EMPERROR: já ti nevím, nehraju je tolik jako dřív, ale stejně jsou dny, kdy točím jen artyny. Sice už není tolik oneshotů, ale přídou mi přesnější (resp. mají větší splash, takže i když letí střela stejně mimo jako dřív, tak dá dmg), a zásah od nich je díky stunu nepříjemnější, než to bylo dřív.
Od změn vídám taky častěji artny v horní části výsledkové listiny podle dmg i xp. A ta dmg nebývá zanedbatelná, u tX třeba 2,5 - 4,5k, což jsou 2 plný tanky. Taky kromě stunu mi příde, že dává větší module dmg, tj. častěji zabíjí posádku a poškozuje moduly.
Z pohledu artynáře jsou teď tedy artny konzistentnější ve výkonu a nečekáš, kdy se konečně jednou za 10 bitev povede ten lucky oneshot za 2k. Správně použitá artyna má taky výraznější vliv na hru. Vidím, že se tým nemůže hnout, protože ho spotuje light? Vemu ho na splash a na 10-20s nevidí ani hovno. Chystá se tým vyjet na 3 tanky za rohem? Dám jim stun, takže pomaleji nabíjí a hůř se trefují, díky čemuž je můj tým může jednodušejc přejet.
Z pohledu oblíbeného arty cíle (ať žije XVM focus) je peklo, když po tobě celou hru jdou 3 artyny a nemůžeš se ani hnout (byť to na tom obvykle proserou, protože jejich podpora chybí jinde). Je stále stejně frustrující, že po tobě střílí někdo, komu to nemůžeš vrátit a blbě se před ním dá schovat. Není to ale takový rozdíl oproti romulan tankům, které tě zabíjí z křoví a ty je nemáš šanci spotnout ať už jsou to TD nebo LT.