• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    BYDKUNITY 3D
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    stravil jsem nekolik tydnu, ke konci uz prevazne nahodnym hackovanim jako opice busici do pocitace, a o zprovozneni verze, ve ktere by jeste fungovala stara, ale za mesic ukoncovana gamedonie, a zaroven nove veci, na ktere se prechazelo. neskutecna idiotska frustrace
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    SLASH: omfg, google play knihovny nepripominej. to bylo neskutecne peklo...
    od te doby kdyz slysim nekoho pripominat stare "dll hell' windowsu, jen se smeju a tvrdim, ze oproti androidu to neni zadny horror, ale teenagerska hororova komedie
    SLASH
    SLASH --- ---
    MONKEYFIGHTER: ja tam mam hodne packages a plugins, dost vela konfliktov tam bolo najme kvoli Firebase a google play knizniciam.
    MONKEYFIGHTER
    MONKEYFIGHTER --- ---
    SLASH: Ja s timhle teda nemam posledni 2cca roky vubec problem, proste to otevru z hubu s novou verzi a vsechno jede, Library mazu pro jistotu tez, nicmene nepouzivam skoro zadny pluginy ze storu, nejedu skoro vubec mono behaviours, zadny giganticky sceny atd...
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    SLASH: smazu library, otevru v nove verzi. (nepromazana library obcas napachala strasne podivnosti)
    MONKEYFIGHTER
    MONKEYFIGHTER --- ---
    SLASH, JAACOB:
    Z tech kroku mi staci udelat "attach to unity process" a vidim to hned, nicmene sem to ted zkousel a jede to samozrejme pres wifi vytahnu USB kabel a fici to vesele dal, vypnu wifi a chipne to.. jedu rider 2020.1, ale pouzival jsem to takhle minimalne rok zpet uz v pohode, predtim vim ze to delalo haluze takze jsem to parkrat vzdal

    Nicmene pomoci tetheringu a trochu sitovyho setupu bys mel bejt schopnej nastavit telefon s kompem do stejny site i pres ten kabel a pak by to imho melo jet uplne stejne jako pres wifinu ne?
    SLASH
    SLASH --- ---
    PATRIKSIMA: ako to myslis? ktory teraz postup , ten prazdny project ? a potom copy over assets? A kedy si zmazes library?
    SLASH
    SLASH --- ---
    Ako upgradujete svoje projekty na novu verziu Unity? Mal som dost blbu skusenost upgrading projekt z 2019.2 na 2019.3 (cez Unity HUB, select new Unity version) a teraz budem potrebovat upgradnut na 2019 LTS...
    Skusal som to aj cez vytvorenie noveho prazdneho projektu v novej verzii a potom skopirovanie veci z assets folder, ale to tiez malo svoje problemy.
    JAACOB
    JAACOB --- ---
    SLASH: zvlastni ale je, ze kdyz jsem zkousel tyhle kroky (bez odpojeni kabelu), tak ve visualku jsem ten device videl 2x (jednou wifi, jednou USB), ale v Rideru furt ani jeden... Testnu mozna nekdy az bude vic casu/nova verze ridera...
    MONKEYFIGHTER
    MONKEYFIGHTER --- ---
    SLASH: Hmm, ja v pohode z rideru android debuguju a celou dobu ziju v tom ze je to pres USB, ale vzhledem k tomu co pises to vypada ze ziju v bludu zatim co to jede vesele pres wifi, ale skoro se mi tomu nechce verit, zejtra schvalne zkusim:)
    SLASH
    SLASH --- ---
    also... this was released:
    2019 LTS | Unity
    https://unity.com/releases/2019-lts
    SLASH
    SLASH --- ---
    JAACOB: Mam typka na Slack-u, ktory sedi u vyvojarov Jetbrains Rider v Rusku a ten sa na to spytal kolegov.

    jeho odpoved:
    Yeah, only wifi debugging, but there aren’t any problems with breakpoints that I’m aware of. We don’t support USB, and it’s not as easy to implement as wifi. Android debugging requires quite a few steps to get working. But it’s overdue. I’ll tackle it for 2020.3.

    Takze zrejme si chvilu pockame na USB debugging v Ridery. Skoda.
    JAACOB
    JAACOB --- ---
    SLASH: zkousel jsem to rozchodit tak 14 dni zpatky - bez uspechu. Ale nutno dodat, ze nebyl zrovna moc cas si s tim hrat, tak jsem zdebugoval ve visualku, kde je to hodne primocare. Jestli se ti to povede rozbehat, dej echo cos musel vsechno nastavit...
    SLASH
    SLASH --- ---
    Skusali ste niekto debugovat apk cez Rider? Da sa to vobec cez USB kabel?
    (Cital som niekde ze cez wifi ano, ale su tam potom problemy z tym aby to zastalo na breakpoints a okrem toho moj domaci router je na inej sieti ako moj eternet co pouzivam na PC.)
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    SLASH: pokud pouzivas odinserializaci, tak se to pouziva vsude

    (fun fact - samotny serializator je open source a nekolik velkych middlewaru ho pouziva)
    SLASH
    SLASH --- ---
    PATRIKSIMA: coze?? a vedia ze sa to pouziva len v Editore?
    JAACOB
    JAACOB --- ---
    SHIGORBIRDMAN: podepisuju. V nove praci sice mame tu jejich custom serializaci vyplou (takze zadne dictionaries, protoze "reasons" - lepsi nevedet). Nicmene i tak je to tool, ktery usnadni zivot vsem - napr. sloziteji settings v editoru vykreslit tak, aby to bylo designerem pouzitelne. Malokdy doporucuju neco s asset storu, ale Odin je fakt skvelej...
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    ono unity sice nedavno pridalo nejakou neprilis funkcni podporu pro polymorfni serializaci (ale jen cistych class), ale s timhle se fakt daji rozumne serializovat polymorfni data, funkce na upravy defaultnich inspektoru jsou fakt sikovne, a to jsem urcite jeste nepochytil vsechno co se s tim da delat :)
    SLASH
    SLASH --- ---
    SHIGORBIRDMAN: používam ho už asi 3 mesiace a neľutujem že som si ho kúpil. fakt super plugin... funkcia [ Button ... na rýchle spustenie funkcie z inšpektora je life saver ..
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    Odin Inspector and Serializer | Improve your workflow in Unity
    https://odininspector.com/

    Nutno rict, ze tohle jsou extremne dobre investovane penize - vrele doporucuju, opravdu extremne sikovna vec, ktera resi unit problemy se serializaci a umoznuje docela hezky a rychle modifikovat inspektory.

    Primitivni "skriptovaci" jazyk na klikani pro designera jsem diky tomu udelal za chvilicku, misto abych se s tim prcal ve snaze obchazet unity serializaci :)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam