• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MARTYMARTYSTARCRAFT - NYX STARCRAFT 2 LEAGUE
    WA9NO
    WA9NO --- ---
    bude se neco hrat? z nyx ligy... ;)
    MARTYMARTY
    MARTYMARTY --- ---
    WA9NO: Tak to pak postni IP, odkud to muzem koukat kua :)
    WA9NO
    WA9NO --- ---
    jestli se dneska bude neco hrat tak bych rad zkusil stream i s komentarem, for teh lulz
    MARTYMARTY
    MARTYMARTY --- ---
    Ok, tak ja to sepisu, tak si udelej vyhledove od pulky unora do pulky cervence volno, at tam mas pak jeste taky chvilku na testovani, az to dodratkujes :-)))
    SAVANNAH
    SAVANNAH --- ---
    MARTYMARTY: jako jo, to proč by ne :) (obojí, jak ten nápad, tak že ty to zorganizuješ a já naprgám :D)
    MARTYMARTY
    MARTYMARTY --- ---
    A nebo pridat rated matche s nizsim K free kdo chce kdy chce a pripadne k tomu nejak zakomponovat to ELO do rankingu alespon castecne :-) Resp. treba udelat i invite only matche podle ratingu a tak :-) Ja to nejak vymyslim a vy to pak naprogramujete, ju? :)))
    MARTYMARTY
    MARTYMARTY --- ---
    ARCHITECH: Chtělo by to spíš systém, jako býval na WGT kdysi, teď nevím jestli i pro hráče nebo pro týmy, ale přišlo mi to, že to odráželo výhry prohry i vývoj času :) v PGT to tak myslím taky bylo...
    WOODMAKER
    WOODMAKER --- ---
    ARCHITECH: ale čistě z hlediska samostatného žebříčku pro nyx mi to příjde být fajn, protože je ten žebříček jinej, než sc ladder a navíc jsou ty zápasy braný trochu víc vážně (nj, jak kým).
    ARCHITECH
    ARCHITECH --- ---
    No ja bych tam urcite casem chtel nejaky "globalni" statistiky pridat, aby byla nejaka motivace hrat i kdyz treba uz clovek vidi, ze se nedostane do top8 nebo tak. Ale napadlo me spis neco jako nejaky jednoduchy achievementy za pocet vyhranejch/odehranejch her nebo tak neco.

    Nevim, jestli zrovna tohle ELO je idealni. Prijde mi, ze na to se tam odehraje dost malo her. A jsou mezi nima takovy pauzy, ze se nekdo muze mezi tim treba hodne zlepsit a to ELO stejne nebude odpovidat tomu, jak je dobrej.
    SAVANNAH
    SAVANNAH --- ---
    MARTYMARTY: Tak s tím počítám, že pokud bych to psal, tak se pokusit to psát pořádně :) Ale holt python neni java, tak mi bude chvilku trvat, než se tam zorientuju a budu schopen něco použitelného vyprodukovat
    MARTYMARTY
    MARTYMARTY --- ---
    SAVANNAH: Jo, tak jestli budeš, tak rovnou to řeš i se vším všudy, pokud možno, jak to pocitani ratingu, tak tu konstantu pro turnaje :)
    SAVANNAH
    SAVANNAH --- ---
    MARTYMARTY: No, sem tam mám luck a někoho ucheesuju, no :D Ale uvidíme, počkáme, jeslti by to ocenil i někdo jiný, pokud jo, tak to zkusím zaimplemnetovat (jenom co to rozchodím lokálně)
    MARTYMARTY
    MARTYMARTY --- ---
    SAVANNAH: Tak ale ty zrovna tam to elo moc nepotrebujes, 2., 1., 3. to neni zas tak tezky spocitat, kolikatej jses :)))
    SAVANNAH
    SAVANNAH --- ---
    MARTYMARTY: jo, to souhlas. Rozdíl oproti scranks je pro mě třeba v tom, že nehraju ladder 1v1 skoro, takže to je dost zavádějící. SC ligu hraju celkem hodně naopak
    MARTYMARTY
    MARTYMARTY --- ---
    Imho je napad jako takovej dobrej, ale ne uplne pro realizaci ciste jakoze juuu cum jakej mam elo, ty mas o pul bodu min, wooo, ale treba to pak implementovat a utilizovat s nejakou funkci, treba tim resit nasazovani do eventu a tak, to uz by mozna stalo za uvazeni nebo proste tomu priradit nejaky vyznam, jen tak delat neco, co muzes stejnak videt vicemene ze sc2ranks...
    MARTYMARTY
    MARTYMARTY --- ---

    ELO rating, který by přetrval v rámci srovnání mimo jednotlivé seasons/turnaje

    28 hlasy od 28 respondentů

      MARTYMARTY
      MARTYMARTY --- ---
      No, tak jestli po tom bude touzit vetsi mnozstvi lidi, tak se to da dat do todo jako featura urcite, ja bych rad pak nekdy privedl na svetlo jeste jednu featuru, ktera je ale ve hvezdach, zasveceni vi a dal to radsi nema smysl ani reklamovat, mozna pak pred zahajenim prace zjistit, jestli by o to lidi meli zajem predevsim :)
      SAVANNAH
      SAVANNAH --- ---
      Pak se tam ještě šaší s konstantama jako že větší turnaje dostanou větší "K-number", tzn. se tam získává/ztrácí víc bodů (jsou víc "důležité"), menší naopak dostanou menší váhu. Ale to je teď asi jedno, jenom doplňuju obrázek o ELO rating
      SAVANNAH
      SAVANNAH --- ---
      WOODMAKER: No jako body. Prostě začneš třeba s 1400 (nějaká konstanta). Časem se dostaneš na 1800 a soupeř má 1600. Když ho killneš (1-0, počítá se to per hra), tak dostaneš +1.9 bodu, když prohraješ, tak 6.0 bodu ztratíš (je tam nějakej vzoreček, tohle jsem vzal z příkladu MtG (http://www.starcitygames.com/php/news/article/9198.html ). A obráceně když ten slabší tě porazí, tak dostane hodně bodů, protože jsi byl lepší (a ty víc ztratíš, protože tě porazila lama)
      WOODMAKER
      WOODMAKER --- ---
      SAVANNAH: jako fuzzy jako míra výher, nebo jako body?
      Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam