• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    BYDKUNITY 3D
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    2NDREALITY: editor skriptem (cili navazat do menu nebo na inspektora), ktery vezme go a ulozi jako asset
    APH
    APH --- ---
    (necital som) - vytvorit novy asset cez assetdatabase sa v runtime da alebo si tie data napchaj so scriptableobject-u ( ten persistuje data aj v playmode, je cez to robeny napr. material inspector )
    BYDK
    BYDK --- ---
    Jeste k tomu Unetu. Jjj, tester bych byl dobrej, ale kdyt tam porad kazdou verzi je 10-15 bug fixu na Networking. Takze se s tim fakt srat nechci, ale mam tu projekt, ktery je proste offline a nikdo si to nezahraje, pac je to pripravene jen pro sitovou verzi.

    Btw... delal nekdo uz login system? Nejaky poznatky ci doporuceni?
    BYDK
    BYDK --- ---
    JAACOB: Jjj, nakonec jsme to rozbehli pres TestFlight.

    Ja se tomu taky vyybam, ale porad to po me nekdo kua chce. Andrid, apple. Samy kraviny. :D

    btw... dekuji
    SMETA
    SMETA --- ---
    UNTOY: Dekuju moc
    UNTOY
    UNTOY --- ---
    SMETA: cgpeers.com
    SMETA
    SMETA --- ---
    Asi otravnej dotaz. Nevite o nejaky strance s assetama? Z unity si hraju a nechce se mi kupovat packy. Dekuju moc
    APH
    APH --- ---
    SHIGORBIRDMAN: provision profile udid zoznam je stale to o tom istom..
    ale unity cloud build prave spravi ipa a posle mail s linkom na nainstalovanie
    APH
    APH --- ---
    Chelsea Does... Silicon Valley Clip - Kids Computer Class - Netflix [HD]
    https://www.youtube.com/watch?v=940MMD1Il5E
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    a od te doby uz neexistuje, ze bys neco uploadnul na testflight a mohl zacit testovat, musis pockat, az ti to velkojabka schvali :/

    BYDK - potrebujes udid jeho tabletu, pridat ho do sveho provisioning profilu a udelat build, pak mu staci poslat ipa soubor. teda... aspon to tak driv byvalo, uz jsem na to osobne dva roky nemusel nastesti sahnout :)
    APH
    APH --- ---
    unity cloud build
    nastavovaniu certifikatov ala testflight sa nevyhnes, ale builduje to priamo z unity projektu
    btw testflight bol pred casom acquihired, je to sucast itunes connect
    JAACOB
    JAACOB --- ---
    BYDK: hele ja se snazim jabkam v praci vyhybat jak cert krizi, ale na tohle sdileni se u nas pouziva testflight. Nevim teda co je potreba mit za developer ucty a podobne, ale treba ti to pomuze...
    BYDK
    BYDK --- ---
    Ahoj hosi. ASi je to spis otazka IOS, ale vytvoril jsem aplikaci na Macu, dostal ho do ipadu, pomoci Xcodu. Klasika. A ted otazka. Jak tu aplikaci mohu poslat nekomu, kdo ma taky tablet a chtel by to videt? Dekuji moc
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    2NDREALITY: jj, vertexy atd, na to jetreba nejaky externi tool (vubec jsem netusil, ze ve vstudiu s tim docela hezky pokrocili, kdyz jsem naposledy takhle neco resil, bylo to pres nejaky nvidia tool).

    androida testoval vzdycky na devicu. pokusy o debugovani jsem teda vzdal uz kdysi :) (nastesti aspon u droidu do znacne miry plati ze co ti jede v editoru, to snad pojede i na devicu, az na obcasne potize a nekompatibility slo vzdycky spis o profilovani a optimalizovani a unity profiler nastesti funguje docela dobre)
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    muze byt uzitecny, ani jsem nevedel ze to jde...
    na druhou stranu, profiler v unity ti da podobny info
    JAACOB
    JAACOB --- ---
    BYDK: ja teda nejsem sitar, ale zahlidl jsem par tutorialu na UNet, ktere resi prave to zakladni synchro. Byt tebou, mozna bych si je probehl a zkusil to vyresit sam. Jestli je to nejaky mensi projekt, mohl by to byt dobry studijni material a nemusis nikomu poustet zilou za nejakou skicu reseni, kterou si tak jako tak budes muset ucesat (tzn. dostat se do toho)...
    BYDK
    BYDK --- ---
    Umel by tu nekdo udelat sitovou verzi hry? Ma jen offline verzi a rad bych to dal ven. Tzn. udelat login, prihlaseni do hry a pak celkovou synchronizaci. Vesmes ve hre jsou jen dva charaktery a nejake ty projektily a prenos informaci o DMG. Stacil by mi jen prototyp. Cenu nabidnete.
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    bolt fakt ne. uz jen za ten omrd ohledne "steam ready" (na delsi vypraveni, ale fakt pekny vymrd), prisernou dokumentaci jeste vylepsenou faktem, ze to koupil photon, naprosto idiotske eventy (eventy na entitach jsou unreliable = neposlou se prakticky nikdy, takze se to musi obchazet nejakym globalnim manazerem), bohuzel jsem ho dostal shora
    APH
    APH --- ---
    unet bude furt imho lepsi ako bolt, nechcem sirit nejaky FUD, pretoze som ho nepouzival, obcas nieco zachytim na forach a tam je to dost casto user problem
    takze by som som nemal obavy a urcite ho skusil + je tam furt low api / co bfu pri zaskrtavani checkboxov na HLAPI opominaju... /
    k tomu ostatnemu: no, ano )
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    BYDK: vyser se na monodev a delej ve visual studiu. intellisense v monodevu vzdycky "fungoval" na zaklade toho, jak si zrovna hodil kostkou.

    APH: eh, fakt? ja jen zbezne prochazel dokumentaci a potlacil jsem slzu dojeti v porovnani se zkurvenym boltem (kde teda uznavam, nejvetsi picinec je ze s nim muze najednou delat jen jeden programator), nejake sve experimenty, az skoncim s dead efektem, jsem mel v planu s nim....


    APH: nejhorsi opravili v tom patchi, ale porad jsou tam toho tuny (a nejspis nejen particly) - prepisovat skriptovaci system, aby particle system deaktivoval, kdyz mu dojdou particly, to se mi fakt chce :/ tim spis ze spousta efektu je reused a jen se jim pousti start a stop podle potreby...


    Ono teda obecne 5.2 (a 5.3) mi prijde takova... celkem k hovnu


    Jeden z mazanych problemu, ktery ted mam, je fakt, ze pri kazdem buildu si unity pribere dve giga pameti a nevypusti je, takze po par buildech je to na restart (pokud to samo necrashe rovnou) - metoda pokus omyl odhalila, ze za to muzou zvuky v resources, kdyz ten gigabajt dabingu smazu, leakuje to odpovidajici mnozstvi pameti min :/
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam