• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    BYDKUNITY 3D
    BYDK
    BYDK --- ---
    Ahoj hosi. ASi je to spis otazka IOS, ale vytvoril jsem aplikaci na Macu, dostal ho do ipadu, pomoci Xcodu. Klasika. A ted otazka. Jak tu aplikaci mohu poslat nekomu, kdo ma taky tablet a chtel by to videt? Dekuji moc
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    2NDREALITY: jj, vertexy atd, na to jetreba nejaky externi tool (vubec jsem netusil, ze ve vstudiu s tim docela hezky pokrocili, kdyz jsem naposledy takhle neco resil, bylo to pres nejaky nvidia tool).

    androida testoval vzdycky na devicu. pokusy o debugovani jsem teda vzdal uz kdysi :) (nastesti aspon u droidu do znacne miry plati ze co ti jede v editoru, to snad pojede i na devicu, az na obcasne potize a nekompatibility slo vzdycky spis o profilovani a optimalizovani a unity profiler nastesti funguje docela dobre)
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    muze byt uzitecny, ani jsem nevedel ze to jde...
    na druhou stranu, profiler v unity ti da podobny info
    JAACOB
    JAACOB --- ---
    BYDK: ja teda nejsem sitar, ale zahlidl jsem par tutorialu na UNet, ktere resi prave to zakladni synchro. Byt tebou, mozna bych si je probehl a zkusil to vyresit sam. Jestli je to nejaky mensi projekt, mohl by to byt dobry studijni material a nemusis nikomu poustet zilou za nejakou skicu reseni, kterou si tak jako tak budes muset ucesat (tzn. dostat se do toho)...
    BYDK
    BYDK --- ---
    Umel by tu nekdo udelat sitovou verzi hry? Ma jen offline verzi a rad bych to dal ven. Tzn. udelat login, prihlaseni do hry a pak celkovou synchronizaci. Vesmes ve hre jsou jen dva charaktery a nejake ty projektily a prenos informaci o DMG. Stacil by mi jen prototyp. Cenu nabidnete.
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    bolt fakt ne. uz jen za ten omrd ohledne "steam ready" (na delsi vypraveni, ale fakt pekny vymrd), prisernou dokumentaci jeste vylepsenou faktem, ze to koupil photon, naprosto idiotske eventy (eventy na entitach jsou unreliable = neposlou se prakticky nikdy, takze se to musi obchazet nejakym globalnim manazerem), bohuzel jsem ho dostal shora
    APH
    APH --- ---
    unet bude furt imho lepsi ako bolt, nechcem sirit nejaky FUD, pretoze som ho nepouzival, obcas nieco zachytim na forach a tam je to dost casto user problem
    takze by som som nemal obavy a urcite ho skusil + je tam furt low api / co bfu pri zaskrtavani checkboxov na HLAPI opominaju... /
    k tomu ostatnemu: no, ano )
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    BYDK: vyser se na monodev a delej ve visual studiu. intellisense v monodevu vzdycky "fungoval" na zaklade toho, jak si zrovna hodil kostkou.

    APH: eh, fakt? ja jen zbezne prochazel dokumentaci a potlacil jsem slzu dojeti v porovnani se zkurvenym boltem (kde teda uznavam, nejvetsi picinec je ze s nim muze najednou delat jen jeden programator), nejake sve experimenty, az skoncim s dead efektem, jsem mel v planu s nim....


    APH: nejhorsi opravili v tom patchi, ale porad jsou tam toho tuny (a nejspis nejen particly) - prepisovat skriptovaci system, aby particle system deaktivoval, kdyz mu dojdou particly, to se mi fakt chce :/ tim spis ze spousta efektu je reused a jen se jim pousti start a stop podle potreby...


