• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MOPIKWorld of Tanks
    World of Tanks je MMO RPG hra z prostředí druhé světové války, ve které se hráč učastní bitev v dobových bojových strojích.K dispozici je postup ve stromu technologického vývoje tanky za zkušenosti a peníze získané v bitvách.
    World of Tanks




    Fan Stranky:
    http://www.worldoftanks.cz/
    http://www.wot.herniweb.cz/


    NYX CLAN
    [ WOT NYX CLAN ]
    Pro přístup do privátní diskuze požádej ID ELDOUGO
    Přístup bude udělen jen v případě členství v NYX Clanu!

    World of tanks Singature Creator
    http://wot.zipek.cz/
    http://wot.comli.com
    http://ub.gosu-wot.com/eu/

    Vychytávky - skiny, ikony, zvuky, zaměřovače atd....
    http://wotskins.wordpress.com/
    http://worldoftanks.zoneofgame.su/
    http://wotskins.ucoz.ru/

    How to create a WGCheck report | World of Tanks
    https://na.wargaming.net/support/en/products/wot/article/10248/
    rozbalit záhlaví
    WOJTYLA
    WOJTYLA --- ---
    FELCARKILLER: však se porád stejnej jen model je vetší...
    FELCARKILLER
    FELCARKILLER --- ---
    WOJTYLA: vzdyt uz dlouho stoji za picu
    WOJTYLA
    WOJTYLA --- ---
    EMPERROR: neboj na Bertovi si spravíš chut :-))
    00KUBAT
    00KUBAT --- ---
    REPA: u mně rozhodně ne...to si nedovolím s ničím...
    EMPERROR
    EMPERROR --- ---
    REPA: K tomuhle dodám jenom poslední zkušenost s UK arckama.
    Jsem teprve tier 4, reload 9s a full-aim 6s, normálně dám kurzor na cíl a střílím bez doměření, s tím že na další výstřel už bude doměřeno. Twe, ten Birch gun dává na "velký kolo" direct hit tak jeden z šesti...
    To mi přijde hodně ujetý, to RNG JE rignutý, ditribuce v kruhu, pen i dmg. Absolutně nevěřím, že to je plný interval -25 až +25. Spíš něco jako [-25;-15], pak [-5;+5] a pak zase třeba [+15;+25]. Nebo a to mi přijde ještě reálnější jeden den máš -[25;+5] a druhý [-10;+10] a třetí [-5;+25]....
    ...já vím, konspirační teorie. Ale to, že je nevidím, ještě neznamená, že po mně nejdou. xD
    WOJTYLA
    WOJTYLA --- ---
    LOL

    My last and final Advance with FAME...
    https://www.youtube.com/watch?v=VYGLQJ-igNc
    GREW
    GREW --- ---
    Vcera sem IS-M konecne dotahnul do full kofigurace. Bylo to hrozny utrpeni. Stock delo je tragedie a top delo se mi zda ma nakej totalne upravenej Random Number Generator, protoze jednou za uherskej rok propalim Jgpz E 100 ze predu a pak trikrat po sobe dingnu bok veze E 75... Gold munice uz ma celekem slusny pene, ale jelikoz je to APCR, tak dost casto dinga :(
    REPA
    REPA --- ---
    KOUMAK: tak neni to uplne spatny tank. Dost slusne dinga ale ten kanon je takovy rusky proste. Jeden den to dava vsechno a druhy den to strili do hazlu. Proste to nedomeruj uplne a placni to od boku. U ruskych tanku to tak vetsinou funguje:)
    WOJTYLA
    WOJTYLA --- ---
    KOUMAK: Jak to pipsujes, tak se z tebe stava slusnej heavynar, co mi to sviti schytava to ale nebere mi dmg. Meli bysme dat cetu. Kanonenfutter se vzdycky hodi :-D
    REPA
    REPA --- ---
    Tak si muzete prijit zapicovat na twitch:)
    REPA
    REPA --- ---
    00KUBAT: no nejzkurvenejsi je, kdyz stoji tank na horizontu. To nejde zamerit a WG s tim za cele ty roky stale nic neudelalo. Hlavne ze furt vymysli bambilion premiaku. Kdybyste si chteli dneska se mnou zanadavat tak kolem sedme nahodim stream:)
    00KUBAT
    00KUBAT --- ---
    Tak XVM mi teda jako zasadni problem neprijde. Ani jine mody (pokud to neni aimbot). Ja XVM ani mody nepouzivam a nepocituju, ze bych byl nejak znevyhodnen. Rozhrani hry je ted odladene docela dobre samo o sobe a je to hlavne diky modum, ktere zpomaleni belorusaci konecne implementovali do hry. Nejhorsi a nejdebilnejsi mod je ale autoaim, ktery je tam od pocatku a ktery ve hre dle meho nema co delat. Pak me totalne rozciluje zamerovac - absolutne nechapu, proc ve hre zamerovac ukazuje jinam, nez kam skutecne miri delo. Dalsi vec je "dozamerovani" na objekty pobliz. Proc do dopytle nemiri tam, kam ukazuju mysi? A nejhorsi je samozrejme RNG, RNG, RMG Tak, postezoval jsem a je mi lip
    WOJTYLA
    WOJTYLA --- ---
    SOLNAKAR: Posli mo replay nic nenahravej
    BIO23
    BIO23 --- ---
    já to ale takhle hrát prostě neumím...moje staty tomu taky odpovídaj
    o to víc pak vidím, když hraju četu s řepou, berem stejný stroje a jezdím s ním... ty výsledky pak jsou nebe a dudy :)
    SOLNAKAR
    SOLNAKAR --- ---
    WOJTYLA: jj, doma to nahraju. Je to z víkendu. Není to kdovíco z mojí strany, ale celkově jsem s tý bitvy měl super pocit.
    WOJTYLA
    WOJTYLA --- ---
    SOLNAKAR: no když je s kym mít souhru tak je to fajn... klidně mi to pošli esli je to ze současnýho patche
    SOLNAKAR
    SOLNAKAR --- ---
    WOJTYLA: Bohužel nahulákat rychle dopředu až na důležitou pozici je na velký části map naprosto nezbytný, protože mezi redlinou a tou pozicí bejvá moc otevřenýho prostoru a později to už nejde přejet (voda pod mostem na live oaks, ze severu mlýn na 1 na fishermans bay, atd.). Samozřejmě každá taková pozice jde obětovat, když tam nejede nikdo jiný, ale pak je potřeba obvykle rychle potlačit druhé křídlo a vytvořit dostatek prostoru tam. Jakmile úplně ztratíš kontrolu nad mapou a necháš se zavřít v rožku, tak už jsi na 99% prohrál.
    Není to o sebevraždě, ale mít kam ustupovat. Zvažoval jsem, že ti pošlu replay s M na 53TP v tX bitvě, kterej je přesně o tomhle - na začátku nahulákat do půlky mapy a celou bitvu už jsem jen ustupoval nakonec až na cap kvůili resetu. Parádní souhra s defenderem a 705A, kdy jsme si rozdělili 10 killů. Taky je tam obětování pablba v IS-7 který si prostě musel vyjet bokem před 4 tanky - být to lepší hráč, tak bych ho možná zkusil pokrýt, ale tohle jelito by to jen udělalo znova.

    KOUMAK: jo, XVM a řada dalších modů hře škodí, ale dokud nebudou zakázané, tak mi nezbývá než je používat taky, když si chci rozumně zahrát. Kdyby mody zakázali úplně, tak by pravděpodobně vyřešili jak tohle, tak problém s boty.
    WOJTYLA
    WOJTYLA --- ---
    SOLNAKAR: nemyslim stát od začátku na redline, myslim hrát to opatrně... časy kdy jsem se nahulákal rychle na strategickou pozici vepředu a mít tam podporu aby me nemohli přejet a tim to vyhrát a nastřílet jsou pryč... naproti tomu chvile kdy tam dojedeš a zjistíš že za sebou máš uplný hovno a přejede te 6 tanku naraz a ty vystřelíš dvakrát se množily natolik že na to prostě seru a spíš hledám odkud střílet v klidu a dožít se endgamu... :-)
    SOLNAKAR
    SOLNAKAR --- ---
    WOJTYLA: upřímě dědku nedělám - nebaví mě to a navíc to většinou stejně nefunguje. Když od začátku stojíš vzadu na čáře, tak 1) nemáš kam ustupovat a 2) nevytváříš prostor pro podpůrný tanky (ideálně arty a glasscannon TD, ale často tam kempí i tanky, které tam nemají co dělat).
    Jak píše KOUMAK, často mám s heavy nasvíceno stejně jako nastříleno, nebo i víc, protože na začátku jezdím tak 3 čtverce před zakempený připosránky. Holt se to podepisuje na survive rate, který se mi drží okolo 20-30%, ale když vydržím dost dlouho, tak to vyhrává bitvy, protože v momentě, kdy je celej tým zalezlej za rohem, tak je to jen čekání až nepřítel vyžere v přesile jednoho po druhém.
    FRK_R23
    FRK_R23 --- ---
    Jo to se ted jede. Vcera jsem si dal asi dve hry. V prvni bylo pet skautu, samozrejme v bezpeci redline, jak hezky rikate. V druhy jsem to zlamil ja a chcipnul jako prvni .) tak jsem se na to vysral
    WOJTYLA
    WOJTYLA --- ---
    SOLNAKAR: no a ted upřímě dědku... neděláš to už nekdy taky tak, že prostě hraješ opatrně a čekáš co se stane a pak si to prostě dosnajpíš vod redliny? nebo necháš rajčáky at ti to spotěj a schytavaj rány a ty to ze zadu farmíš? kolikrát je to totiž jediná možnost jak vyhrát/ovlivnit bitvu/asipon si nastřílet... protože chvil kdy vepředu zustaneš sám a zdechneš bez podpory bylo za tech 7 let až příliš mnoho... aspon pro me...
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam