• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    SUN_VU_KUNGSvatostánek Opičího krále - tvorba nejrůznějšího druhu - SUN VU KUNG at work
    SUN_VU_KUNG
    SUN_VU_KUNG --- ---
    SUN_VU_KUNG
    SUN_VU_KUNG --- ---
    SUN_VU_KUNG
    SUN_VU_KUNG --- ---
    SUN_VU_KUNG
    SUN_VU_KUNG --- ---
    SUN_VU_KUNG
    SUN_VU_KUNG --- ---
    A některé charaktery:
    SUN_VU_KUNG
    SUN_VU_KUNG --- ---
    SUN_VU_KUNG
    SUN_VU_KUNG --- ---
    SUN_VU_KUNG
    SUN_VU_KUNG --- ---
    SUN_VU_KUNG
    SUN_VU_KUNG --- ---
    SUN_VU_KUNG
    SUN_VU_KUNG --- ---
    SUN_VU_KUNG
    SUN_VU_KUNG --- ---
    SUN_VU_KUNG
    SUN_VU_KUNG --- ---
    Některé prvky architektury - design byl velmi, opakuji velmi omezený enginem hry, takže jsem se musel vejít do dost úzkých mantinelů a nedalo se toho vymýšlet tolik:

    SUN_VU_KUNG
    SUN_VU_KUNG --- ---
    SUN_VU_KUNG
    SUN_VU_KUNG --- ---
    Podpalubí s řadou faktických chyb, které jsem si uvědomil až potom - protože jsem neměl tolik času na prostudování referencí :)
    SUN_VU_KUNG
    SUN_VU_KUNG --- ---
    SUN_VU_KUNG
    SUN_VU_KUNG --- ---
    SUN_VU_KUNG
    SUN_VU_KUNG --- ---
    Ukázka, jak vypadalo jedno z řady WIP, kdy se ladily některé věci:
    SUN_VU_KUNG
    SUN_VU_KUNG --- ---
    SUN_VU_KUNG
    SUN_VU_KUNG --- ---
    První várka konceptů pro hru Brány Skeldalu: 7 mágů, mood a konstrukční koncepty některých prostředí a lokací. Dělal jsem hlavně věci s architekturou a strukturou, například les nebo hory dělal jiný autor, bažiny jsou výjimka:

    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam