• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    BARCIAŠKOLSKÁ 28 komunikační prostor
    BARCIA
    BARCIA --- ---
    Be Playful
    Mezi obrazem a zvukem

    vernisáž čt 2. června v 18:00
    3. června – 29. června 2011



    Koncepce výstavy vychází z širokého pojetí termínu komunikace. Počáteční motivací kurátorské dvojice Jana Matulová a Blanka Švédová byla fascinace grafickými partiturami Milana Grygara, Milana Adamčiaka a dalších československých konceptuálních umělců 60. a 70. let a obecněji položená otázka po možných způsobech přenosu informací mezi dvěma umělci. Pozváním několika mladých umělců pracujících s obrazem a zvukem byl nastolen obgenerační rámec pro vypořádání se s touto problematikou.

    Východiskem výstavy jsou tři grafické partitury Milana Adamčiaka, instalace ostatních umělců vznikají v reakci na ně, na prostor galerie a na sebe navzájem. Základní princip těchto grafických záznamů hudebních akcí či návodů k nim - převod jednoho média do jiného - je běžným postupem současných audiovizuálních umělců. Výstava klade otázku jak interpretovat termín partitury dnes, jak se během doby proměňuje jejich původní význam a jak současné umění zachází se staršími schématy. Vizuální kompozici můžeme slyšet a zvuk vidět, hranice mezi světem zvuků a vizuálních, grafických schémat je rozrušena. 



    Originální partitury Milana Adamčiaka jsou podkladem pro nástěnnou a interaktivní radio instalaci Richarda Loskota. Grafickým záznamem zvuku se zabývá Michal Kindernay a jeho počítačem generované kresby doprovázené videozáznamem jsou obdivným komentářem tvorby Milana Grygara. Radim Labuda uskuteční Lorem ipsum III, koncept formální hry s možnostmi videozáznamu podle předem daných pravidel. Pavel Havrda vystaví „kus štítu“, nalezený předmět, odkazující k hudební tvorbě Milana Adamčiaka. Spolu s Janem Pleslem na něj při vernisáži také zahrají.

    Kurátorky: Jana Matulová, Blanka Švédová


    Doprovodné programy k výstavě se konají v galerii Tranzitdisplay, Ditrichova 9, Praha 2

    6. 6. / 19.00 Transmusic com

    Beseda s Milanem Adamčiakem a Michalem Murínem, projekce filmu Muzikológ a tvorca, koncert Transmusic comp. Večerem provede Markéta Lisá

    28. - 29.6. / 18.00 - 22.00 Tomáš Dvořák/ RGB

    Interaktivní zvuková instalace umožňující skupině 5. diváků vytvářet společně s účinkujícími hudbu v reálném čase. Účastníci performance obdrží speciálně upravené baterky, kterými mohou vrhat tři základní barvy světelného spektra / RGB / na projekční plátno. Mícháním základních barev vznikají nové barvy. Světelná kompozice je snímána, ihned analyzována a převáděna do hudebních algoritmů. Výsledkem je neopakovatelná hudební kompozice.


    Vystavující:

    Milan Adamčiak (1946) je významný představitel česko-slovenské experimentální tvorby 70. let. Hudebník, skladatel, muzikolog. Významně ovlivnil neoficiální slovenskou scénu a zasloužil se o její propojení s mezinárodní komunitou zabývající se vizuální poesií, performance a intermédii. Věnoval se experimentální poezii, kterou rozšířil i o hudební experimenty, grafickým partiturám a hudebně prostorovým akcím. Zrealizoval řadu koncertů experimentální hudby. V roce 1989 založil sdružení Transmusic comp., o rok později SNEH (Společnost pro nekonvenční hudbu). V letech 1991-1992 organizoval festival Intermediální tvorby v Bratislavě (FIT), v rámci kterého uspořádal i výstavu partitur Johna Cage, a v roce 1997 získal Danihelsovu cenu za hudbu. Jeho grafické partitury byly v poslední době podkladem k hudebním i tanečním vystoupením (např. taneční představení Petry Fornayové Diamondance: Reloaded z roku 2010).

    Tomáš Dvořák / Floex (1978) se ve své tvorbě volně pohybuje mezi hudbou a vizuálním uměním. Zabývá se audio-vizuálními interaktivními instalacemi (RGB), často ve spolupráci s dalšími umělci (Live Score), a computer-artovými projekty (Geocit, Candyski). Od roku 1996 se aktivně zabývá elektronickou hudební tvorbou (v roce 2001 vyšlo jeho debutové album Pocustone, které získalo spoustu ocenění u nás i v zahraničí). Od roku 2008 tvoří hudební duo s Jiřím Libanským / Liba, vedle koncertů improvizují např. i hudbu k němému filmu Orlakovy ruce. Pro Amanita design vytvořil soundtrack k počítačové hře Samorost (2006) a Machinarium (2009).

    Pavel Havrda (1984) studuje v ateliéru interaktivních médii na Univerzitě Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem. Ve svých pracích zkoumá potřebu sbírání, následného třídění a strukturování, dále abstrahování a vytváření obecných vzorců, jejich přenos (mezi médii, obory, v čase) a jejich zpětné zkonkrétnění, aplikování, personifikování. Jeho práce jsou často prostoupeny utopií, ironií a rotací. Dohromady s Janem Pleslem tvoří elektroakustický tandem NoNo/EarIn.

    Jan Plesl (1981) studoval v ateliéru interaktivních médií FUD UJEP v Ústí nad Labem. Vede internetový kulturní rozcestník Foodlab, dohromady s Pavlem Havrdou tvoří elektroakustický tandem NoNo/EarIn. Ve svých audio-vizuálních vystoupeních na pomezí koncertu, interaktivní instalace a pracovní dílny mísí akustické a analogové elektronické zvuky. Propojují tak zájem Pavla Havrdy o mechanické hračky a strojky a možnosti vytváření zvuku samočinnou mechanickou cestou a fascinaci Jan Plesla možnostmi zvuku nejjednoduších elektronických systémů a hracích konzolí.

    Michal Kindernay (1978), absolvent FAVU Brno v ateliéru ak. mal. Petra Rónaie, jeho tvorba využívá možnosti interaktivního propojení zvuku, obrazu a dalších podnětů. Pracuje v prostředí interaktivních počítačových aplikací pro práci se zvukem i obrazem, jako je například MAX, nebo PureData. Ty využívá převážně jako otevřené a interaktivní kompoziční systémy, jejichž prostřednictvím definuje podobu díla ve formě algoritmu ovlivňujícího různé parametry audiovizuální kompozice v reálném čase. Jeho předchozí práce zahrnují jak videoperformance a instalace, tak interaktivní internetové projekty (It's fun to be bohemian 2007, spolu s Lenkou Dolanovou), často spolupracuje s belgickým zvukovým umělcem Guy Van Belle.

    Radim Labuda (1976) pracuje dlouhodobě s médiem videa, které je pro něj prostředkem záznamu každodenních pozorování, vyprávění osobních příběhů, kritických komentářů společensky závažných témat i reflexe současných diskursů umění. Postprodukovaný pohyblivý obraz tvoří základ jeho vizuálních či audiovizuálních instalací. Zvuk chápe jako nedílnou součást obrazu a domýšlení vztahu forma - obsah ho vede k opakovaným návratům k natočenému materiálu a jeho reinstalacím, u kterých jedinečný kontext jejich prezentace nabízí mnoho možných rovin interpretace.

    Richard Loskot (1984) je studentem ateliéru vizuální komunikace Stanislava Zippeho TU v Liberci a ateliéru Magdalény Jetelové ABDK v Mnichově. Ve své tvorbě se nejčastěji zabývá technickými (mechanickými i elektronickými), zvukovými a v poslední době též vizuálními (animovanými) instalacemi. Vytvářený pohyb, zvuk či obraz v sobě spojuje řízený mechanismus s momentem náhody a je výsledkem reakce na signály vysílané vnějším prostředím.
    BARCIA
    BARCIA --- ---
    i dnes je instalace Przemysława Jasielskiho on-air
    http://skolska28.cz/page.php?page=27
    BARCIA
    BARCIA --- ---
    Christof Kurzmann / Crys Cole


    ČT 12. KVĚTNA 2011 V 19:30




    Galerie Školská 28 ve spolupráci s Rakouským kulturním fórem v Praze uvádí koncert dvou stálic světové improvizační scény. Christof Kurzmann (at) - laptop (zpěv, klarinet) a Crys Cole (can) - no-input mixboard, kontaktní mikrofony, vystoupí sólově i ve společném setu.

