum.unity3d.com/threads/5-1-beta-information-preview.317493/

    SHIGORBIRDMAN: "...je dobry tak pro amatersky pokusy" - je nepredpokladam, ze toto je zrovna ina situacia :) -- a ak netreba vegetaciu, windzones.., tak by som to s nim na zaciatku tiez nekomplikoval

    + zalezi, co je realne pouzitie - pre jednu malu scenu je napr. toto https://www.assetstore.unity3d.com/en/#!/content/3649 pouzitelne velmi dobre ( samozrejme nemoze byt ani reci ani o nejakom mmo vacsom ako jedna izba vo witcherovi3 )
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    a jo, ten slibovanej novej unity internal multiplayer, no.... gui nakonec po nekolika letech bylo, mozna se dockame i tohohle ;)
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    SIRLOON: v unity se da delat multak docela dobre, ale proste je nutne s tim pocitat od zacatku, ze se to bude muset syncovat

    APH:
    teren v unity je dobry tak pro amatersky pokusy, experimenty a rychlokvasky do jamu, realne moc pouzitelny neni. unet ma byt co?
    APH
    APH --- ---
    pokial pockas na unet, prepisovania bude minimalne (za predpokladu, ze bude fungovat as advertised)
    pokial nie tak ako pise - musis s multiplayerom pocitat v navrhu od zaciatku
    terrain v unity nie je vobec uplna vyhra, a podla mna terrain ani nechces btw ( ak nechces stromy, travu a kosodrevinu )
    SMETA
    SMETA --- ---
    SIRLOON: jde mi o jednoduchej. Nepotrebuju zadnej MMO svet apod. jde mi o záležitost do řekneme 6 lidi. Rad si hraju s Enginem a jsem amatér. Ale zase když něco dělám chci aby to melo smysl. Proto nepostuju každou blbost co nevím a spis sdilim své záměry aby mi včas někdo řekl ,, vole to nebude fungovat,,
    SIRLOON
    SIRLOON --- ---
    SHIGORBIRDMAN: pokud chce multiplayer, mel by hledat jinej engine
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    pokud opravdu chces multiplayer, zacni s nim co nejdriv - jinak ti hrozi, ze budes spoustu kodu prepsat, aby to aspon nejak fungovalo
    SMETA
    SMETA --- ---
    MONKEYFIGHTER: díky moc.
    MONKEYFIGHTER
    MONKEYFIGHTER --- ---
    SMETA: k bodu 5) predpokladam ze vlastni server psat nebudes, jestli ne tak mrkni na photon https://www.exitgames.com/en/PUN
    ale vzhledem k tomu jak moc jsou obecny body predtim tak hadam ze bude chvili trvat se k tomu dostat, projel bych bejt tebou nejdriv nejakou serku tutorialu kde se takovy veci klikani a ostatni akce dozvis - otazka co presne chces, kliknout na neco ve scene mysi, vystrelit na zmacknuti klavesy nebo mezernikem otevrit dvere pred kterejma stojis jsou vsechno uplne jiny veci... stejne tak jako na otazku "jak napsat NPC" se neda rozumne odpovedet...
    SMETA
    SMETA --- ---
    Po vyzkoušení cryE3, UnrealE 4 apod. Tak souhlasim ze unity je asi nejjednodušší. Rozložil jsem si projekt do 5 fázi. a zatím jsem zdolal dve ,, ty lehci,,
    1. Plocha - terrain
    2. Pohyb - keyboard + mouse
    3. NPC - vůbec nevím jak vytvořit něco co by chodilo nebo něco dělalo. :-)
    4. akce a reakce. :-) abych mohl - vystřelit, zmáčknout, použít ..... prostě činnosti.
    5. multiplayer. V případě zvládnutí předchozích 4 bodu tak moct sdílet ,, svet, s dalším člověkem.
    Je to hodně hrubé popsány a každý bod ma pod sebou tisíce možnosti. Ale já hledám základní princip jak to funguje :-)
    SMETA
    SMETA --- ---
    APH: Díky za tipy. Ale baví me 3D.
    APH
    APH --- ---
    SMETA: "najucelnejsie na pochopenie" je game maker, rpg maker vx verzia magia 0.8 a cocos2d sprite builder, ale v tom akurat nie je problem s pochopenim, ale s implementaciou
    APH
    APH --- ---
    fyi visual studio code je oproti md intergalakticky rozdiel po vsetkych strankach (az na ten debugger, ktoreho ale pri threadoch momentalne aj tak moc neuzije..)
    APH
    APH --- ---
    2NDREALITY: alpha = 1 ? pripadne if coords > # ? ale branching sa zevraj s gpu moc nema rad...
    (ale to len hadam z brucha, shaderlab forum neviem presne kde existuje)
    TRANCEWARP
    TRANCEWARP --- ---
    Ahoj, dostala se ke me poptavka od typku co delaj novy 3D brejle v kombinaci s mobilem. Chtej udelat ted do cca. 3 tydnu 3 demicka.
    Demo by melo bejt v tyhle kvalite:
    Fibrum Roller Coaster VR
    https://www.youtube.com/watch?v=Pm35STF3RuE

    Muzou bejt i veci, co uz mate hotovy a jen upravite. Potrebuju, aby to vypadalo luxusne. Zajima me taky cena samozrejme.
    My sami jsme herni studio Allodium a s Unity uz jsme si hrali, ale jsme ted hypervytizeny nasima vlastnima projektama a tak hledam nekoho bokem...

    Dejte mi pls vedet bud tady do komentare nebo mi klidne rovnou zavolejte, 739 023 023.
    SMETA
    SMETA --- ---
    WIZZIAN: Díky moc. Budu se tedy věnovat hlavně Unity.
    WIZZIAN
    WIZZIAN --- ---
    SMETA: Unity je asi na taketo hobby pokusy top.
    SMETA
    SMETA --- ---
    Ahoj, vim ze se to nehodí jenom sem ale... :-) baví me hrát si s game enginama. nemám žádný vize o tom ze stvorim gta apod. jde jen o koníček. A můj dotaz je. Jaký engine je nejucelnejsi na pochopení. Díky moc.
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    me prave neustale crashoval (naprosto nahodne) a pokud byl zrovna zaveseny na unity, tak ho vzal sebou, musel jsem kvuli tomu prejit na printf debugging a zustalo mi to :/
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam