• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    GAPPEQDIY Studio Audio
    DEIKSAC
    DEIKSAC --- ---
    WRONSKI: cyve buď odpověz nebo mlč ne?
    WRONSKI
    WRONSKI --- ---
    DEIKSAC: A zajímá tě to natolik, že jsi to sám zkusil, nebo jenom opakuješ, co ti řekl "hubert"?
    DEIKSAC
    DEIKSAC --- ---
    ne, mě to zajímá, protože jsem to sem dával v kontextu toho co je uvnitř bedny; jestli je bedna připojená 30 metrovym kabelem, tak tam průřez roli hraje, ale ten kabel je primárně rezistance a nepřináší nějaký nelineární zkreslení (tzn úbytek hlasitiosti)

    jestli máš něco konkrétního, co se podle tebe děje navíc, ta kto doplň, rád si rozšířím obzory
    PIGSTER: ta už tad ynesmiřitelně frčí v jiném klubu, přičemž zastánci vlivu kabelů na charakter zvuku tak maximálně vzývaj kabelovýho boha
    WRONSKI
    WRONSKI --- ---
    PIGSTER: Neskončí, neboj :)
    Já přece nemůžu vědět, co je zrovna pro něj "zásadnější", takže jsem na to nereagoval. A pak už nemám potřebu někoho o něčem přesvědčovat - zejména o něčem, co si snad může každý ověřit sám.
    PIGSTER
    PIGSTER --- ---
    DEIKSAC: to za chvili skonci strasnym flamem na tema reprokabely .... mozna by se dala tahle oblibena kratochvile "hifistu" pro zmenu vypustit ? :)
    DEIKSAC
    DEIKSAC --- ---
    WRONSKI: tzn?
    WRONSKI
    WRONSKI --- ---
    DEIKSAC: Každému co jeho jest.
    DEIKSAC
    DEIKSAC --- ---
    WRONSKI: pomíjím něco zásadnějšího?
    WRONSKI
    WRONSKI --- ---
    "Vlastně se jen obíráš o výkon" - to je poměrně svérázné tvrzení :)
    LAKSYMO
    LAKSYMO --- ---
    DEIKSAC: ahaha.. heh kabel na sváření? docela drsný.. používám klasickou 2,5mm dvojlinku.. jj to sem čet ale přijdemi to trochu mimo.. snad jen u velkejch výkonů jako 4kw apod..
    DEIKSAC
    DEIKSAC --- ---
    LAKSYMO: hubertovo vyjádření ve smyslu, že nedává valnej význam zapojovat ten metr kabelu uvnitř bedny kabelem na sváření :-) propojení mezi zesíkem a bednou na velkou vzdálenost roli hraje ale vlastně se jen obíráš o výkon
    LAKSYMO
    LAKSYMO --- ---
    DEIKSAC: tak to sem teda z toho dole docela jelen.. asi to bude mít co dočinění s odporem ale víc si nedomyslim.. nemoch bys to trochu rozvést?
    GAPPEQ
    GAPPEQ --- ---
    KYN: AKG D5
    DEIKSAC
    DEIKSAC --- ---
    DEIKSAC: ne, o dratovani uvnitr bedny
    LAKSYMO
    LAKSYMO --- ---
    DEIKSAC: ten bod "b" o o použitejch kabelech na přívodu k bednám? 2x2,5mm vs. 2x4mm? :)
    DEIKSAC
    DEIKSAC --- ---
    profizkušenosti jsou taky k nezaplacení:
    a) zkušenosti kolegy, který provozuje studio, dávají jasný důkaz, že někdo je opravdu schopen slyšet i trávu růst, když tak jednou míchal nahrávku bicích, točil korekcemi na pultu při vypnutém EQ, až bubeník prohlásil "teď je to OK !!!". Dnes má na tyto věci připravenu stupnici od 1 do 10. Pseudojednotka = JEDNO PLACEBO

    b) Z hlediska fyziky jsou v té bedně tři kusy drátu v serii, nejdřív asi tak 1m x 1,5mm2, pak asi tak 30m x 0,1mm2 a pak zase ten metr x 1,5mm2. Tedy pokud tam není žádná výhybka, s tou je to ještě například dalších 30m x 1mm2. Pokud budeme uvažovat vliv oteplení za provozu, tak zdaleka nejvíc se ohřívá ten o 0,1mm2, pak ten o 1mm2, takže efekt rozdílu 1,5mm2 a 4mm2 se zmenší. Já neříkám, že to není žádný rozdíl, ale jestli ho někdo slyší, tak jde skoro s jistotou o autosugesci.
    KYN
    KYN --- ---
    Ahoj, chtěl bych poprosit o doporučení:

    Potřebuju mikrofon na nahrávání mluvenýho slova do podcastů a sháním co největší kvalitu v ceně do 2000,-.
    GAPPEQ
    GAPPEQ --- ---
    Kdyby to někoho zajímlo, tak v Praze proběhne první ze seminářů ve spolupráci s australskou zvukařskou školou SAE - doporučuju!
    Seminář domácího nahrávání - Roey Izhaki, certifikovaný lektor SAE!
    http://www.music-city.cz/press/225/seminar-domaciho-nahravani-roey-izhaki-certifikovany-lektor-sae.html
    LAKSYMO
    LAKSYMO --- ---
    Deiksac_ ok díky :)
    DEIKSAC
    DEIKSAC --- ---
    "The reason you want to use a high resistance in the network is that the stereo separation depends on low source impedance and high mixing impedance to keep the source channels separated. There will always be some mixing with these resistive networks and it becomes a matter of experimentation or calculation to tradeoff the signal attenuation in the mono channel against the loss of stereo separation in the stereo channels. Higher mixing resistance equals more separation but less mono signal. A quick off the cuff calculation shows that with 100 ohm source Z and 47 K mixing and mono load resistances the stereo cross channel mixing will be below -57 dB. This also shows that the attenuation of each stereo channel signal into a mono load of 47 k will yield a loss of 9.5 dB for each channel but since the two channels add in the mono circuit the overall loss is 3.5 dB. This can easily be compensated if the mono circuit has reasonable gain."
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam