• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    PADSpolecenska media, web X.0, socialni site, jejich analyza, komunity na webu
    XSI
    XSI --- ---
    Pokud chceš jenom fajn řešení a nechceš do něj ládovat peníze, tak já používám TalkWalker alerts. Zdarma. Ke vší spokojenosti. Taky to má svoje mouchy ale ne mezery jako Google Alerts, kterej mi chodí třeba jednou za měsíc na nějakou kravinu (pro stejný keyword jako talkwalker, u kterého mám denně v reportu tak deset záznamů). http://www.talkwalker.com/en/alerts/
    JAKUBMACH
    JAKUBMACH --- ---
    Kvalitní webový monitoring = dokonalé pokrytí médií, tzn. včetně blogů, fór i menších ale významných online zdrojů. Pozor na to, že mnohé nástroje jsou pouze RSS čtečkou. Je třeba vzít nástroj, který umí pracovat s kompletním zněním článků i s komentáři pod články = ZoomSphere
    RIPCURL
    RIPCURL --- ---
    no v cesku dle meho nazoru urcite stoji za vyzkouseni socialinsider od ataxa/socialbakers a nebo zoomsphere. Je to samozrejme i neco navic, ale monitoring online medii to zvlada s prehledem. Nevim kolik do toho chces investovat. potom jsem jeste chvili pouzival mention, ale to je dost naprd.
    GULDUR
    GULDUR --- ---
    Neděláte někdo náhodou monitoring online médií (bez sociálních sítí)? Jde mi hlavně o to, jestli neexistuje nějaký fajn řešení, co by mi tahalo zprávy podle klíčových slov krom Google Alert, kterej mi přijde občas hrozně opožděnej...docela se mi líbí tohle, nemáte s tím někdo zkušenost? http://www.mediatoolkit.com/
    SPAULDING
    SPAULDING --- ---
    Facebook Opens User Data to Marketers to Serve Ads on Sites Across Web - NBC News
    http://www.nbcnews.com/...edia/facebook-opens-user-data-marketers-serve-ads-sites-across-web-n214026
    CCOFFEE_DRINKER
    CCOFFEE_DRINKER --- ---
    Shanim nekoho,kdo by mi prakticky vsvetlil principy analyzy socialnich medii a pomohl s jednym konkretnim vyzkumnym projektem.Nejsem programator, potrebuju se naucit pokud mozno jednochy postup, ktery bych pak sama mohla aplikovat.Na financni odmene bychom se domluvili.
    BARD
    BARD --- ---
    KORINKOWICZ: neexistuje, relativne snadna cesta je pres NodeXL
    KORINKOWICZ
    KORINKOWICZ --- ---
    Ahoj. Existuje teď vůbec nějakej jednoduchej nástroj na tahání dat z Twitter API? Od tý doby co je verze 1.1 už to není tak easy jako dřív, tak si teď na to bastlim PHP skript, ale napadlo mě, jestli to třeba nedělám zbytečně :)
    TODESKING
    TODESKING --- ---
    EWISEG: Co tady spamuješ ty ludro
    LEIOUT
    LEIOUT --- ---
    Co si myslite o rozsireni placene rekamy na fb do prosoru newsfeedu, sponzorovanych postech? Registrujete to, vadi vam, reagujete na ne nejak?
    VESNACH
    VESNACH --- ---
    LEIOUT: ne, už se to neděje. Nějaká haluz.
    LEIOUT
    LEIOUT --- ---
    VESNACH: jeste se ti to tak radi, mas kdyztak nakej priklad? mne to vsude jede normalka chronologicky
    VEHUIAH
    VEHUIAH --- ---
    nějaké názory nebo postřehy k této záležitosti? http://www.myheritage.cz/
    Filtru to nic neříká. Díky.
    UFOMAN
    UFOMAN --- ---
    Za úspěch Schwarzenberga mohou sociální sítě. Karla je plný Facebook - iDNES.cz
    http://technet.idnes.cz/internet-volby-prezidenta-d03-/sw_internet.aspx?c=A130112_184201_sw_internet_pka
    TLAMPAC
    TLAMPAC --- ---
    SUPEREGO: nevim, jenom mě napadlo, jestli by to nešlo přes nastavení reklamy pro linked in? Možná tam je definice cílovky podle povolání. Což by na LinkedIn dost dávalo smysl.
    SUPEREGO
    SUPEREGO --- ---
    Napada vas jak zjistit, kolik je na linkedin cechu-lekaru?
    VESNACH
    VESNACH --- ---
    Nemáte někdo zkušenost s chováním FB u postu s mnoha komentáři? Posledních pár dní se stává, že FB neřadí komentáře dle času (jako dosud), ale poněkud chaoticky na přeskáčku.
    BARUNKA
    BARUNKA --- ---
    FRAKTALEK: Děkujuuuu!!!!
    BARUNKA
    BARUNKA --- ---
    Mam prosbu.Nemate nekdo odkazy na stranky s vyzkumem ohledne socialnich siti a proc jsou tak super pro firmy .)
    dekujuuuuu za pripadnou pomoc
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam