Jo, vydělává to pěkně, i když teda 25 minut bitva... Demence hráčů je ale na maximu.
Moje občas taky teda...
Měli by tam dát ale nějaké tlačítko pro samodestrukci...když se šikovný člověk sekne/převrátí někde, kde protivníci nikdy nedojedou, tak může jen mlčky a zuřivě přihlížet, jak kolem něj naprosto s nezájmem jezdí jeho inteligentní týmmejts...dobré tak na rozkousání klávesnice.
PRAASHEK: zepředu neprostřelíš...z boku nebo zezadu
FELCARKILLER: velká mapa, 30*30 hráčů, jedni útočí, druzí brání, cílem je zničit 3 z 5 cílů (děla). Mapa je rozdělená na 3 vertikální pruhy (dá se přejíždět). Každý pruh má 2 báze/území za sebou, které postupně dobíjíš a za dobití dostaneš bonus time na splnění mise a posune se respawn. Po dobití 2. území postupuješ na část mapy, kde je 5 takových velkých děl (které nestřílí) a cílem hry je 3 zničit. Hra končí vypršením času nebo splněním úkolu. Když umřeš, máš po několila sekundách respawn s jiným tankem (ten zabitý má 5 minut blok), když umřeš ryhle podruhé, tak musíš počkat, až ti blok tanku skončí. Skill k tomu netřeba žádný díky konstantímu respawnu.