    Christof Kurzmann se narodil roku 1963 ve Vídni. Hudebník pohybující se někde mezi elektropopem a improvizací používá ke svému vyjádření nejčastěji laptop, klarinet a také zpěv. Kromě alb vydaných na svém labelu Charhizma (např. Dafeldecker/Kurzmann/Fennesz) najdeme jeho tvorbu v katalogu labelů Potlatch (s Johnem Butcherem The Big Misunderstanding Between Hertz and Megahertz), Erstwhile Records (s Burkhardem Stanglem Schnee nebo Aso s Ami Yoshidou), Syntactic, Musica Genera, Morr a mnoha dalších.

    Crys Cole vystupuje sólově i v improvizačních uskupeních. Pracuje především s kontaktními mikrofony, minimálním zpracováním signálů a nezapojeným mixážním pultem. Pro její přístup ke zvuku je charakteristická subtilnost a zdrženlivost, vedená fascinací mikrozvuky na hranici slyšitelnosti a ovlivnitelnosti. Crys Cole se snaží zvýšit vnímavost nejen k jemným zvukům, které sama produkuje, ale také ke zvukům okolí, které vznikají během poslouchání, a pokud možno také k vědomí posluchače, který je nejen vnímajícím tělem, ale i aktérem a původcem zvuku.

    Mediálním partnerem koncertu je Radio 1.

    vstupné 100,- Kč (studenti 80,- Kč)

    Školská 28: Komunikační prostor / Christof Kurzmann / Crys Cole
    http://www.skolska28.cz/page.php?event=458
    BARCIA
    BARCIA --- ---
    chcete vedet jak probiha instalace Przemysława Jasielskiho – The Opportunity ?

    tak zde na tomto linku muzete sledovat jak instaalce probiha

    jsme zive on-air

    Školská 28: Komunikační prostor / Živě
    http://skolska28.cz/page.php?page=27
    BARCIA
    BARCIA --- ---
    dnes vecer 3.5. od 19:30

    Derek Holzer – Tonewheels live - koncert

    Derek Holzer je zvukový umělec vycházející z radioartu, webartu a enviromentálního zvuku. Jeho práce je inspirována kouzlem nečekaného zvuku rukodělných hudebních nástrojů vlastní výroby. Používá terénní nahrávky, analogové syntezátory a počítačové prostředí PureData. Vydává na značkách Nexsound, Mandorla, Sirr, a dal. Některé z jeho kolaborativních webových projektů jsou zveřejněny na Soundtransit.nl. V současnosti pracuje jako odoborný asistent na KHM-Kunsthochschule für Medien Köln.

    Představení Tonewheels je experimentálním převodem obrazu do zvuku inspirovaná pionýrskou prací zvukových umělců 20. století. Průhledné tonální disky s opakujícími se vzorky a barvami jsou přehrávány jako gramofonové desky, na kterých místo drážek zvuk vytváří samotná kresba na povrchu. Jejich vizuální podoba je současně promítána pomocí meotaru. Tonewheels je jednou z možných variant otevřeného “black boxu” elektronické hudby a obrazu, kde je otevřena hranice mezi nástrojem, umělcem a publikem.

    Představení bylo vyvinuto pro festival Passengers International Festival of Public Art (Varšava, 2007) jako systém dvou projektorů, z nichž jeden vytvářel zvuk a druhý obraz. V průběhu rezidence v Tesla Berlin a STEIM Amsterdam Holzer vyvinul Tonewheels jako unikátní synestetický nástroj, který umožňuje současně reprodukovat obraz i zvuk na základě jednoho barevného disku. Jednou z variant projektu i je interaktivní instalace, na níž mohou návštěvnící sami obrazy a zvuky vytvářet (Access Space, Sheffiled, 2008).
    BARCIA
    BARCIA --- ---
    DNES VECER VERNISAZ A KONCERT

    vernisaz: Audrey Ellis Fox – i have to wonder
    koncert: Jorge Haro / Transport Puzzle od 19:30
    BARCIA
    BARCIA --- ---
    Audrey Ellis Fox – i have to wonder

    Video instalace

    29. dubna – 27. května 2011
    vernisáž čt 28. dubna v 18:00




    here i am // here you are // here it is

    Site specific video instalace "i have to wonder" se zabývá vztahem mezi prostorem lidské mysli a okolním světem. Audrey Ellis Fox se v práci, připravené během její studijní stáže v Praze pro Šedý pokoj, uvažuje, jakým způsobem myšlení a emoce ovlivňují naši koncepci "reality", naši percepci světa. Fox vychází z předpokladu, že okolní svět vždycky konstruujeme a vnímáme prismatem našich smyslů a "vnitřního oka". Když se zamýšlíme, jak naši osobnost ovlivňuje vnímání okolí, měli bychom se take ptát, jak obrazy, které lidská mysl vytváří a realitě ovlivňují naší osobnost.


    Audrey Ellis Fox je mladá studentka a umělkyně z Los Angeles. Zabývá se hlavně performancí, zvukem a videem. Studuje na Brown University v Providence, Rhode Island hudbu a videoart a v Praze je na studijním pobytu na FAMU, v Centru audiovizuálních studií. Zaajímá se o psychologii video obrazu, píše texty, písně, skládá hudbu a performuje experimentální hudbu a pop. Zajímají ji také guerillové a intervenční formy divadla, poesie, zkoumá možnosti karaoke a ráda rozmlouvá se podivíny.
    BARCIA
    BARCIA --- ---
    Marold Langer Philippsen – Rádio ve veřejném prostoru
    Radio workshop

    29. dubna – 30. dubna 2011



    Dvoudenni dilna je zamerena na seznameni s moznostmi, nastroji a strategiemi, ktere vyuzivaji napriklad umelci, nebo kulturni aktiviste, intervenujici do verejneho prostoru pomoci krakodobych komunitnich rozhlasovych medii. Pro ucast na dilne neni treba predchazejici znalost s vysilaci technikou, atd. Je urcena pro studenty, kulturni aktivisty,
    umelce, hudebniky, pro kazdeho, kdo chce zasahnout do dialogu o verejnem prostoru a zajima se o to, jak se verejnost muze teto debaty aktivne
    zcastnit.

    Predpoklady: castecna znalost anglictiny, nebo nemciny.

    Komunitni rozhlas, nebo media tzv, treti sektor, jako umelecka forma neni zavisly ani na statnich, ani komercnich institucich a luxusne vybavenych studiich. Naopak pouziva dostupnych, levnych technologii, je mobilni, zamereny lokalne a nema zamestnance, ale tvori jej otevrena komunita a sit umelcu a dobrovolniku.

    Neziskova komunitni media hraji v zapadoevropskych zemich dulezitou roli prostrednika v procesu socialni a kulturni inkluze. Ceska republika se potyka s problemy socialniho vylouceni a s pasivnim vztahem obcanu k verejnemu prostoru a rozhodovani o obcanskych zalezitostech. Absence komunitniho, nebo umeleckeho rozhlasu je priznakem krize nasi verze demokracie. Soucasti dilny je i debata nad komuntnimi medii u nas ve srovnani se zapadni Evropou.

    Pomucky:
    Jakykoliv nastroj na nahravani zvuku, kaze\'tak, digitalni rekorder, digitalni kameru, mobilni telefon s moznosti nahravat zvuk.

    Dilna je zakoncena koncertem spolecnym vystoupenim a internetovym vysilanim v sobotu vecer:

    Streetmusicthree - Koncert pro Musique concrete, hlas & kytaru a videoprojekci

    koncept: Marold Langer Philippsen

    Presny program bude zverejnen:

    prozatimni:

    patek: 10.hod. setkani v Komunikacnim prostoru Skolska 28

    0. uvod a ukazky nekterych z Philippsenovych radio intervenci
    1. pribeh pro docasnou radiovou stanici ve verejnem prostoru
    2. testovani nastroju na nahravani: rekordery, nebo mobilni telefony
    3. diskuze nad mistem odkud vysilat
    4 prvni cesta
    5 editace / kompozice signalu pro rozhlasovou stanici

    sobota, Komunikacni prostor Skolska 28 10. hod

    6 feedback
    7 druha cesta
    8 vysilani s FM vysilac
    9 archivovani
    10 zivy prenos koncertu, oslava radio carodejnice, misto koncertu bude
    upresneno behem prubehu dilny


    prispevek na provoz dilny: 300 kc, studenti 150 kc


    Marold Langer-Philippsen se narodil v roce 1964 v Mnichove.Pracuje v obasti time-based arts, zabyva se socialnim, sensorickym media designem, zajima se hlavne o verejny prostor. Je autorem rady divadelnich her, pise poezii a je autorem experimentalni tvorby pro rozhlas (napriklad ORF/BR/HR/NDR, Ars Electronica Linz (2002-10), spolupracuje s radou nezavislych radii v zapadni a stredni Europe. Jeho
    projekty byly realizovany v Berline, Bochumi, Bordeaux, Bratislave, Desave, Haife, Halle, Ljubljani, Melbourne, Mnichove, Parizi, Rize, Rimini, Rime, Vidni, Wittenbergu, Curichu, atd.

    Je iniciatorem a autorem rady projektu, kde ziva performance, internetove, nebo docasne fungujici FM rozhlasove vysilani hraje dulezitou roli. V poslednich letech realizoval naprikad: radiomaya (2010) rozhlasovy projekt pro transmediale 2010; “[funk]� (2009/10), kolektivni scena a rozhlasova hra o meste Desava, (pripraveno ve spolupraci s Bauhaus Dessau, Anhaltisches Theater Dessau a German
    Federal Cultural Foundation); “RAETERADIO� (2008), vyhlaseni sovetske republiky 1918/2008 (oceneno Kurt-Eisner-Preis); “AN-GELA.DE�: participatorni projekt s mladymi lidmi o netradicnich formach politiky pro divadlo Thalia Theater v Halle.

    ml-philippsen.org
    http://www.ml-philippsen.org/
    BARCIA
    BARCIA --- ---
    Jorge Haro / Transport Puzzle

    čt 28. dubna 2011 v 19:30



    Jorge Haro je jedním z nejvýznamnějších hudebníků jihoamerické elektronické scény. Jeho multimediální projekty jsou založeny na futuristické kombinaci digitální a analogové technologie. Pohybuje se na pomezí experimentální hudby, zvukových instalací a audiovizuálních děl. Pracuje s estetickými i vědeckými aspekty zvuku a vibrací, přičemž hlavním jeho zájmem jsou rozšířená schopnost poslechu, vizualizace zvuku a procesy transformace dat. Svoje akusmatické a audiovizuální koncerty a instalace již prezentoval v mnoha zemích Jižní i Severní Ameriky a Evropy. Jako skladatel spolupracoval mimo jiné s lidmi jako Francisco López, Zbigniew Karkowski, Mitchell Akiyama, Sergi Jordà a 1605munro.
    Před koncertem argentinského hráče se v galerii Školská 28 představí i slovenský projekt Transport Puzzle.
    Transport Puzzle (SK) - solový projekt laptopového hudebníka Petra Stehlíka (1982) aktuálně působícího v Praze a Bratislavě. Svou produkci zakládá na field recordings různých zdrojů od kuchyňského náčiní až po zvuky strojů a transportace, za pomoci Powerbooku/Abletonu živě improvizovaných v delší, převážně ambientní plochy. Bývalý člen seskupení Eduardo Borsuci in Optima Forma, projektu známého italského zpěváka. Učastnil se workshopů se Seijirem Murayamou a Xavierem Charlesem.
    BARCIA
    BARCIA --- ---
    Vybrané kapitoly německého videoartu

    Přednáška Tomáše Pospiszyla

    pá 22. dubna 2011 v 19:30



    Teoretik umění a pedagog FAMU Tomáš Pospiszyl uvádí vybrané kapitoly z dějin německého videoartu.
    BARCIA
    BARCIA --- ---
    zbrusu nova publikace
    Cinepur


    casopis pro moderni cinefily
    C I N E P U R / Časopis pro moderní cinefily
    http://cinepur.cz/
    BARCIA
    BARCIA --- ---
    dalsi nova cisla k prodeji

    A2

    http://www.advojka.cz/

    Art+Antique

    http://www.artantiques.cz/

    UNIJAZZ

    http://magazinuni.cz/

    BARCIA
    BARCIA --- ---
    Vj Kolouch + Strangelet / Kateřina Bílková
    Live a–v

    ČT 21. DUBNA 2011 V 19:30



    Nejnovější živé audiovizuální představení "Untitled", vycházející ze spolupráce Strangelet (ambient/drone, glitch elektronika) a Vj Koloucha, navazuje na galerijní verzi téhož díla vystavenou v rámci výstavy Planeta Eden (Galerie DOX, 2010). Podobně jako v předchozím případě, Kolouch je autorem animací a Strangelet autorem hudby. "Untitled" je živým audiovizuálním tvarem výtvarně ovlivněným modernistickou sci-fi ilustrací 60. let 20. století, příběhem o ztracené civilizaci, opuštěných světech a vyprázdněných městech.

    Kateřina Bílková (nar.1988 v Praze) se dlohodobě zabývá divadlem (improvizace, členka souboru Depresivní děti touží po penězích). Od roku 2008 do podzimu 2010 byla dramaturginí a režisérkou večerů pro Fřesh Fľesh (freshflesh.cz).
Občasně vystupuje s různými VJ-sety v kombinacích digitálních a analogových projekcí, meotaru a filmu (IMAJAM: Super Normal Bio s Alexandrou Moralesovou, Akile Nazli Kaya a Tomášem Polenským).
Od dětství se věnovala recitaci.
Od roku 2009 je studentkou Centra audiovizuálních studií FAMU, kde je jejím významným tématem remediace (film 8mm, papír a video).
V rámci ScreenLabu vystoupí s představením Scan Moment založeným na performativním psaní a použití scanneru jako obrazového i zvukového nástroje.

    vstupné 80,- Kč (studenti 60,- Kč)
    BARCIA
    BARCIA --- ---
    Record>Again!
    40jahrevideokunst.de – část 2

    12. DUBNA – 30. DUBNA 2011
    VERNISÁŽ PO 11. DUBNA V 18:00




    Výstavní projekt 40jahrevideokunst.de, který vznikl v koprodukci mezinárodního Centra pro umění a technologii v Karlsruhe (ZKM) a Goethe Institutu představil vznik a aktuální umění videa v Německu. První části výstavního projektu předcházela několikaletá intenzivní práce věnovaná restaurování původních pásek z šedesátých a sedmdesátých letech, jejichž osud byl ohrožen procesem stárnutí a rozpadu.

    Druhý díl projektu Record > Again! představuje výsledky výzkumu a přepisu historických materiálů na digitální formáty. Putovní výstava, doprovázená rozsáhlým katalogem a antologií DVD obsahuje soubor význačných prací, které vznikly za posledních 40 let na video scéně v Německu. Najdeme zde například dokument z proslulého boxerského zápasu Josepha Beuyse na výstavě Documenta V (1972), doposud zcela neznámé pásky Ulriky Rosenbachové a Klause vom Brucha, záznam guerrilové intervence Ulaye do sbírek berlínské Neue Nationalgalerie, nebo první vidodeopásky Michaela Bielického. Hlavní problém restaurátorů spočíval v různorodosti typů pásek a kazet, používaných hlavně do konce sedmdesátých let. Tyto formáty jsou dnes většinou zcela zapomenuty a navíc nebyly k dispozici žádné dobové přehrávací systémy. Dohledání, akvizice a oprava doposud funkčních přehrávacích soustav umožnila historikům umění, kurátorům a technickým pracovníkům ZKM nakonec převést většinu archivních videopásků na digitální formát a tak je uchovat pro budoucnost.

    Doprovodné programy:

    11. 4. v 18:00 - Vernisáž za přítmonosti performera a fotografa Uwe Laysiepena (Ulay) zastoupeného v kolekci Record>Again!
    12. 4. v 17:30 - Autorská přednáška Uwe Laysiepana na FAMU, Smetanovo náb. 2, místnost U1.
    22. 4. v 19:30 - Vybraná hesla z německého videoartu. Přednáška pedagoga FAMU, kurátora a historika umění Tomáše Pospiszyla.

    Umělecký ředitel projektu: Peter Weibel
    Manažer a kurátor: Christoph Blase
    Připraveno ve spolupráci s Goethe Institut v Praze a Filmovou a televizní fakultou AMU. "40jahrevideokunst.de - část 2" je putovní výstava Goethe-Institutu, která vznikla na základě konceptu ZKM Karlsruhe.

    Record>Again!
    http://skolska28.cz/recordagain/
    BARCIA
    BARCIA --- ---
    prehledny seznam publikaci, ktere lze u nas zakoupit

    Školská 28: Komunikační prostor / Kiosk
    http://www.skolska28.cz/page.php?page=13
    BARCIA
    BARCIA --- ---
    Will Guthrie (aus)

    koncert

    ne 27. března 2011 v 19:30



    Ve Francii usazený australský bubeník, perkusionista a elektronik Will Guthrie (1977) se na melbournské scéně objevil zhruba ve svých šestnácti letech. Po dobu deseti let ji velmi aktivním způsobem formoval a dodnes je se svými pravidelnými návraty její nedílnou součástí. Guthrie prošel akademickým studiem improvizace a soukromými lekcemi nejen u australských hudeníků (Graham Morgan a Adrian Sherriff) ale i u legendárního bubeníka Tonyho Williamse (někdejšího spoluhráče MIlese Davise) a později u Eddieho Prévosta v Anglii.

    Paralelně rozvíjel svůj osobitý přístup v mnoha kapelách (např. New Blood a Antboy) a žánrově pestrých projektech. Ty by se daly shrnout pod několik škatulek, začínaje rockem, jazzem a free jazzem, pokračuje přes flamenco, hip hop a různé spolupráce s divadlem (i loutkovým), tancem a filmem, až po experimenty s elektronikou, nalezenými objekty a rádii. Kromě jiného spoluzaložil a vede malý label Antboy. Mezi jeho nejaktuálnější projekty patři THYMOLPHTHALEIN,(WG, Anthony Pateras, Clayton Thomas, Jerome Noetinger, Natasha Anderson) a trio The Ames Room (WG, Jean-Luc Guionnet, Clayton Thomas), které Will definuje jako "minimalist maximalist terror jazz". Vloni jim vyšlo LP u polských Monotype Records.

    Výběrová diskografie:

    Solo:
    Rose Coded (antboy, 2002)
    Building Blocks (antboy, 2003)
    Body and limbs still look to light (cathnor, 2006)
    Spike(s) - 7" single (pica disc, 2009)

    Patrice Grente, Will Guthrie, Cedric Piromalli (Petit Label, 2008)
    The Ames Room: In (MonotypeRec, 2009)
    Thymolphthalein: Ni maitre, Ni Marteau (DeMEGO, 2010)

    vstupné 100,- Kč (studenti 80,- Kč)
    BARCIA
    BARCIA --- ---
    art+antique 03 v prodeji
    Art+Antiques
    http://www.artantiques.cz/
    BARCIA
    BARCIA --- ---
    Audiovizuálně freestyloví Handa Gote | FŘESH FĽESH - multimediální platforma
    http://freshflesh.cz/audiovizualne-freestylovi-handa-gote/
    BARCIA
    BARCIA --- ---
    něco málo o Kamile Ženaté
    kamila ženatá:
    http://www.kamilazenata.cz/
    BARCIA
    BARCIA --- ---
    nove cislo
    A2



    a
    nová publikace - Kamila Ženatá " Kačenka hledá lásku" v prodeji u nás v galerii
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam