• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    SUN_VU_KUNGSvatostánek Opičího krále - tvorba nejrůznějšího druhu - SUN VU KUNG at work

    Tvorba ID SUN VU KUNG. Digitální práce, kresby, malby, plastika...

    KNIHY (přehled nejdůležitějších knih z mé knihovny, kdyby někoho zajímaly jakékoliv informace ke konkrétní knize, stačí napsat)
    www.jdolezalek.com - portfolio
    rozbalit záhlaví
    GALENIUS
    GALENIUS --- ---
    SUN_VU_KUNG: jen škoda, že ta hra zatím není určena pro náš region. Jde najít přes Google, ale nejde nainstalovat. 8-(
    SUN_VU_KUNG
    SUN_VU_KUNG --- ---
    Před rokem jsem dělal koncepty pro hru na mobilní platformy. Teď na podzim je venku. Je to akční strategie, s určitou podobností Boom Beach a reminiscencemi her jako byla Duna, C&C a další.

    Je možné hrát za dvě strany, kdy jedna je těžká millitary a druhá spíš hi-tech design. Původně jsem měl dělat obě strany, ale protože jsem nestíhal, byl zapojen do projektu další návrhář. To bohužel udělalo v designu citelný rozpor, protože jsme každý designovali něco z obou stran, místo, aby každý dostal jednu. Pro citlivé oko je to viditelné. I tak jsem ale navrhoval drtivou většinu budov, techniky i postav.

    Postupně sem dám některé koncepty.

    Planetstorm: Fallen Horizon
    http://www.youtube.com/watch?v=H2avmGTJKi4
    SUN_VU_KUNG
    SUN_VU_KUNG --- ---
    Zastavil jsem se v Kotvě na prezentaci projektu Nanits Chronicles (v rámci probíhajícího Czech Design Week), abych omrknul maketu zbraně, kterou jsem mimo jiné pro tenhle projekt navrhoval. I když je ten design jednoduchý, tak je fajn vidět, že replika je poměrně věrná :)



    SUN_VU_KUNG
    SUN_VU_KUNG --- ---
    Před pár dny mi přišel jeden výtisk sběratelské knížky k fantasy hře 7 Mágů od Napoleon Games, pro kterou jsem dělal spolu s dalšími výtvarníky koncepty a ilustrace. Je radost vidět svoje věci, které ke hře přispěly takhle v knize :) Navíc, když hra samotná je velmi úspěšná :)





    SUN_VU_KUNG
    SUN_VU_KUNG --- ---
    MACOMIX: Já se v tědletěch ynternetech nevyzám, to víš, starší generace. Ale zase umím jiné věci :D
    ARAON
    ARAON --- ---
    MACOMIX: Od té doby co iPod umí video, už je to jedno. ;-)
    MACOMIX
    MACOMIX --- ---
    SUN_VU_KUNG: podcast je jen audio bez videa prece :)
    SUN_VU_KUNG
    SUN_VU_KUNG --- ---
    MACOMIX: No snad tomu dokonce říkají podcast, ale asi jsou ty formáty vlastně docela volný :)
    MACOMIX
    MACOMIX --- ---
    SUN_VU_KUNG: skvely, jeste tomu rikaji vidcast? :)
    SUN_VU_KUNG
    SUN_VU_KUNG --- ---
    Česká Ilustrace ep. 2 - Hunter
    https://vimeo.com/177094902
    SUN_VU_KUNG
    SUN_VU_KUNG --- ---
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    SUN_VU_KUNG: S planetou, ale snížil bych orbitu, tzn. zvětšil bych ji poloměr a soupnul jeji okraj víc doprava.
    MOUSEK
    MOUSEK --- ---
    jj bez planety
    ALIENJEDNA
    ALIENJEDNA --- ---
    SUN_VU_KUNG: lepší bez planety, působí to více vzdušněji než s ní
    SUN_VU_KUNG
    SUN_VU_KUNG --- ---
    Mám ještě jednu verzi. A nemůžu se rozhodnout, která je lepší... řešili jsme s kamarádem realističnost odrazu světla, kdy by ta scéna asy vypadala jinak. Zase to je víc sci-fi :)

    SUN_VU_KUNG
    SUN_VU_KUNG --- ---
    SUN_VU_KUNG
    SUN_VU_KUNG --- ---
    BASIK: O ničem nevím. Ale dost pochybuji o tom, že by s psaním přestal, takže je dost možné, že na něčem zase pracuje :)
    BASIK
    BASIK --- ---
    SUN_VU_KUNG: A nedelas pro nej nahodou neco dalsiho? (je to teda spis dotaz na to, jestli nedela neco dalsiho on :)
    SUN_VU_KUNG
    SUN_VU_KUNG --- ---
    GEGE: Haha, no to je už fakt stará ilustrace. Ale Jirkovi se líbila a odpovídala přesně tomu, co chtěl.
    GEGE
    GEGE --- ---
    Právě se mi do ruky dostala Vyhlídka na věčnost :) Dobrá práce!
    SUN_VU_KUNG
    SUN_VU_KUNG --- ---
    CORNHOLIO: Díky, já už to popravdě nemůžu ani vidět :D
    - věž - záměr stylizace tam nebyl, měl jsem volnou ruku, takže je to prostě nějaká moje vize fantasy architektury :) Ve finále ve hře kvůli enginu nebude věž zcela jistě takhle vysoká. Je to hrubý návrh, kde se nepočítá s detaily, ani texturami, dalo by se to samozřejmě rozpracovat mnohem víc a když bude čas, tak to možná udělám jen tak pro sebe :)

    - podpalubí - no, to je spíš praktická věrnost, než historická, prostě mi něco docvaklo až pozdě :) Trochu moc jsem vsadil na svoji povrchní znalost tématu z filmů a románů a nestihnul nastudovat reference :) Jinak k žádnému konceptu nedělám nic ve 3D, protože mne to zdržuje, jsem rychlejší v klasické konstrukci perspektivy.

    - město - je potřeba říct, že se to skládá vždycky z hrubé WIP skici, která se odsouhlasí. Ta zabere nějaký čas, případně její přepracovávání. Až potom se jde na final. Z toho důvodu se to hrozně těžko odhaduje, ale velmi zhruba, bez úprav, kolem 20ti hodin. Do toho nepočítám čas na shánění a studium referencí, čistě práci.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam