• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MOPIKWorld of Tanks
    EMPERROR
    EMPERROR --- ---
    Patchnotes celkem sleduji, i když už je to víc jak půl roku od poslední bitvy. Ale i tak dík za reakce :)
    FLAMBELLE
    FLAMBELLE --- ---
    EMPERROR:
    Pizda :D ... ale jinak mi arty přijdou teď snesitelnější. Pořád bych je ale zkrouhla na jednu na hru.
    Fakřina toto :)
    https://clips.twitch.tv/ThoughtfulShortSandstormPMSTwin


    E_D
    E_D --- ---
    FELCARKILLER: mam na kazdym tanku a dokonce ho i umim pouzivat kupodivu... jen se obnovuje nejakou dobu nez ho muzes pouzit znova
    SOLNAKAR
    SOLNAKAR --- ---
    EMPERROR: já ti nevím, nehraju je tolik jako dřív, ale stejně jsou dny, kdy točím jen artyny. Sice už není tolik oneshotů, ale přídou mi přesnější (resp. mají větší splash, takže i když letí střela stejně mimo jako dřív, tak dá dmg), a zásah od nich je díky stunu nepříjemnější, než to bylo dřív.
    Od změn vídám taky častěji artny v horní části výsledkové listiny podle dmg i xp. A ta dmg nebývá zanedbatelná, u tX třeba 2,5 - 4,5k, což jsou 2 plný tanky. Taky kromě stunu mi příde, že dává větší module dmg, tj. častěji zabíjí posádku a poškozuje moduly.
    Z pohledu artynáře jsou teď tedy artny konzistentnější ve výkonu a nečekáš, kdy se konečně jednou za 10 bitev povede ten lucky oneshot za 2k. Správně použitá artyna má taky výraznější vliv na hru. Vidím, že se tým nemůže hnout, protože ho spotuje light? Vemu ho na splash a na 10-20s nevidí ani hovno. Chystá se tým vyjet na 3 tanky za rohem? Dám jim stun, takže pomaleji nabíjí a hůř se trefují, díky čemuž je můj tým může jednodušejc přejet.
    Z pohledu oblíbeného arty cíle (ať žije XVM focus) je peklo, když po tobě celou hru jdou 3 artyny a nemůžeš se ani hnout (byť to na tom obvykle proserou, protože jejich podpora chybí jinde). Je stále stejně frustrující, že po tobě střílí někdo, komu to nemůžeš vrátit a blbě se před ním dá schovat. Není to ale takový rozdíl oproti romulan tankům, které tě zabíjí z křoví a ty je nemáš šanci spotnout ať už jsou to TD nebo LT.
    FELCARKILLER
    FELCARKILLER --- ---
    E_D: kup si repair kit
    FELCARKILLER
    FELCARKILLER --- ---
    EMPERROR: pac vzdycky nekde musi bejt neco/nekdo co se kolektivne hejtuje, kdyby dali artyny ze hry dopici, budou se hejtovat TDcka atd.
    E_D
    E_D --- ---
    EMPERROR: kdyz jsou ve hre tri, sviti celej tvuj tym a vsechny 3 jdou po tobe i kdyz v poho muzou na pulku tymu tak je mam opravdu hoodne hoodne rad :) to jen stojis stale tracknutej a jen cekas kdy ti ty HPecka ukousou do nuly :)

    ne ze bych se nekryl kdyz vidim ze jsou artyny, lae proste staci blbej track kdyz prejizdis a je to :)
    EMPERROR
    EMPERROR --- ---
    SOLNAKAR: Jj, dtto, cartmanovo z jedničky, clip z dvojky.
    Twe co proti těm artynám pořád máte? Jsou z nich mrtky s pidi dmgem, ale hate trvá stále... xD
    DOVE
    DOVE --- ---
    ja casto pouzivam IDIOT
    SOLNAKAR
    SOLNAKAR --- ---
    EMPERROR, CARTMAN: IDCLIP je (neklame-li mě paměť) totéž co IDSPISPOPD, jen z dvojky. Takže když vás dva dám dohromady, tak vlasně říkátě, že mají artyny táhnout doprdele.
    EMPERROR
    EMPERROR --- ---
    Jo a IDCLIP umožňuje ještě v bitvě odejít na jinou mapu... xD
    CARTMAN
    CARTMAN --- ---
    SOLNAKAR: ale idspispopd by mohl pomoct u artyn ne?
    ELDOUGO
    ELDOUGO --- ---
    jedna hezká remíza se strv:
    WoTReplays — Main
    http://wotreplays.eu/site/3985087#live_oaks-eldougo-strv_103b
    SOLNAKAR
    SOLNAKAR --- ---
    SICKBOY4000: invisible? Děláš si prdel? To první je nesmrtelnost a to druhý ti dá všechny zbraně. Tank pak vypadá trochu jako ježek ;)
    CARTMAN
    CARTMAN --- ---
    WOJTYLA: prenseee... obcas vlezu na pozici co jsem videl na nejakem videu a nope... ty tanky mi tam bokem nejezdej a neignorujou me abych do nich mohl namrdat deset tisic jako v tom videu... divny :D
    WOJTYLA
    WOJTYLA --- ---
    JAKUBMOKRIS: já u tehle lidí končim tim že "kurva jak je to možná já když tam nejdu tak sem mrtvej za 10 vteřin... a von tam nastřílí 8k dmg :-))
    SOLNAKAR
    SOLNAKAR --- ---
    HONZA_1980: pravda, ale to vyžaduje, aby ten mod měl aspoň jeden hráč z druhého týmu. Jelikož jsou takové illegal mody placené a díky tomu ne až tolik rozšířené, bych řek, že to bude mít mizivý efekt.
    Taky na to předávání informací potřebuješ nějaký server, který bude tu komunikaci zprostředkovávat a což bude buď nákladné, nebo nespolehlivé a pomalé. Jelikož je to illegal a u většiny kvalitních poskytovatelů by to neprošlo obchodníma podmínkama, to bude buď na low costu nebo doma pod stolem. Případně to může jet na serveru zaplaceným kradenou kartou, což se poměrně rychle provalí a server poskytovatel sestřelí.
    To že vyzrazuješ pozice vlastního týmu nepříteli bych taky nebral zrovna jako terno, ale uživatelé těhle hoven nejsou zrovna myslitelé.
    Ve většině bitev to tudíž fungovat nebude a do CW/SH by si to vzal jen úplný idiot.
    HONZA_1980
    HONZA_1980 --- ---
    pozice nespotnutých tanků vidět můžeš pokud používáš mod který ty pozice posílá komukoliv kdo ten mod používá
    SOLNAKAR
    SOLNAKAR --- ---
    SICKBOY4000: Pozice nespotnutých nepřátelských tanků nemůžeš v klientovi vidět, protože tu informaci nedostáváš ze serveru. To je to, co psal JAKUBMOKRIS, že není technicky možné. Co JE možné vidět je zničení objektu na mapě, což dělá "destroyed objects mod", který ukazuje kde něco spadlo na mapě a v přímém pohledu ti dá nad to místo "očíčko" a vzdálenost k tomu bodu.
    Oficiálně to nikdo nepřizná, ale mezi top klany pro CW a SH je to "must have".
    MENTIST: Aimbot - samo to míří na weakspoty, rotuje to předdefinované moduly (munice, nabíječ, motor, atd.), předsazuje to a to i chvíli po tom, co tank zmizel. Ani tohle nezařídí střílení skrz baráky (trajektorie se počítá na serveru, takže je to blbost) nebo odhalení nespotnutých. Některé zvládají i arty.

    Kromě již zmíněných Aimbot/Aim assistant a Destroyed objects jsem našel videa ještě s cheaty:
    - "Chameleon" který z nastavitelné vzdálenosti ukazuje live armor model, tj. vizuální humus, ale přesně vidíš nejslabší část pancíře z tvého pohledu.
    - "shadow" - po tanku, který zmizí zůstane na poslední pozici jeho "stín".
    - "roentgen" - zobrazuje siluetu tanku i přes objekty a dává barevný "sloupy" nad tanky mimo draw range, takže se dá střílet na tanky mimo dohled.
    - "arty for tanks" - arty satelitní pohled pro všechny tanky a TD pohled pro artyny.
    - "laser" - pro spotnuté tanky zobrazuje paprsek vedoucí z hlavně, takže se dá vyhnout místu kam míří.
    - A samozřejmě máme různě kvalitní boty.

    Názvy se můžou lišit, ale tak o nich mluvili ve videích, kde jsem je našel. I kdybch v tom výčtu něco minul, je vidět, že je těch sraček dost a snaha WG je zarazit je zjevně nedostatečná.

    Vedle toho jsou pololegální mody, kde si sám nejsem jistej, co si o nich myslím, ale jsou součástí většiny celkově legálních modpacků:
    - enemy indicator / surround - ukazuje šipky se vzdáleností k nepřátelům mimo zorné pole a s barvou podle toho, jestli se na ně dá střílet (http://worldof-tanks.com/mod-enemiess-direction-indicator-wot/)
    - enemy direction - u spotnutých nepřátel na mapě zobrazuje, kterým směrem (výseč) mají otočené dělo (http://worldof-tanks.com/mod-cheat-direction-guns-enemies-on-the-minimap/)
    - HP on minimap - tanky mají na mapě kolem sebe kruh zobrazující jejich HP (http://wotgamer.com/hp-on-minimap/)



    WAR_TIN
    WAR_TIN --- ---
    ten pocit kdyz se te is-7 snazi utopit a ty prejedes nekam kde vysplhas nad hladinu a on za tebou zdechne :)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam