• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    BYDKUNITY 3D
    * Unity 3D *
    =========
    RECOMANDED version : 2019.4.X
    ( dont have reordable list, arrays, etc.. but isnt laggy )

    Great community, tutorials and many assets for all.

    * CodeMonkey tutorials *
    https://www.youtube.com/channel/UCFK6NCbuCIVzA6Yj1G_ZqCg

    * Core *
    Unity Real-Time Development Platform | 3D, 2D, VR & AR Engine
    http://unity3d.com
    http://infiniteunity3d.com

    * Tutorials *
    https://twitter.com/SebastianLague
    https://www.youtube.com/user/Brackeys
    Unity C# and Shader Tutorials
    https://catlikecoding.com/unity/tutorials/
    JacksonDunstan.com
    https://jacksondunstan.com/

    * Assets *
    Humble Bundle | game bundles, book bundles, software bundles, and more
    https://www.humblebundle.com/

    * Library Unity tools *
    GitHub - zalo/MathUtilities: A collection of some of the neat math and physics tricks that I've collected over the last few years.
    https://github.com/zalo/MathUtilities

    * Audio systems explain *
    Blog - John Leonard French
    https://johnleonardfrench.com/articles/10-unity-audio-tips-that-you-wont-find-in-the-tutorials/

    * Recommended *
    https://twitter.com/AlanZucconi
    https://twitter.com/OskSta
    https://twitter.com/minionsart /
    https://www.patreon.com/posts/tutorial-list-10663597

    Jakou Unity verzi pouzivate?

    3 hlasy od 3 respondentů

    rozbalit záhlaví
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    BYDK: vyser se na monodev a delej ve visual studiu. intellisense v monodevu vzdycky "fungoval" na zaklade toho, jak si zrovna hodil kostkou.

    APH: eh, fakt? ja jen zbezne prochazel dokumentaci a potlacil jsem slzu dojeti v porovnani se zkurvenym boltem (kde teda uznavam, nejvetsi picinec je ze s nim muze najednou delat jen jeden programator), nejake sve experimenty, az skoncim s dead efektem, jsem mel v planu s nim....


    APH: nejhorsi opravili v tom patchi, ale porad jsou tam toho tuny (a nejspis nejen particly) - prepisovat skriptovaci system, aby particle system deaktivoval, kdyz mu dojdou particly, to se mi fakt chce :/ tim spis ze spousta efektu je reused a jen se jim pousti start a stop podle potreby...


    Ono teda obecne 5.2 (a 5.3) mi prijde takova... celkem k hovnu


    Jeden z mazanych problemu, ktery ted mam, je fakt, ze pri kazdem buildu si unity pribere dve giga pameti a nevypusti je, takze po par buildech je to na restart (pokud to samo necrashe rovnou) - metoda pokus omyl odhalila, ze za to muzou zvuky v resources, kdyz ten gigabajt dabingu smazu, leakuje to odpovidajici mnozstvi pameti min :/
    BYDK
    BYDK --- ---
    SHIGORBIRDMAN: Diky za info. Ty s tim mas zkusenosti? S Unetem? Ja jsem na to jiz koukal, ale jeste to bylo pred 5Kou. A ta nova 5ka me rozhazela uplne nove GUI a obcas mi to i crashuje. Zatim pro me nejhorsi zkusenost s Unity. A taky i v kodingu je trochu hloupejsi nez predtim. Musim mu vic veci napsat, aby pochopil, co je to za typ. Predtim to nebylo. A taky ty vazby ze stary Mono dev mi zmizeli. Nevim proc, ale jak jsem nainstalil visualko, ktere ma silenych 10GB, tak uz mi to stare Devko nechodi tak dobre jako predtim. Zadne napovedy. Ale zase to trenuje pamet. :)
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    mimochodem, kdyby chtel nekdo updatovat unity na 5.3.1 - pripravte se na hromady potizi :) patch 2 sice aspon cast veci odstranil, ale i tak jsem musel revertovat na 5.2.4, protoze je to nepouzitelne (konzole neustale spamuje stovky a tisice chybovych hlasek, tykajici se prevazne particlu a efektu (vcetne standardnich :D)
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    JAACOB: dead effect 2 - teoreticky koncem ledna na pc s multakem (v early accessu)
    JAACOB
    JAACOB --- ---
    SHIGORBIRDMAN: ja nevedel, ze Dead effect ma multak... (jestli jsem teda spravne pochopil titul na kterem delas).
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    zkus to s novym (5+) unity networkingem, vypada rozumne.
    ROZHODNE nekupuj Bolt, je to neuveritelne peklo a jedna z nejvetsich chyb, k jakym na dread efektu doslo (teda, hned po rozhodnuti delat multiplayer :D)
    BYDK
    BYDK --- ---
    Zdravim vsechny. Ozivil jsem starou hru na ktere jsem delal pred rokem. Chtel jsem se zeptat, umi delal z vas nekdo networking? Ci jak je na tom vlastne UNET? Diky
    JIRZIN9
    JIRZIN9 --- ---
    JIRZIN9
    JIRZIN9 --- ---
    Ahoj, diky za reakce. Kdyby jste se nekdy dostali do podobne situace jako my posledne JIRZIN9: tak tady je info o reseni. Kolegovi se nakonec problem se ctyrkanalovou instalaci podarilo vyresit a to dokonce jen s pomoci nativnich moznosti unity enginu. Linerani pohyb grafickych komponentu jenz by meli generovat zvuk se prepocitava na cirkularni pohyb zvukovych zdroju okolo jednoho audio listeneru nekde mimo scenu. Trochu zapeklite reseni, ale vysledek funguje velice obstojne.
    BYDK
    BYDK --- ---
    Tak se to povedlo. Posilam zpravy na server, ktery mi poskytuje me domaci Arduinko. :)
    A ted mam novy quest. Pripojit se k sql databazi. Bohuzel zatim se vubec nedari databazi vubec otevrit. Problem s pristupem. Pokud s tim mate nekdo trochu zkusenosti. Je mozna os. posta? Dekuji
    BYDK
    BYDK --- ---
    SHIGORBIRDMAN: jjj, jsou to sokety. Vim o tom prd. Ale neco jsem nasel. A zda se, ze to funguje. :)
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    BYDK: to neni otazka ani tak na unity, jako obecne na .NET. Podivej se na System.Net.Sockets.Socket
    BYDK
    BYDK --- ---
    RUTHAN: Myslim, ze to bude dokonce ve vnitrni siti. Zatim nemam spec. Ale dostal jsem jen IP, port a jak ta zprava ma vypadat. Nic vic bych nemel resit.
    BYDK
    BYDK --- ---
    APH: Jsem v tomhle novacek. Vlastne vubec netusim, co a jak. Libilo by se mi neco jako SendMessage( Ip, Port, String ); Muze to byt takto jednoduche? :)
    APH
    APH --- ---
    BYDK: normalny POST request s headrom na webservice je ok
    'edit': tcp porty dle libosti - je to vlastne jediny normalny sposob ako z unity aplikacie komunikovat (akurat bude treba mozno full .net profile), s HTTPS je ale problem, aj ked pochybujem, ze to budete vyzadovat, skoro kazdy to (bohuzial) ignoruje..
    RUTHAN
    RUTHAN --- ---
    BYDK: Pokud bys nemel statickou ip, tak to staci jen pres neco proroutovat, to znamena, ze nevolas server naprimo, ale nejaky jiny stroj, ktery statickou ip ma a kterymu ten tvuj server posila svoji adresu, na kterou je nasledne klient presmerovanej, po co zavola ten presmerovac - tenhle presmerovac koupit jako sluzba za par dolacu mesicne.
    A pokud tam posilas neco dulezity nezapomen si to zasifrovat v pripade tech web service, ktery jdou pres HTTP - to jen posles pres https.
    RUTHAN
    RUTHAN --- ---
    BYDK: Pokud Unity umi klasickou komunikaci pres TCP, coz umet musi, tak to neni problem.

    Si na zarizeni - serveru s tou statickou IP, pustis server- listerner (proste neco co je furt aktivni a na urcitym portu ceka na message), kterej bude porad poslouchat a pak z jinych zarizeni klientu (Android) budes posilat requesty - obratem musi ten server poslat echo, ze pozadavek zpracovan -ok, nebo exception. Pokud nic neprijde zkusis to za cas XY poslat znovu, pokud to neprijde vickrat - tak ti nejde a net nebo server.

    Muzes to resit nejakym proprietalnim lowlevel plaintextem, ale uz to bylo vymysleny a nejlepsi je to delat klasicky pres Webservici - a coz je protokol jazykove nezavislej, takze ti to serverou cast - muze napsat kdokoliv v cemkoliv, ale nejlepsi frameworky na tohle, podle myho jsou v Jave (byt ji nemam rad).
    BYDK
    BYDK --- ---
    Zdravim chlapi. Chtel jsem se zeptat. Dostali jsme zakazku a jedna z casti je z Andriodu, poslat string na zarizeni, ktere ma sve stat. IP a poslat to pres urcity port. Je to proveditelne? Nema to nejake uskali? Dekuji
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    rekl bych ze ano :)
    APH
    APH --- ---
    to bude asi uplny bullshit co
    tak pchat jedine z kazdeho AS von zvlast
    APH
    APH --- ---
    AS1:
    OnAudioFilterRead(byte[] data, int channels)
    {
    data = #MAGICJOHNSON1 + data;
    }

    AS2:
    OnAudioFilterRead(byte[] data, int channels)
    {
    data = #MAGICJOHNSON2 + data;
    }

    AudioListener
    OnAudioFilterRead(byte[] data, int channels)
    {
    if ( data.begins(#MAGICJOHNSON1) )
    {
    data = data.remove(#MAGICJOHNSON1);
    Plugin_SendToReproduktor1(data);
    }
    if ( data.begins(#MAGICJOHNSON2) )
    {
    data = data.remove(#MAGICJOHNSON2);
    Plugin_SendToReproduktor2(data);
    }
    }

    vyzera to otrasne, ale *snad* pochopitelne
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam