• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    OMIZa málo peněz hodně muziky: DEALy, vouchery a hromadný nákup -- linky, zkušenosti.
    OMI
    OMI --- ---
    Cupolis, topinky za 35,- na Betlemáku: v podniku mi řekli, že je nějaký topinky prostě nezajímaj a že mi teda vrátěj peníze. Plus něco o charitě, nepřizpůsobivých a tak.
    Rekalmace, budu dál referovat.

    NebeSlev, tataráky na Hradčanský: je obtížný s nima dojednat termín, chtěli by dost předstih, ale při troše smlouvání zvládaj tak 2, teoreticky i 1 den předem (aby stihli poslat objednávku na maso). Ale zatím fair přístup, ikdyž nic moc.

    Pizzerka Mořská panna na úUjezdě -- opět celej den obsazovací tón. Předpokládám taky obštrukce s vybráním vouchu.

    Opakovaně se setkávám s postojem restauratérů, že vouchry si kupujou jenom socky a oni se s nima nechtěj zdržovat.

    "romantická večeře pro dva" v rest.Sklepení v Husově ul. pod Žižkovem -- skvělej podnik, prvotřídní servis. Jediný, co je zajímalo, bylo v kolik hodin chci přijít, žádný pruzení s nějakým předstihem. A víno taky fajn.
    OMI
    OMI --- ---
    Nejsme přece žádný socky, my chcem věci za plnou cenu!
    :_)
    LUKAS87
    LUKAS87 --- ---
    OMI: super, jdu do toho! :D
    OMI
    OMI --- ---
    přetištěno z Výprodeje:
    Trojice parodií českých slevových serverů vás pobaví | Tyinternety.cz
    http://www.tyinternety.cz/novinky/trojice-parodii-ceskych-slevovych-serveru-vas-pobavi1-3500
    OMI
    OMI --- ---
    LUKAS87: A dočkal ses:
    Tomšová: Miska soustružená
    SLEVA 0%
    Cena po slevě: 15500,-
    Původní cena: 15500,-

    (Zdroj: http://www.horyslev.cz/)
    :-D
    Prostě... tyhle agregátory zobrazej naprosto cokoliv, jenom aby dostaly svůj deseťák za shlédnutí.
    Proto taky můžou inzerovat tisíc slev každej den, čeká se už asi jenom kdo první prolomí pomyslné tabu -- obchoďáky.
    A pak to budou desetitisíce slev denně, Skrz ten prací prášek inzeruje už dot dlouho...
    No a jak jsem řikal před pár měsíci -- a reklamní managoři zničej další skvělou věc, protože z ní udělaj zas jenom další kanál na šíření kreténskejch reklam.
    Dealy začínaj končit, mládeži...
    MIKULAS
    MIKULAS --- ---
    PETUL_KA: joo, trideni je kriz, pac majitele serveru jsou v kategoriich a zasilanych datech obecne velmi nejednotni, casto jsou to navic velci amateri co se technickych schopnosti tyce a pak vznikaji problemy typu K.Y.F - my jdeme cestou volnejsiho parsovani, takze se obcas nesmysl muze vyskytnout, ale na chyby reagujeme a servery obratem upozornujeme

    mimochodem, navrh trideni jidla vitam, pojal jsem ho trosku jinak :)
    PETUL_KA
    PETUL_KA --- ---
    MIKULAS: me se velke obrazky libi, vitam sirsi skalu kategorii a hodily by se i podkategorie, i kdyz trideni obcas muze byt sporne, ale napriklad: jidlo-sushi by melo mit jasnej obsah, jeste by se mi libilo vetsi zvyrazeneni slevovyho serveru, z kteryho to pochazi. a K.Y.F v kategorii jidlo a piti bude asi nakej error :)
    OMI
    OMI --- ---
    MIKULAS: Neumím to specifikovat přesněji než tím "zabloudil jsem". Mylsím, že to vystihuje to, že jsem ztratil jak orientaci, tak chuť ji znovu hledat.
    Hele, já se taky rád odlišuju a taky si dycky následky přičtu sám :-)
    MIKULAS
    MIKULAS --- ---
    OMI: nemohl bys prosim blize specifikovat? Ano, nejsme jako ostatni agregatory a ani nechceme byt, tzn. system jsme tvorili sami, ovladaci prvky a layout mame jine. Ale nerekl bych ze je to vylozene neprehledne...?

    IRISA: jo, nad tim jsem se zamyslel uz nekolikrat - puvodne jsme chteli odlisovat nase slevy vyrazneji a nechteli jsme se vydavat za poskytovatele cizich slev, ted uz to pomalu postrada smysl, lide vedi o co jde

    LAQHREN: velke obrazky mame v planu ponechat, jsou navstevnici, kteri vybiraji spise ocima nez hlavou (i kdyz je jasne, ze obrazek je vetsinou irelevantni) ... ad zrychleny vypis, jo mas pravdu, tohle je v todolistu, predevsim ten pocet vysledku. Myslim si, ze "pro skupiny" je ve sve podstate temer kazda sleva nebo jsem nevidel moc takovych, ktere by skupinu primo zvyhodnovaly, vy ano?. Sipky? Ha, to neni feature, to je bug, dik za upozorneni a vubec za celej tvuj feedback :)

    HLAVIS: ponevadz v dobe naseho vzniku bylo v prumeru 150 slev denne, realita je uz jina a musime se prizpusobit, toto je tez v todolistu hodne nahore :)
    HLAVIS
    HLAVIS --- ---
    MIKULAS: proč je úvodní stránka tak dlouhá :( hrozně dlouho se načítají všechny ty obrázky...
    LUKAS87
    LUKAS87 --- ---
    já už jenom čekám, kdy to dospěje do stavu, že začnou vznikat servery zajišťující nákup zboží bez slevy...
    LAQHREN
    LAQHREN --- ---
    MIKULAS: Velky obrazky - je to hodne roztahly (zrychleny vypis je lepsi, nasla jsem ho docela pozde, ale radsi bych to mela uzky, jen na radku se jmenem slevy a kategorii, sleva % a cena muze byt klidne prehledne vpravo)
    Chybi mi pocet vysledku kdyz vyberu kategorii, 'pro dva' je fajn, jeste by tam mohlo byt mozna pro skupiny?
    Haha a zmatlo me ze ty sipky vedle menu vlevo nejsou klikaci:D
    EVULLE
    EVULLE --- ---
    Pivo za 9 kč :)

    Slevy na vše až 93%, hromadné nákupy, hromadné slevy, kupóny na slevy - Hyperslevy.cz
    http://www.hyperslevy.cz/
    IRISA
    IRISA --- ---
    MIKULAS: Nepřehledné mi to sice nepřišlo, ale vadí mi "detaily slevy" vystrčené úplně vpravo. Je jasné, že co je vaše, tak má "objednat" rovnou v prvním menu, ale chybí mi to i u ostatních. Udělala bych to u všech a ty vaše třeba zvýraznila jen tím žlutým pozadím.
    OMI
    OMI --- ---
    MIKULAS: Nepřehledný. Zabloudil jsem a ani jsem se nic neddozvěděl.
    MIKULAS
    MIKULAS --- ---
    Zdravím ve spolek a omlouvám se za lehký spam ... od října 2010 provozujeme server www.horyslev.cz, který je jako jeden z mála (možná jediný?) zároveň agregátor a též samostatný poskytovatel hromadných slev. Neustále systém inovujeme a proto nás zajímá každá zpětná vazba, obzvláště od IT gramotných lidí (nyx) ... V oblasti hromadných slev jsme již získali hodně zkušeností a také se o ně rádi podělíme. Kdyby se vám náš počin zalíbil, rádi se připojíme na nástěnku.

    Ještě bych chtěl dodat, že do budoucna chystáme poměrně unikátní formu nabídek, ale o tom bych určitě dal předem echo :)



    OMI
    OMI --- ---
    A střídaj to. Fakticky to jsou dva samostatný podniky... ikdyž je to jeden, takže akce v jednom se nevztahují na druhý.
    Ale to je jedno, podrazy jsou to všechny stejný.
    PAN_SPRCHA
    PAN_SPRCHA --- ---
    OTAKAR: Víceméně jo, akorát to má jinej vchod a svůj vlastní výčep.
    OTAKAR
    OTAKAR --- ---
    PAN_SPRCHA: Aha, ale jde de facto o stejný podnik, ne?
    PAN_SPRCHA
    PAN_SPRCHA --- ---
    OTAKAR: nepřejmenoval, ta tam byla vždycky.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam