• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    BYDKUNITY 3D
    TRANCEWARP
    TRANCEWARP --- ---
    Ahoj, dostala se ke me poptavka od typku co delaj novy 3D brejle v kombinaci s mobilem. Chtej udelat ted do cca. 3 tydnu 3 demicka.
    Demo by melo bejt v tyhle kvalite:
    Fibrum Roller Coaster VR
    https://www.youtube.com/watch?v=Pm35STF3RuE

    Muzou bejt i veci, co uz mate hotovy a jen upravite. Potrebuju, aby to vypadalo luxusne. Zajima me taky cena samozrejme.
    My sami jsme herni studio Allodium a s Unity uz jsme si hrali, ale jsme ted hypervytizeny nasima vlastnima projektama a tak hledam nekoho bokem...

    Dejte mi pls vedet bud tady do komentare nebo mi klidne rovnou zavolejte, 739 023 023.
    SMETA
    SMETA --- ---
    WIZZIAN: Díky moc. Budu se tedy věnovat hlavně Unity.
    WIZZIAN
    WIZZIAN --- ---
    SMETA: Unity je asi na taketo hobby pokusy top.
    SMETA
    SMETA --- ---
    Ahoj, vim ze se to nehodí jenom sem ale... :-) baví me hrát si s game enginama. nemám žádný vize o tom ze stvorim gta apod. jde jen o koníček. A můj dotaz je. Jaký engine je nejucelnejsi na pochopení. Díky moc.
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    me prave neustale crashoval (naprosto nahodne) a pokud byl zrovna zaveseny na unity, tak ho vzal sebou, musel jsem kvuli tomu prejit na printf debugging a zustalo mi to :/
    APH
    APH --- ---
    funguje v zmysle, ze sa v 90% pripadov spoji a nezavesi watch
    ale je to skor vychodisko z nudze tak ako predtym, narozdiel od unityvs/vs , kt. mozu byt sucastou iteracie
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    tak to se to muselo hodne zlepsit :) tak dva tri roky zpatky byl monodev na macu totalne nestabilni, ze ani nemelo smysl zkouset debugovat
    APH
    APH --- ---
    pocet padov samotneho md u mna sa da spocitat na prstoch jednej ruky, ale kedze je to pomale a zalagovane, tak je to produktivne, ako keby to padalo kazdych pat minut
    visual studio code som otvoril a zavrel - neviem, kam sa s tym chcu dostat, ale kedze vychadza z atomu, tak momentalne asi skor na web a javascripty (pre kompilovane jazyky vysoko pouzitelne)
    na macu mam celu pracovnu agendu, odvyknutie od hladania downloadu na kazdu chujovinu (lebo to tam uz je a ak nie, tak miesto hladania nie je cely internet tretich stran) bolo a je vcelku prijemne, podobne ako coraz idiotskejsi explorer a dalsie vychytavky na widlach - nastavujem to dost casto kvoli instalaciam, pretoze bezne nic ine ako windly neexistuje, takze poznam povedal by som dostatocne oba a rozdiely medzi nimi by sa dali vo vseobecnosti zhrnut asi tak do 'prast jako uhod'
    (az na podporu vyvojovych nastrojov, tam je ms na tom jednoznacne lepsie)
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    xamarin studio by prece jen melo byt kapku dal, ale osobne jsem jeste nezkousel. jasne, na macu jsem monodev pouzival, protoze jina moznost nebyla, ale tam to je (bylo, mozna se to zlepsilo) naprosto totalne v hajzlu se stabilitou :(

    mrkve teda tedka blekotaji, ze bude nejake visual studio pro linux a mac, ale ja doufam, ze uz na macu nikdy nebudu muset nic delat, protoze ho uprimne nesnasim :)
    APH
    APH --- ---
    SHIGORBIRDMAN: +1
    na os x som pocul relativne dobre spravy o sublime + omnisharp
    trochu lepsie sa da tiez klikat v xamarin studiu [ s nastavenim napr. podla http://blog.prime31.com/making-xamarin-work-for-you/ ] (samozrejme bez veci ako unityvs a debugger)
    ja tam pouzivam stock unity monodevelop - hlavne preto, ze xamarin instaluje dalsiu verziu .net frameworku, co mi z nejakeho dovodu nevyhovuje (tiez preto, ze to po sest a pol minute editovania projektu zacne cele dostatocne lagovat (tu ma byt smajlik)), v md sa da disablovat zopar addinov ako db, web a svn support, co trochu pomaha, ale naozaj len trochu
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    visual studio, co jineho?! si stahni community edition, dej do ni vs tools a ses golden. ve chvili, kdy se s vs tools da i debugovat, ztratila ta straslivost monodevelop jakykoli smysl :)
    APH
    APH --- ---
    2NDREALITY: odinstalovat ho
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    2NDREALITY: imo ne, to je tak napsat si vlastni low level plugin (tak jak to dela ta fluvio)
    APH
    APH --- ---
    btw ak sa chces pozret blizsie ako to funguje, tak sa vyser na unity a yn, google alebo https://github.com/powervr-graphics/Native_SDK [ compute shaders su od opengl es 3.1 ]
    (unity toho poskytuje dost a co sa tyka shaderov je to celkom otvorene, ale imao clovek z toho nieco ma, ked uz trochu vie ako to funguje)
    APH
    APH --- ---
    2NDREALITY: skus prejst http://forum.unity3d.com/threads/fluvio-fluid-dynamics-for-unity.95255/ mozno tam nieco najdes
    robi/l rozhranie compute shaderov pre dx a opengl ( ak som ta spravne pochopil ), na opengl es by som tipol, ze je sanca dost mala, ze to bude chodit dostatocne
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    zvedli na 900? (byvalo to myslim min). negativni scale je pro me novinka, ja mel za to, ze nebatchuje, co nema stejny scale...
    APH
    APH --- ---
    SHIGORBIRDMAN: to plati o vsetkom, ale je pravda, ze obcas by vsetky layery of indirection nemuseli byt blbuvzdorne az tak
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    buhaha. v unity? :D unity je cool na hrani si, ale jak padne kosa na kamen, tak se nestacis divit :)
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    APH: ja jsem rad, ze ted mastim nejake obecne pripadne mimo unity prakticky uplne bezici veci a s unity se moc rvat nemusim, ted mam vyhlidku na mesic dva klidne prace a rad bych to zachoval, nez zase hledat nejakou cernou magii, ktera by me jen srala :D ale je to... divny :)


    2NDREALITY: hele, pocet trianglu je relativne fuk. Deset samostatnych trianglu s vlastnimi materialy zabere karte vyrazne vic nez jeden mesh s par tisicama. Design karet predpoklada, ze je nastavis a pak do nich narves tisice vertexu, takze delka jednoho drawcallu se protahne az kdyz je tam toho opravdu hodne / slozite shadery / vice passu. Jen je mi divny, jak moc se ti to projevuje. smrdi to nejakou cernou magii unity. Zkus schvalne priblizit kameru, tj aby ty triangly byly pres celou obrazovku, a scale nechej.
    Jediny o cem vim, je ten nonuniform, ktery unity uplne rozpici, ale tohle je divny :/
    APH
    APH --- ---
    SHIGORBIRDMAN: daj pod 1 parent cube niekolko default cubes a scaluj; v editore to robi ±1 drawcall v zavislosti od toho, ci parent scale > 1 alebo nie'; konecny vyssi rozdiel tam ma kvoli geometrii; bolo by vhodne skusit to napr. aj v 4.6.y (co sa mi chce tiez)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam