• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    FALUCIUSVědecké vtipy
    MHO
    MHO --- ---
    STARE_CASY: přemýšlím zda mám na toto téma reagovat. Za ten rok domácí výuky jsem se zcela přesunul z polohy "rodič podporující školu" do pozice "kterýho zmrda zase napadlo dát od osmi ráno online hodinu tělocviku". Online výuka bohužel nekvalitu učitelů obnažila až na dřeň.

    Jednou jsem si kluk pustil hodinu fyziky do repráků. Nevydržel jsem to.
    KAMAHL
    KAMAHL --- ---
    Takový nevtip z USA: https://www.theepochtimes.com/...utm_source=morningbrief&utm_medium=email&utm_campaign=mb-2021-02-16

    "Oregon Promotes Teacher Training Program to 'Dismantle Racism in Mathematics'" ... "The alleged “toxic characteristics” include, among many others, focusing on getting the right answer,"
    ALCATOR
    ALCATOR --- ---
    SUSTAMAN: No on Centilitr není tisícina litru a už vůbec neodpovídá centimetru krychlovému. A mezi Centilitr a Mililitr taky není poměr "/1000". Celý ten obrázek je jeden velký "ftip".
    TEAPACK
    TEAPACK --- ---
    NELLAS: anglická gramatika naštěstí do mechaniky nepatří ;)
    SUSTAMAN
    SUSTAMAN --- ---
    KAERO: uz z toho mm3 = ml palej oci na dalku
    NELLAS
    NELLAS --- ---
    TEAPACK: *the faster
    TEAPACK
    TEAPACK --- ---
    KAERO: tak na základní mechaniku tu máme Lisanne_waifu =)
    ASNEK
    ASNEK --- ---
    KAERO
    KAERO --- ---
    STARE_CASY: a ja mam i tak pocit, ze deti toho zvladnou mnohem vic, nez si rodice a ucitele mysli. asi je nacase delat obrazkove vtipy, neboli memy, ve kterych bude nejakym zpusobem podstrcena vyznamna informace. treba jak si babis bez problemu sahne na zasuvku pod napetim, a pod tim napsano ze odporni lide svedou malo proudu, a u toho ohmuv zakon :)
    STARE_CASY
    STARE_CASY --- ---
    KAERO: je to úplně děsivý. Hlavně výuka informatiky má probíhat praxí, tedy využít moderní technologie k výuce ostatních předmětů. Není důvod takhle ubírat důležité věci.

    Problém není a nikdy nebyl v objemu učiva, ale ve způsobu výuky a ve velmi špatné úrovni učitelů u nás (což souvisí s úrovní výuky na pedagogických fakultách).
    KAERO
    KAERO --- ---
    STARE_CASY: hm, koukam to neni jen newton, premeny energie, ohm, ale take deleni zivota do risi, deleni tuky/sacharidy/bilkoviny, rozpoznani co je planeta a hvezda... a to pry jen kvuli tomu ze se pridava informatika, tak musi ubrat jinde. doprcic...
    KAERO
    KAERO --- ---
    ROBIN_SNNS: xkcd obrazky maji html tag title. po najeti mysi na obrazek se ma zobrazit popisek, coz casto byva druha pulka vtipu. u tohoto to je:

    "To ensure lasting immunity, doctors recommend destroying a second Death Star some time after the first."
    STARE_CASY
    STARE_CASY --- ---
    ROBIN_SNNS:

    Pedagogicke.info: Dopis fyziků ministrovi školství: Patří Newtonovy zákony do základní školy?
    http://www.pedagogicke.info/2021/02/dopis-fyziku-ministrovi-skolstvi-patri.html
    ROBIN_SNNS
    ROBIN_SNNS --- ---
    BROUKOID: To máš odkud? Zdroj pls.
    A aby nebyla nouze o vtip, tady je populárně vysvětleno očkování (ukradeno z kreslených stripů):
    KAERO
    KAERO --- ---
    Koukam ze i behem karnevalu v Riu se oslavuje metrologie. Na fotografii priklad lidove tvorivosti oslavujici rozmanitost metrologickych kultur:



    https://magazin.aktualne.cz/...~0e6ddb62589311eaaa180cc47ab5f122/r~f1526c70589011eaa7590cc47ab5f122/
    BROUKOID
    BROUKOID --- ---
    BROUKOID
    BROUKOID --- ---
    BROUKOID: kdyz uz vlada zrusila vyuku ohmova a newtonova zakona na zakladnich skolach, protoze je to pro deti "prilis slozite", mozna je na cas vratit se k TRADICNIM jednotkam :)
    BROUKOID
    BROUKOID --- ---
    KAERO: metricky system je SLOZITY, tolik cisel, tolik divnych znaku, jde to prece i jednoduseji!!!

    BROUKOID
    BROUKOID --- ---
    KAERO: to bude prvni vystrel ve valce o globalni dominanci imperialnich jednotek..
    ZCR
    ZCR --- ---
    KAERO: máš to opačně - po zhlédnutí se matematici válí po zemi v křečích vyvolaných akutním podrážděním nervových receptorů pro kognitivní disonanci, a bojí se oni o děti.
    Asi ne náhodou se někdo v auditku Chemie zoufale ptá na výpočet koncentrací, kde se užívají µg, mg, µl, ml a l.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam