CORNHOLIO: Díky, já už to popravdě nemůžu ani vidět :D
- věž - záměr stylizace tam nebyl, měl jsem volnou ruku, takže je to prostě nějaká moje vize fantasy architektury :) Ve finále ve hře kvůli enginu nebude věž zcela jistě takhle vysoká. Je to hrubý návrh, kde se nepočítá s detaily, ani texturami, dalo by se to samozřejmě rozpracovat mnohem víc a když bude čas, tak to možná udělám jen tak pro sebe :)
- podpalubí - no, to je spíš praktická věrnost, než historická, prostě mi něco docvaklo až pozdě :) Trochu moc jsem vsadil na svoji povrchní znalost tématu z filmů a románů a nestihnul nastudovat reference :) Jinak k žádnému konceptu nedělám nic ve 3D, protože mne to zdržuje, jsem rychlejší v klasické konstrukci perspektivy.
- město - je potřeba říct, že se to skládá vždycky z hrubé WIP skici, která se odsouhlasí. Ta zabere nějaký čas, případně její přepracovávání. Až potom se jde na final. Z toho důvodu se to hrozně těžko odhaduje, ale velmi zhruba, bez úprav, kolem 20ti hodin. Do toho nepočítám čas na shánění a studium referencí, čistě práci.