JAACOB: Nn muzes to animovat normalne z kodu, bud pres jejich predpripravenou funkcionalitu, ale zaroven kazdej UI element ma svoji c# reprezentaci kterou muzes animovat z kodu jak te napadne, kdyz na to budes chtit napojit animator tak muzes taky, ale tomu je stejne dobry se vetsinou vyhnout uz ve stavajicim UI.Co se particlu a sandwichovani 3D/2D tyce tak tam o tom mluvi, ale to jeste asi uplne dotazeny nemaj, typek se tam psal presne na to samy co pises a dostal trochu mlzivou odpoved - evidentne to uz ted nejak jde ale asi to bude zatim podobnej voprc jako se soucasnym UI, Nicmene to scalovani/flex UI podle gameobjectu a zpet to vypada ze maj vyreseny celkem dobre, ale to sem zatim nezkousel.
PTSD z web developmentu mam taky takze trochu chapu, na druhou stranu jestli nekde uz zkousej dost dlouho jak rozumnym zpusobem popsat layout a vizualni props UIcka tak je to tam a soucasny unity UI je v porovnani s tim fakt tragicky. Ale je to teda vyhra asi hlavne pro lidi co to UIcko sazej no:)
me teda hlavne zajima jak se to UIcko vlastne rendruje a pocita kdyz je nakonec jeden panel jeden drawcall, aby sme soucasny bottle necky UIcka ktery uz zname nevymenili za jiny novy bottle necky jinde ktery budou mozna ve finale vetsi vopruz. No nejaky bolehlavy budou urcite, to se nebojim:)