    Ono teda obecne 5.2 (a 5.3) mi prijde takova... celkem k hovnu


    Jeden z mazanych problemu, ktery ted mam, je fakt, ze pri kazdem buildu si unity pribere dve giga pameti a nevypusti je, takze po par buildech je to na restart (pokud to samo necrashe rovnou) - metoda pokus omyl odhalila, ze za to muzou zvuky v resources, kdyz ten gigabajt dabingu smazu, leakuje to odpovidajici mnozstvi pameti min :/
    APH
    APH --- ---
    o tom bugu zo spamovanim konzoly z particle systemov "uz" vedia, da sa to aktualne workaroundovat nejake cez IsActive ci co, ale neviem ci pre istotu nie je rozidene aktualne aj to...
    APH
    APH --- ---
    na windows pouzivaj VS
    unet je rozje..bity v netrivialnych pripadoch; nejaky sync transformov funguje tak v 80% use caseov co som cital
    BYDK
    BYDK --- ---
    SHIGORBIRDMAN: Diky za info. Ty s tim mas zkusenosti? S Unetem? Ja jsem na to jiz koukal, ale jeste to bylo pred 5Kou. A ta nova 5ka me rozhazela uplne nove GUI a obcas mi to i crashuje. Zatim pro me nejhorsi zkusenost s Unity. A taky i v kodingu je trochu hloupejsi nez predtim. Musim mu vic veci napsat, aby pochopil, co je to za typ. Predtim to nebylo. A taky ty vazby ze stary Mono dev mi zmizeli. Nevim proc, ale jak jsem nainstalil visualko, ktere ma silenych 10GB, tak uz mi to stare Devko nechodi tak dobre jako predtim. Zadne napovedy. Ale zase to trenuje pamet. :)
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    mimochodem, kdyby chtel nekdo updatovat unity na 5.3.1 - pripravte se na hromady potizi :) patch 2 sice aspon cast veci odstranil, ale i tak jsem musel revertovat na 5.2.4, protoze je to nepouzitelne (konzole neustale spamuje stovky a tisice chybovych hlasek, tykajici se prevazne particlu a efektu (vcetne standardnich :D)
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    JAACOB: dead effect 2 - teoreticky koncem ledna na pc s multakem (v early accessu)
    JAACOB
    JAACOB --- ---
    SHIGORBIRDMAN: ja nevedel, ze Dead effect ma multak... (jestli jsem teda spravne pochopil titul na kterem delas).
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    zkus to s novym (5+) unity networkingem, vypada rozumne.
    ROZHODNE nekupuj Bolt, je to neuveritelne peklo a jedna z nejvetsich chyb, k jakym na dread efektu doslo (teda, hned po rozhodnuti delat multiplayer :D)
    BYDK
    BYDK --- ---
    Zdravim vsechny. Ozivil jsem starou hru na ktere jsem delal pred rokem. Chtel jsem se zeptat, umi delal z vas nekdo networking? Ci jak je na tom vlastne UNET? Diky
    JIRZIN9
    JIRZIN9 --- ---
    JIRZIN9
    JIRZIN9 --- ---
    Ahoj, diky za reakce. Kdyby jste se nekdy dostali do podobne situace jako my posledne JIRZIN9: tak tady je info o reseni. Kolegovi se nakonec problem se ctyrkanalovou instalaci podarilo vyresit a to dokonce jen s pomoci nativnich moznosti unity enginu. Linerani pohyb grafickych komponentu jenz by meli generovat zvuk se prepocitava na cirkularni pohyb zvukovych zdroju okolo jednoho audio listeneru nekde mimo scenu. Trochu zapeklite reseni, ale vysledek funguje velice obstojne.
    BYDK
    BYDK --- ---
    Tak se to povedlo. Posilam zpravy na server, ktery mi poskytuje me domaci Arduinko. :)
    A ted mam novy quest. Pripojit se k sql databazi. Bohuzel zatim se vubec nedari databazi vubec otevrit. Problem s pristupem. Pokud s tim mate nekdo trochu zkusenosti. Je mozna os. posta? Dekuji
    BYDK
    BYDK --- ---
    SHIGORBIRDMAN: jjj, jsou to sokety. Vim o tom prd. Ale neco jsem nasel. A zda se, ze to funguje. :)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam