• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    SUN_VU_KUNGSvatostánek Opičího krále - tvorba nejrůznějšího druhu - SUN VU KUNG at work

    Tvorba ID SUN VU KUNG. Digitální práce, kresby, malby, plastika...

    KNIHY (přehled nejdůležitějších knih z mé knihovny, kdyby někoho zajímaly jakékoliv informace ke konkrétní knize, stačí napsat)
    www.jdolezalek.com - portfolio
    rozbalit záhlaví
    SUN_VU_KUNG
    SUN_VU_KUNG --- ---
    GALENIUS: V tomhle bohužel neporadím. Ale co jsem koukal, tak ji komentují Slováci i Češi, tak by to mělo fungovat...
    GALENIUS
    GALENIUS --- ---
    SUN_VU_KUNG: jen škoda, že ta hra zatím není určena pro náš region. Jde najít přes Google, ale nejde nainstalovat. 8-(
    SUN_VU_KUNG
    SUN_VU_KUNG --- ---
    SUN_VU_KUNG
    SUN_VU_KUNG --- ---
    SUN_VU_KUNG
    SUN_VU_KUNG --- ---
    SUN_VU_KUNG
    SUN_VU_KUNG --- ---
    SUN_VU_KUNG
    SUN_VU_KUNG --- ---
    SUN_VU_KUNG
    SUN_VU_KUNG --- ---
    SUN_VU_KUNG
    SUN_VU_KUNG --- ---
    SUN_VU_KUNG
    SUN_VU_KUNG --- ---
    SUN_VU_KUNG
    SUN_VU_KUNG --- ---
    SUN_VU_KUNG
    SUN_VU_KUNG --- ---
    SUN_VU_KUNG
    SUN_VU_KUNG --- ---
    SUN_VU_KUNG
    SUN_VU_KUNG --- ---
    SUN_VU_KUNG
    SUN_VU_KUNG --- ---
    SUN_VU_KUNG
    SUN_VU_KUNG --- ---
    SUN_VU_KUNG
    SUN_VU_KUNG --- ---
    SUN_VU_KUNG
    SUN_VU_KUNG --- ---
    SUN_VU_KUNG
    SUN_VU_KUNG --- ---
    Gauss Rifle



    SUN_VU_KUNG
    SUN_VU_KUNG --- ---
    Ještě je potřeba říct, že design se hodně řídil požadavky enginu hry a taky tím, že to všechno je prostě malé, takže nezáleží tolik na detailu, jako spíš na tvaru jako takovém. A malé věci nejsou vidět, takže jsou kolikrát nazvětšované na úkor realističnosti.

    Prvotní návrhy továrny, myslím, že se nakonec nepoužil ani jeden.

    SUN_VU_KUNG
    SUN_VU_KUNG --- ---
    Před rokem jsem dělal koncepty pro hru na mobilní platformy. Teď na podzim je venku. Je to akční strategie, s určitou podobností Boom Beach a reminiscencemi her jako byla Duna, C&C a další.

    Je možné hrát za dvě strany, kdy jedna je těžká millitary a druhá spíš hi-tech design. Původně jsem měl dělat obě strany, ale protože jsem nestíhal, byl zapojen do projektu další návrhář. To bohužel udělalo v designu citelný rozpor, protože jsme každý designovali něco z obou stran, místo, aby každý dostal jednu. Pro citlivé oko je to viditelné. I tak jsem ale navrhoval drtivou většinu budov, techniky i postav.

    Postupně sem dám některé koncepty.

    Planetstorm: Fallen Horizon
    http://www.youtube.com/watch?v=H2avmGTJKi4
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam