• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    BARCIAŠKOLSKÁ 28 komunikační prostor
    BARCIA
    BARCIA --- ---
    Marold Langer Philippsen – Rádio ve veřejném prostoru
    Radio workshop

    29. dubna – 30. dubna 2011



    Dvoudenni dilna je zamerena na seznameni s moznostmi, nastroji a strategiemi, ktere vyuzivaji napriklad umelci, nebo kulturni aktiviste, intervenujici do verejneho prostoru pomoci krakodobych komunitnich rozhlasovych medii. Pro ucast na dilne neni treba predchazejici znalost s vysilaci technikou, atd. Je urcena pro studenty, kulturni aktivisty,
    umelce, hudebniky, pro kazdeho, kdo chce zasahnout do dialogu o verejnem prostoru a zajima se o to, jak se verejnost muze teto debaty aktivne
    zcastnit.

    Predpoklady: castecna znalost anglictiny, nebo nemciny.

    Komunitni rozhlas, nebo media tzv, treti sektor, jako umelecka forma neni zavisly ani na statnich, ani komercnich institucich a luxusne vybavenych studiich. Naopak pouziva dostupnych, levnych technologii, je mobilni, zamereny lokalne a nema zamestnance, ale tvori jej otevrena komunita a sit umelcu a dobrovolniku.

    Neziskova komunitni media hraji v zapadoevropskych zemich dulezitou roli prostrednika v procesu socialni a kulturni inkluze. Ceska republika se potyka s problemy socialniho vylouceni a s pasivnim vztahem obcanu k verejnemu prostoru a rozhodovani o obcanskych zalezitostech. Absence komunitniho, nebo umeleckeho rozhlasu je priznakem krize nasi verze demokracie. Soucasti dilny je i debata nad komuntnimi medii u nas ve srovnani se zapadni Evropou.

    Pomucky:
    Jakykoliv nastroj na nahravani zvuku, kaze\'tak, digitalni rekorder, digitalni kameru, mobilni telefon s moznosti nahravat zvuk.

    Dilna je zakoncena koncertem spolecnym vystoupenim a internetovym vysilanim v sobotu vecer:

    Streetmusicthree - Koncert pro Musique concrete, hlas & kytaru a videoprojekci

    koncept: Marold Langer Philippsen

    Presny program bude zverejnen:

    prozatimni:

    patek: 10.hod. setkani v Komunikacnim prostoru Skolska 28

    0. uvod a ukazky nekterych z Philippsenovych radio intervenci
    1. pribeh pro docasnou radiovou stanici ve verejnem prostoru
    2. testovani nastroju na nahravani: rekordery, nebo mobilni telefony
    3. diskuze nad mistem odkud vysilat
    4 prvni cesta
    5 editace / kompozice signalu pro rozhlasovou stanici

    sobota, Komunikacni prostor Skolska 28 10. hod

    6 feedback
    7 druha cesta
    8 vysilani s FM vysilac
    9 archivovani
    10 zivy prenos koncertu, oslava radio carodejnice, misto koncertu bude
    upresneno behem prubehu dilny


    prispevek na provoz dilny: 300 kc, studenti 150 kc


    Marold Langer-Philippsen se narodil v roce 1964 v Mnichove.Pracuje v obasti time-based arts, zabyva se socialnim, sensorickym media designem, zajima se hlavne o verejny prostor. Je autorem rady divadelnich her, pise poezii a je autorem experimentalni tvorby pro rozhlas (napriklad ORF/BR/HR/NDR, Ars Electronica Linz (2002-10), spolupracuje s radou nezavislych radii v zapadni a stredni Europe. Jeho
    projekty byly realizovany v Berline, Bochumi, Bordeaux, Bratislave, Desave, Haife, Halle, Ljubljani, Melbourne, Mnichove, Parizi, Rize, Rimini, Rime, Vidni, Wittenbergu, Curichu, atd.

    Je iniciatorem a autorem rady projektu, kde ziva performance, internetove, nebo docasne fungujici FM rozhlasove vysilani hraje dulezitou roli. V poslednich letech realizoval naprikad: radiomaya (2010) rozhlasovy projekt pro transmediale 2010; “[funk]� (2009/10), kolektivni scena a rozhlasova hra o meste Desava, (pripraveno ve spolupraci s Bauhaus Dessau, Anhaltisches Theater Dessau a German
    Federal Cultural Foundation); “RAETERADIO� (2008), vyhlaseni sovetske republiky 1918/2008 (oceneno Kurt-Eisner-Preis); “AN-GELA.DE�: participatorni projekt s mladymi lidmi o netradicnich formach politiky pro divadlo Thalia Theater v Halle.

    ml-philippsen.org
    http://www.ml-philippsen.org/
    BARCIA
    BARCIA --- ---
    Jorge Haro / Transport Puzzle

    čt 28. dubna 2011 v 19:30



    Jorge Haro je jedním z nejvýznamnějších hudebníků jihoamerické elektronické scény. Jeho multimediální projekty jsou založeny na futuristické kombinaci digitální a analogové technologie. Pohybuje se na pomezí experimentální hudby, zvukových instalací a audiovizuálních děl. Pracuje s estetickými i vědeckými aspekty zvuku a vibrací, přičemž hlavním jeho zájmem jsou rozšířená schopnost poslechu, vizualizace zvuku a procesy transformace dat. Svoje akusmatické a audiovizuální koncerty a instalace již prezentoval v mnoha zemích Jižní i Severní Ameriky a Evropy. Jako skladatel spolupracoval mimo jiné s lidmi jako Francisco López, Zbigniew Karkowski, Mitchell Akiyama, Sergi Jordà a 1605munro.
    Před koncertem argentinského hráče se v galerii Školská 28 představí i slovenský projekt Transport Puzzle.
    Transport Puzzle (SK) - solový projekt laptopového hudebníka Petra Stehlíka (1982) aktuálně působícího v Praze a Bratislavě. Svou produkci zakládá na field recordings různých zdrojů od kuchyňského náčiní až po zvuky strojů a transportace, za pomoci Powerbooku/Abletonu živě improvizovaných v delší, převážně ambientní plochy. Bývalý člen seskupení Eduardo Borsuci in Optima Forma, projektu známého italského zpěváka. Učastnil se workshopů se Seijirem Murayamou a Xavierem Charlesem.
    BARCIA
    BARCIA --- ---
    Vybrané kapitoly německého videoartu

    Přednáška Tomáše Pospiszyla

    pá 22. dubna 2011 v 19:30



    Teoretik umění a pedagog FAMU Tomáš Pospiszyl uvádí vybrané kapitoly z dějin německého videoartu.
    BARCIA
    BARCIA --- ---
    zbrusu nova publikace
    Cinepur


    casopis pro moderni cinefily
    C I N E P U R / Časopis pro moderní cinefily
    http://cinepur.cz/
    BARCIA
    BARCIA --- ---
    dalsi nova cisla k prodeji

    A2

    http://www.advojka.cz/

    Art+Antique

    http://www.artantiques.cz/

    UNIJAZZ

    http://magazinuni.cz/

    BARCIA
    BARCIA --- ---
    Vj Kolouch + Strangelet / Kateřina Bílková
    Live a–v

    ČT 21. DUBNA 2011 V 19:30



    Nejnovější živé audiovizuální představení "Untitled", vycházející ze spolupráce Strangelet (ambient/drone, glitch elektronika) a Vj Koloucha, navazuje na galerijní verzi téhož díla vystavenou v rámci výstavy Planeta Eden (Galerie DOX, 2010). Podobně jako v předchozím případě, Kolouch je autorem animací a Strangelet autorem hudby. "Untitled" je živým audiovizuálním tvarem výtvarně ovlivněným modernistickou sci-fi ilustrací 60. let 20. století, příběhem o ztracené civilizaci, opuštěných světech a vyprázdněných městech.

    Kateřina Bílková (nar.1988 v Praze) se dlohodobě zabývá divadlem (improvizace, členka souboru Depresivní děti touží po penězích). Od roku 2008 do podzimu 2010 byla dramaturginí a režisérkou večerů pro Fřesh Fľesh (freshflesh.cz).
Občasně vystupuje s různými VJ-sety v kombinacích digitálních a analogových projekcí, meotaru a filmu (IMAJAM: Super Normal Bio s Alexandrou Moralesovou, Akile Nazli Kaya a Tomášem Polenským).
Od dětství se věnovala recitaci.
Od roku 2009 je studentkou Centra audiovizuálních studií FAMU, kde je jejím významným tématem remediace (film 8mm, papír a video).
V rámci ScreenLabu vystoupí s představením Scan Moment založeným na performativním psaní a použití scanneru jako obrazového i zvukového nástroje.

    vstupné 80,- Kč (studenti 60,- Kč)
    BARCIA
    BARCIA --- ---
    Record>Again!
    40jahrevideokunst.de – část 2

    12. DUBNA – 30. DUBNA 2011
    VERNISÁŽ PO 11. DUBNA V 18:00




    Výstavní projekt 40jahrevideokunst.de, který vznikl v koprodukci mezinárodního Centra pro umění a technologii v Karlsruhe (ZKM) a Goethe Institutu představil vznik a aktuální umění videa v Německu. První části výstavního projektu předcházela několikaletá intenzivní práce věnovaná restaurování původních pásek z šedesátých a sedmdesátých letech, jejichž osud byl ohrožen procesem stárnutí a rozpadu.

    Druhý díl projektu Record > Again! představuje výsledky výzkumu a přepisu historických materiálů na digitální formáty. Putovní výstava, doprovázená rozsáhlým katalogem a antologií DVD obsahuje soubor význačných prací, které vznikly za posledních 40 let na video scéně v Německu. Najdeme zde například dokument z proslulého boxerského zápasu Josepha Beuyse na výstavě Documenta V (1972), doposud zcela neznámé pásky Ulriky Rosenbachové a Klause vom Brucha, záznam guerrilové intervence Ulaye do sbírek berlínské Neue Nationalgalerie, nebo první vidodeopásky Michaela Bielického. Hlavní problém restaurátorů spočíval v různorodosti typů pásek a kazet, používaných hlavně do konce sedmdesátých let. Tyto formáty jsou dnes většinou zcela zapomenuty a navíc nebyly k dispozici žádné dobové přehrávací systémy. Dohledání, akvizice a oprava doposud funkčních přehrávacích soustav umožnila historikům umění, kurátorům a technickým pracovníkům ZKM nakonec převést většinu archivních videopásků na digitální formát a tak je uchovat pro budoucnost.

    Doprovodné programy:

    11. 4. v 18:00 - Vernisáž za přítmonosti performera a fotografa Uwe Laysiepena (Ulay) zastoupeného v kolekci Record>Again!
    12. 4. v 17:30 - Autorská přednáška Uwe Laysiepana na FAMU, Smetanovo náb. 2, místnost U1.
    22. 4. v 19:30 - Vybraná hesla z německého videoartu. Přednáška pedagoga FAMU, kurátora a historika umění Tomáše Pospiszyla.

    Umělecký ředitel projektu: Peter Weibel
    Manažer a kurátor: Christoph Blase
    Připraveno ve spolupráci s Goethe Institut v Praze a Filmovou a televizní fakultou AMU. "40jahrevideokunst.de - část 2" je putovní výstava Goethe-Institutu, která vznikla na základě konceptu ZKM Karlsruhe.

    Record>Again!
    http://skolska28.cz/recordagain/
    BARCIA
    BARCIA --- ---
    prehledny seznam publikaci, ktere lze u nas zakoupit

    Školská 28: Komunikační prostor / Kiosk
    http://www.skolska28.cz/page.php?page=13
    BARCIA
    BARCIA --- ---
    Will Guthrie (aus)

    koncert

    ne 27. března 2011 v 19:30



    Ve Francii usazený australský bubeník, perkusionista a elektronik Will Guthrie (1977) se na melbournské scéně objevil zhruba ve svých šestnácti letech. Po dobu deseti let ji velmi aktivním způsobem formoval a dodnes je se svými pravidelnými návraty její nedílnou součástí. Guthrie prošel akademickým studiem improvizace a soukromými lekcemi nejen u australských hudeníků (Graham Morgan a Adrian Sherriff) ale i u legendárního bubeníka Tonyho Williamse (někdejšího spoluhráče MIlese Davise) a později u Eddieho Prévosta v Anglii.

    Paralelně rozvíjel svůj osobitý přístup v mnoha kapelách (např. New Blood a Antboy) a žánrově pestrých projektech. Ty by se daly shrnout pod několik škatulek, začínaje rockem, jazzem a free jazzem, pokračuje přes flamenco, hip hop a různé spolupráce s divadlem (i loutkovým), tancem a filmem, až po experimenty s elektronikou, nalezenými objekty a rádii. Kromě jiného spoluzaložil a vede malý label Antboy. Mezi jeho nejaktuálnější projekty patři THYMOLPHTHALEIN,(WG, Anthony Pateras, Clayton Thomas, Jerome Noetinger, Natasha Anderson) a trio The Ames Room (WG, Jean-Luc Guionnet, Clayton Thomas), které Will definuje jako "minimalist maximalist terror jazz". Vloni jim vyšlo LP u polských Monotype Records.

    Výběrová diskografie:

    Solo:
    Rose Coded (antboy, 2002)
    Building Blocks (antboy, 2003)
    Body and limbs still look to light (cathnor, 2006)
    Spike(s) - 7" single (pica disc, 2009)

    Patrice Grente, Will Guthrie, Cedric Piromalli (Petit Label, 2008)
    The Ames Room: In (MonotypeRec, 2009)
    Thymolphthalein: Ni maitre, Ni Marteau (DeMEGO, 2010)

    vstupné 100,- Kč (studenti 80,- Kč)
    BARCIA
    BARCIA --- ---
    art+antique 03 v prodeji
    Art+Antiques
    http://www.artantiques.cz/
    BARCIA
    BARCIA --- ---
    Audiovizuálně freestyloví Handa Gote | FŘESH FĽESH - multimediální platforma
    http://freshflesh.cz/audiovizualne-freestylovi-handa-gote/
    BARCIA
    BARCIA --- ---
    něco málo o Kamile Ženaté
    kamila ženatá:
    http://www.kamilazenata.cz/
    BARCIA
    BARCIA --- ---
    nove cislo
    A2



    a
    nová publikace - Kamila Ženatá " Kačenka hledá lásku" v prodeji u nás v galerii
    BARCIA
    BARCIA --- ---
    Kateřina Zochová, David Landa / Veronika Vlková, Antonín Koutný, Vj Kolouch | Artyčok.tv
    http://artycok.tv/lang/cs-cz/katerina-zochova-david-landa-veronika-vlkova-antonin-koutny-vj-kolouch/7211
    BARCIA
    BARCIA --- ---
    Rietveld v Praze: Uta Eisenreich

    A lecture called Theodor

    út 22. března 2011 v 17:00



    Uta Eisenreich vyučuje "image" a "Mixed media" na Rietveld Akademie od roku 2004 a zabývá se zde se studenty intervencemi a akcemi ve veřejném prostoru..

    V termínu 21.-23. 3. proběhne v galerii Tranzitdisplay výstava studentů grafického designu z Gerrit Rietveld Academie z holandského Amsterdamu. Součástí doprovedného programu jsou prezentace studentů v galerii Školská 28.

    Ateliér pod vedením Lindy van Deursen, který je znám svým mezinárodním obsazením a individuálním přístupem ke každému studentovi, patři k nejlepším ateliérům grafického designu v Evropě. Studenti se v Praze představí výstavou, která je pro ně samotné úkolem i zadáním. Za pomocí mladých českých designérů, vybudují výstavu přímo na místě a po tři dny budou přítomni přímo v galerii k dialogu s návštěvníky výstavy. Ti tak budou mít možnost shlédnout proces i finální práce 35 studentů z více než 15 zemí.

    Na výstavě tak budou k vidění plakáty, videa, knihy a různé publikace z nichž některé bude možné zakoupit. Večerní program doplní přednášky vedoucí ateliéru, holandské designérky Lindy Van Deursen (anglicky). Ute Einseriech (anglicky), Rebecca Stephany (anglicky) a současného studenta ateliéru grafického designu Jakuba Straky (česky). Pro tuto příležitost bylo také vyrobeno 13 plakátů, které uvidíte v pražských ulicích a na výstavě.

    Výstava vzniká ve spolupráci Gerrit Rietveld Academie a Tranzitdisplay za iniciace Lukáše Kijonkya a Jakuba Straky.
    BARCIA
    BARCIA --- ---
    Linda van Deursen a Jakub Straka, Rietveld v Praze

    Vedoucí ateliéru grafického designu Akademie Gerrita Rietvelda představuje

    po 21. března 2011 v 18:00



    Přednáška Lindy van Deursen o ateliéru Grafického designu na amsterdamské Akademii G.Rietvelda.

    18.00 Pátrání po důležitosti hnutí De Stijl v ateliéru grafického designu
    na Gerrit Rietveld Academie

    21 březen 19 30 Jakub Straka
    Pondělí, úterý, středa, čtvrtek, pátek, sobota, neděle - jeden týden studenta z Rietveldu

    Od 21. do 23. března proběhne v galerii Tranzitdisplay výstava studentů grafického designu z Gerrit Rietveld Academie z holandského Amsterdamu a součástí doprovodného programu je prezentace v galerii Komunikačního prostoru Školská 28.

    Ateliér vedený v současnsti Lindou van Deursen je typický mezinárodním obsazením a individuálním přístupem ke každému studentovi a patři k prestižním grafického designu v Evropě. Studenti se představí vybudováním výstavy přímo na místě ve spolupráci se skupinou mladých českých designérů a během tří dnů budou v galerii přítomni a připraveni k dialogu s návštěvníky. Na závěr bude možné prohlídnout výsledek práce 35 studentů z více než 15 zemí.
    Výstava obsahuje plakáty, videa, knihy a různé publikace, z nichž některé jsou k prodeji. K projektu bylo vyrobeno 13 plakátů, které uvidíte v pražských ulicích a na výstavě.

    Večerní program tvoří přednášky vedoucí ateliéru Lindy Van Deursen (anglicky). Ute Einseriech (anglicky), Rebeccy Stephany (anglicky) a studenta ateliéru grafického designu Jakuba Straky (česky).

    Výstava vznikla ve spolupráci Gerrit Rietveld Akademie a Tranzitdisplay za iniciace Lukáše Kijonkya a Jakuba Straky.
    BARCIA
    BARCIA --- ---
    Cecilia Quinteros (arg), Hearn Gadbois (usa)

    Solo cello, solo perkuse, duo

    čt 17. března 2011 v 19:30



    Cecilia Quinteros (nar. 1985) pochází z Buenos Aires. Vystudovala hru na cello a kytaru. Věnuje se komponování i improvizaci a různým experimentálním projektům, spolupracuje s divadelníky a tanečníky i výtvarnými umělci. Spolu s tanečnicí Lucíou Pérez tvoří improvizační duo Lo de Martha a je členkou violoncellového ansámblu Arre, který provozuje řízenou improvizaci. Je aktivní na scéně volné improvizace v Buenos Aires a spolupracuje mimo jiné také s uruguayskou skupinou lidové hudby. V současnosti pracuje na první nahrávce Arre, skládá pro violoncellové kvarteto a elektronická média. Chystá společné album s italským saxofonistou a skladatelem Stefanem Ferrianem.


    Hearn Gadbois je perkusionista původem z New Yorku, žíjící v Praze. Specialista na techniku tradičních gobletových bubnů středního východu (zarb, tombak, darbuka a rámové bubny). Jeho více než třicetiletá dráha interpreta mu přinesla spolupráci s mnoha významnými umělci (Susan Deyhim, Yoko Ono, Patti Smith, Meredith Monk ad.) a tanečníky (Alvin Ailey, B.Miller...). Studoval tradiční techniky Kuby, Brazílie, Indie, Íránu, Střední Asie a severní Afriky. Učil se mimo jiné u Glena Veleze, vyvinul si však svoji vlastní techniku i styl. Jeho kořeny sahají hluboko do tradic city blues a soulu rodného středozápadu USA. Svoje hudební nástroje si navrhuje a sám ručně vyrábí. Vydal dvě solová alba Joinery a One Thousand and One Fingers,a pracuje na třetím Music for Films.
    BARCIA
    BARCIA --- ---
    Robert Vlasák – Rozhovor

    Zvuková interaktivní instalace

    vernisáž po 14. března v 18:00
    15. března – 15. dubna 2011



    Instalace Rozhovor představuje zařízení pořizující po stisknutí tlačítka desetivteřinový zvukový záznam hlasu diváka, popřípadě bezprostředních zvuků a hovorů v blízkosti mikrofonu - ucha. Následovné přeříkávání stále stejného sdělení dvěma střídajícími se reproduktory je převedeno postupným samovolným nabalováním šumů „brumů“
    a akustických nečistot až ke ztrátě rozpoznatelnosti.
    Instalace je součástí projektu Nedorozumění.

    Foto: Michal Novotný

    Robert Vlasák pracuje s fyzikálními principy materiálů a využívá různé možnostmi jejich vizualizace. Od série výzkumu fyzikálních jevů, připomínající instrumenty z kabinetu kuriozit, se postupně dostává k instalacím, nabízejícím několik možností čtení. Vlasák studuje principy mechaniky, optiky a poslední dobou také pracuje s elektronikou a zvukem. Do svých instalací zapojuje často diváka, který se tak spolupodílí na významu díla prostřednictvím dotyku, nebo hlasu.

    S použitím textu Andrey Demekové.

    na vernisáži zahraje volné improvizační seskupení IQ+1:
    Mirek Posejpal (cello, fx),
    Jana Kneschke (e-housle, zoom),
    Georgij Bagdasarov (gramofon),
    Michal Zbořil (analogový syntezátor),
    Petr Vrba (trubky, klarinet, objekty)
    Kateřina Bilejova (buto).
    BARCIA
    BARCIA --- ---
    Andrew Lampert

    A–v performance, film a video

    pá 11. března 2011 v 19:30



    Andrew Lampert je americký filmař a intermediální performer pracující s tradičními i digitálními médii. Využívá nejrůznějších atributů kinematického obrazu, situace kina, včetně jeho chyb, navazuje na tradice expanded cinema ve smyslu zhodnocení projekční situace. Jeho představení zahrnují souběžné projekce na více pláten z různých formátu filmu, videa a diapozitivů, konceptuální užití textů, improvizované komentáře, jevištní akci, živý zvuk a obvykle mnhohočetné převrstvení zvuků a obrazů. Výtvarné a typicky filmové kvality obrazové projekce jsou pro něj stejně podstatné jako různé okamžité asociace, poetické a okamžitě improvizované fabule tmelící publikum, projekci, obrazy a promítače v jedno spontánně vznikající dílo.

    Od konce devadesátých let vytvořil řadu představení pro kina a festivaly (Rotterdam IFF, BFI, NY Film Festival), galerie a divadla (The Kitchen, CCA Glasgow, Whitney Museum…). Spolupracuje s herci a hudebníky, mj. Okkyung Lee, Keith Row, a další. V současnosti žije v Brooklynu, pracuje jako archivář Anthology Film Archives v New Yorku.

    Pro galerie Školská 28 Andrew Lampert připravil intermediální performance pro 16mm a 8mm projekce a video.

    (Vstup pro studenty FAMU zdarma.) vstupné 80,- Kč (studenti 50,- Kč)
    BARCIA
    BARCIA --- ---
    Vážený příteli – vyškrtněte mne, prosím..

    Anonymní nástěnka (ne)přátelství

    7. března – 7. dubna 2011



    Vážený příteli, dovolte abychom Vás upozornili na náš nový produkt: jde o unikátní TPS (textová plocha spamu) určené pro příchozí, chodbu školské 28 a facebookovou generaci. Spam znamenal původně nevyžádané reklamní sdělení, masově šířené internetem a termín se používal především pro reklamní e-maily. Postupem času postihla aktivita spamování i další typy internetové komunikace - např. diskuzní fóra, mailinglisty, komentáře nebo IM-instant messaging (používá se také někdy zkratka UBE/UCE (Unsolicited Bulk/Commercial Email). Pro jiný druh spamu, tj. poštu, zaslanou "konkrétní" osobou se specifickým jednorázovým účelem a adresát ji může považovat i za žádoucí, se používá termín ham (šunka). Jde většinou o různé nabídky lukrativních obchodů, převedení pohádkového dědictví po zemřelém manželovi, který obchodoval s diamanty na váš bankovní účet, atd. Propojením fyzické a virtuální války o duši a tělo konzumenta je vlastně většina lidí nepřetržitě pod palbou munice nevyžádaných sdělení a nabídek, se kterými se na nás okolí obrací a kterým lze jen těžko odolat.

    Na internetu prý patří pod hlavičku spam statisticky až 80 procent komunikace. Internet vibruje švitořením sociálních sítí, ale reklamní průmysl infosféry prostupuje i našim fyzickým a mentálním životním prostorem. Nový druh virálního a nebo virtuálního přátelství, jemuž se fejsbokově - planetárně oddává přibližně šest set milionů lidí, nejspíš zásadně mění naše povědomí o komunitě, se kterou se cítíme spřízněni i o těch společnostech, do kterých patřit nemůžeme, nebo patřit nechceme.

    Předjarní bílý nástěnka klade otázku, kolik míry spamu obsahuje naše každodenní komunikace, ať už v emailech, telefonech, ale i mimo elektronické sítě, (pokud se z jejich vlivu ještě vůbec můžeme vymanit?). Kolik máme epdemického spamu usazeno v našem myšlení a uvažování?
    Jak vypadá ekonomika přátelství éry spamování?
    Je umění spam, nebo spíš ham?
    Je každé nevyžádané sdělení, se kterým se střetáváme spam?
    Jsou naši friendi opravdovými přáteli, kamarády, nebo soudruhy, nebo navazujeme takové soudružství, abychom mohli snadněji a dobromyslně distribuovat a zdokonalovat Ars Blabla?

    Nástěnka je otevřena přibližně po dobu jednoho měsíce pro vaše nevyžádaná sdělení, která jste bud sami dostali poštou, nebo je sami chcete někomu poslat, sdělit, nebo se s nimi podělit s ostatními friendy. Spamy můžete vytisknout na papír a přilepit na nástěnku, nebo dát do spamové schránky, která bude na zdi připevněna vedle nástěnky.
    Popelnice na papír a plasty jsou hned u dveří.

    děkujeme za vaši pozornost

    Miloš Vojtěchovský, Komunikační prostor Školská 28
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam