BYDK: vyser se na monodev a delej ve visual studiu. intellisense v monodevu vzdycky "fungoval" na zaklade toho, jak si zrovna hodil kostkou.
APH: eh, fakt? ja jen zbezne prochazel dokumentaci a potlacil jsem slzu dojeti v porovnani se zkurvenym boltem (kde teda uznavam, nejvetsi picinec je ze s nim muze najednou delat jen jeden programator), nejake sve experimenty, az skoncim s dead efektem, jsem mel v planu s nim....
APH: nejhorsi opravili v tom patchi, ale porad jsou tam toho tuny (a nejspis nejen particly) - prepisovat skriptovaci system, aby particle system deaktivoval, kdyz mu dojdou particly, to se mi fakt chce :/ tim spis ze spousta efektu je reused a jen se jim pousti start a stop podle potreby...
Ono teda obecne 5.2 (a 5.3) mi prijde takova... celkem k hovnu
Jeden z mazanych problemu, ktery ted mam, je fakt, ze pri kazdem buildu si unity pribere dve giga pameti a nevypusti je, takze po par buildech je to na restart (pokud to samo necrashe rovnou) - metoda pokus omyl odhalila, ze za to muzou zvuky v resources, kdyz ten gigabajt dabingu smazu, leakuje to odpovidajici mnozstvi pameti min :/