• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    BYDKUNITY 3D
    BYDK
    BYDK --- ---
    Ahoj, tak Unity udelalo velmi dobre kroky. Po dlouhe dobre se tesim na novou verzi.
    Sjednoceni jednotlivych render pipeline s moznosti jednoduse prepinat kvalitu.
    Focus na responzibilitu a reloading assetu, zpusob rekompilace kodu, vse rychlejsi. Konecne. :)
    AI tools naprikald na rescale textur atp... ten bude tedy placeny.
    Upgradovany animacni system, network system, atp...
    Super je ze zrusili FEE, coz uz asi vite. :)
    Tady nejake povidani ve zkracene podobe. ..
    Unity Next Gen UNVEILED! (and news from Unite)
    https://www.youtube.com/watch?v=7fJHXG47KpM
    W3R
    W3R --- ---
    mozna obvious a vsichni ve win jsou zvykli, ale napisu to sem pro klicovy slova, protoze uz jsem byl bezradnej

    posledni dobou mi editor nehlede na verzi zral 100% single core vykonu, pracovat se s tim dalo, na osmijadru jsem si toho malem nevsim krom toho ze to bylo potreba hlasitejc chladit v idle. profiluju, badam, nic. tak to vyresil reinstall grafickejch driveru
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    SLASH: mno... pokud odpocitame nejake ciste 2d veci, napada me akorat Godot, ale co vim, tam je to s temi mobilnimi vecmi taky dost mizerie (mozna uz dokonce funguje c#, pri release 4 to nefungovalo). A na redditu jsem si vsiml dost drzkovani, jak je to s mobilem na houby, nejsou pluginy pro story atd...
    SLASH
    SLASH --- ---
    Existuje multi mobilna dev platform (iOS / Android) porovnatelna z Unity?

    Co som pocul tak ludia spominaju este unreal engine, alebo React native, ale UE sa podla vsetko viac hodi na AAA games na steam a consoly atd...
    BYDK
    BYDK --- ---
    Zdravim vsechny vyvojare, zajimave porovnani noveho Enginu s nazvem UltraEngine. :)
    Ultra Engine -- 10x Faster Than Unity?
    https://www.youtube.com/watch?v=FMrCVj7FpxQ
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    Zase jednou nejake mydleni gamejamove strilecky v unity

    Noirynth 7day FPS gamejam demo
    https://www.youtube.com/watch?v=TE1NRjC4wP0
    NETWORK
    NETWORK --- ---
    Ahoj, snad je to vhodné místo pro můj dotaz.
    Chtěl bych udělat několik místností, následně pak v Unity přidat pár objektů (třeba pavouci) a udělat z toho velmi jednoduchou VR aplikaci, kde by se mohl člověk pohybovat a následně třeba nějak interagovat s těmi (třeba) pavouky.

    Je má úvaha správná, že buď:

    1) si ty místnosti vymodeluji
    2) použiji 3D kameru a následně naimportuju do Unity

    V případě 2) je vhodná např. kamera Matterport pro3?
    Máte zkušenost, jak pak bude vypadat takový reálný scan a do toho dodělat třeba animaci plápolajícího ohně v krbu?

    Díky moc!
    BYDK
    BYDK --- ---
    Ahoj, novy update termsu.

    Unity Change Licensing Terms
    https://www.youtube.com/watch?v=zIRPkDwbfac
    GILTAR
    GILTAR --- ---
    BYDK: Uz to na Githubu nema rok zadnej commit, fyi.
    BYDK
    BYDK --- ---
    Ahoj, kdyby chtel nekdo podobne vecicky, co umi Odin a zadaco. Tak tady.
    NaughtyAttributes | Utilities Tools | Unity Asset Store
    https://assetstore.unity.com/packages/tools/utilities/naughtyattributes-129996
    SLASH
    SLASH --- ---
    PATRIKSIMA: no neviem ako je to v CR ale tu v UK pokial si freelancer a robis klientovy napriklad navrh na brozurku tak nechces po nom aby ti platil Adobe Creative Cloud subscription ze...
    SLASH
    SLASH --- ---
    Je to cele na hlavu postavene, predstav si ze mas 3och nezavislych konktraktorov ktory su plateny dajme tomu $5K na mesiac a robia hry dajme tomu Rovio a Playrix.
    Pracuju na hre A pre Rovio a B pre Playrix ktora kazda zaraba cca $100M net mesacne a ma 10 M active installs.
    To ma teraz kontraktor 1, 2 a 3 KAZDY zaplatit runtime provizie zo £200M a z 20M installs?? Napriek tomu ze maju kazdy vlastnu firmu a ich hruby zisk je len tych $10K ???
    Bud tomu zle rozumiem, alebo je to totalne insane.
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    BYDK: dokud z ni mas prijmy v odpovidajici kategorii za poslednich 12 mesicu, mel bys platit
    BYDK
    BYDK --- ---
    SHIGORBIRDMAN: Zajimave. A co kdyz vydas hru a prestanes pouzivat Unity? :)
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    SLASH: podle redditu se to tak da vykladat, resil tam presne ten tvuj problem "jsem kontraktor co dela pro jinou firmu, to si jako ted musim platit pro?". O komplikaci, kdyz delas pro vice firem, nektere pro maji, nektere ne... (a dle euly nemuzes michat na jednom projektu jednotlive verze, sice se to dela, ale...)
    SLASH
    SLASH --- ---
    SHIGORBIRDMAN: takze podla toho : ""If you are a legal entity using the Unity Software, then your Total Finances are: (a) if you are providing services to a third party, your customers’ or clients’ gross revenues "

    ak napr. pracujem ako 3rd party kontraktor pre Facebook a robim pre nich nejaku hru v Unity, berie sa v uvahu celkovy zisk ktory ma Facbook z tej hry ??
    SHIGORBIRDMAN
    SHIGORBIRDMAN --- ---
    SLASH: technicky vzato...
    "If you are a legal entity using the Unity Software, then your Total Finances are: (a) if you are providing services to a third party, your customers’ or clients’ gross revenues and/or funding (no matter what the source);"
    SLASH
    SLASH --- ---
    Prave mi prisla v emaily VELKORYSA ponuka od Unity prejst z licencie Plus na Pro. (za rovnaku cenu ako Plus, ale iba na jeden rok...)
    Tak som sa pozrel na ich price plans, a za Plus normalne platim $478 /rok a za PRO chcu €1,877 ($1,979) co je 4x viac!!!
    Are they fucking kidding me?!
    Kedze uz aj v free verzii sa odstranilo Unity logo, po vycerpani moznosti pouzivat Plus , urcite prejdem na Personal.
    ja som kontraktor a na tej hre co pracujem aj keby mala 1M+ user a neviem aky zisk, tak snad ako externy kontraktor nemozu po mne chciet prejst na Pro...
    BYDK
    BYDK --- ---
    SLASH: Jo, nekdy je to nevyhnutelne. :| Ale mensi projekty v cajku. V praci taky delam s vyssi verzi. Sve projekty v 2019, tedy za cenu nekterych dobrych funkci Editoru. Nejvic mi chybi reordable arrays, ktery uz je v 2020 a cistejsi toolbar, taky vyssi verze C#, treba inlinovane switche, atp... No naslo by se toho vic. :D
    SLASH
    SLASH --- ---
    BYDK: njn stara zlata 2019ka... keby mal clovek stroj casu.

    My sme presli na 2021 kvoli tomu ze Google Play prislo z poziadavkou updatnut Billining library minimalne na verziu 4.

    Na to aby Unity iAP plugin podporoval Billing Library 4+ musel byt upgradnuty. Ale ta vyssia verzia tohto pluginu uz vyzadovala vyssiu verziu unity IDE ako 2019...

    Takze toto nas viac menej prinutilo upgrade, lebo sme si povedali ze co ak budu dalsie poziadavky od GP v buducnosti ktore 2019 jednoducho nebude schopna podporovat, napriklad ako vtedy ked sa prechadzalo z APK na AAB atd...

    IAP sa samozrejme daju riesit aj pomocou 3rd party plugins ako napr Native Extensions od Voxelbusters, ale take systemovejsie veci ako bundling / building do odlisnych asset bundles alebo pouzivanie odlisnych bytecodes as tazko.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam