Zajimavy koncept RPG... zacina to udajne na par pixelech a jak clovek rozviji svou postavu, zlepsuje se grafika a pridavaji se nove herni mechanismy... to mi priada chytry rozvoj charakteru. Delaval jsem to i v nekterych Shadowrunech, kde hrac souhlasil s tim, ze nebude znat “cisla” sve postavy, ale jak neco pouzival vic, vic tak pak videl hru... typicky nikdo nikdy nebere v uvahu sluch, jazyk nebo ruzne artificial senzory, jako sonar, lidar, termo, nightvision... naskinovat realitu do tech artificialnich smyslu a ucit hrace s tim zachazet (velmi markantni je to pak na magickem vnimani, zvlast s rozvyjejici se kvalitou asensing)...
Velmi pekne to mel udelany ADOM, kde tusim pomoci K si clovek moh vypsat info o potvore pod kurzorem, v pozdejsi fazi hry a s vyssim skillem lore uz tam pak bylo o zivote dane potvory textu, jak z monster manualu, vcetne anatomie, sociologie, potravnich navyku...
Evoland od: Playdigious
https://itunes.apple.com/cz/app/evoland/id946477821?l=cs&mt=8