• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    SUN_VU_KUNGSvatostánek Opičího krále - tvorba nejrůznějšího druhu - SUN VU KUNG at work
    SUN_VU_KUNG
    SUN_VU_KUNG --- ---
    MACOMIX: No snad tomu dokonce říkají podcast, ale asi jsou ty formáty vlastně docela volný :)
    MACOMIX
    MACOMIX --- ---
    SUN_VU_KUNG: skvely, jeste tomu rikaji vidcast? :)
    SUN_VU_KUNG
    SUN_VU_KUNG --- ---
    Česká Ilustrace ep. 2 - Hunter
    https://vimeo.com/177094902
    SUN_VU_KUNG
    SUN_VU_KUNG --- ---
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    SUN_VU_KUNG: S planetou, ale snížil bych orbitu, tzn. zvětšil bych ji poloměr a soupnul jeji okraj víc doprava.
    MOUSEK
    MOUSEK --- ---
    jj bez planety
    ALIENJEDNA
    ALIENJEDNA --- ---
    SUN_VU_KUNG: lepší bez planety, působí to více vzdušněji než s ní
    SUN_VU_KUNG
    SUN_VU_KUNG --- ---
    Mám ještě jednu verzi. A nemůžu se rozhodnout, která je lepší... řešili jsme s kamarádem realističnost odrazu světla, kdy by ta scéna asy vypadala jinak. Zase to je víc sci-fi :)

    SUN_VU_KUNG
    SUN_VU_KUNG --- ---
    SUN_VU_KUNG
    SUN_VU_KUNG --- ---
    BASIK: O ničem nevím. Ale dost pochybuji o tom, že by s psaním přestal, takže je dost možné, že na něčem zase pracuje :)
    BASIK
    BASIK --- ---
    SUN_VU_KUNG: A nedelas pro nej nahodou neco dalsiho? (je to teda spis dotaz na to, jestli nedela neco dalsiho on :)
    SUN_VU_KUNG
    SUN_VU_KUNG --- ---
    GEGE: Haha, no to je už fakt stará ilustrace. Ale Jirkovi se líbila a odpovídala přesně tomu, co chtěl.
    GEGE
    GEGE --- ---
    Právě se mi do ruky dostala Vyhlídka na věčnost :) Dobrá práce!
    SUN_VU_KUNG
    SUN_VU_KUNG --- ---
    CORNHOLIO: Díky, já už to popravdě nemůžu ani vidět :D
    - věž - záměr stylizace tam nebyl, měl jsem volnou ruku, takže je to prostě nějaká moje vize fantasy architektury :) Ve finále ve hře kvůli enginu nebude věž zcela jistě takhle vysoká. Je to hrubý návrh, kde se nepočítá s detaily, ani texturami, dalo by se to samozřejmě rozpracovat mnohem víc a když bude čas, tak to možná udělám jen tak pro sebe :)

    - podpalubí - no, to je spíš praktická věrnost, než historická, prostě mi něco docvaklo až pozdě :) Trochu moc jsem vsadil na svoji povrchní znalost tématu z filmů a románů a nestihnul nastudovat reference :) Jinak k žádnému konceptu nedělám nic ve 3D, protože mne to zdržuje, jsem rychlejší v klasické konstrukci perspektivy.

    - město - je potřeba říct, že se to skládá vždycky z hrubé WIP skici, která se odsouhlasí. Ta zabere nějaký čas, případně její přepracovávání. Až potom se jde na final. Z toho důvodu se to hrozně těžko odhaduje, ale velmi zhruba, bez úprav, kolem 20ti hodin. Do toho nepočítám čas na shánění a studium referencí, čistě práci.
    CORNHOLIO
    CORNHOLIO --- ---
    Krása, respekt.
    SUN_VU_KUNG: tady se mi moc líbí ta skoro až art-deco stylizace, byl to záměr?:)
    SUN_VU_KUNG: tohle náhodou vypadá dobře, na přesnou historickou věrnost při hraní většina lidí kašle, jde o dojem. Děláš si k tomu dummy modely ve 3D?
    SUN_VU_KUNG: tradiční hloupá otázka - dá se odhadnout, kolik času jsi strávil například na tomhle konceptu? Ptám se proto, že mě tyhle věci obvykle trvají až děsivě dlouho...
    SUN_VU_KUNG
    SUN_VU_KUNG --- ---
    No, a to by asi stačilo, tohle jsou tak asi nejzajímavější věci, pak jsem dělal spoustu různých detailů, jako dlaždice, stěny, sloupy, osvětlení, podpalubí, cechovní znaky do města, všelijaké struktury atd... hromada práce :)
    SUN_VU_KUNG
    SUN_VU_KUNG --- ---
    SUN_VU_KUNG
    SUN_VU_KUNG --- ---
    SUN_VU_KUNG
    SUN_VU_KUNG --- ---
    SUN_VU_KUNG
    SUN_VU_KUNG --- ---
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam