• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    TUSILFacebook Pages / rady a zkusenosti / facebook marketing / facebook apps
    KAJJAK
    KAJJAK --- ---
    a kde presne najdu to nahlasit stranku? nemohu to najit :(
    KAJJAK
    KAJJAK --- ---
    TUSIL:

    ok, uz jsem koupil domenu a nahodil na ni zatim jen tu html sablonu, myslis ze by to melo stacit? nechce se mi vyvijet konecny a funkcni produkt kdyz nemam jistotu ze mi to pak vrati....
    TUSIL
    TUSIL --- ---
    KAJJAK: nahlasit stranku a tam je odkaz "toto je moje dusevni vlastnictvi", ale asi by bylo dobry k tomu pridat nakej ten dukaz ;) funkcni web by byl asi idealni
    KAJJAK
    KAJJAK --- ---
    TUSIL:

    jj, byli sme tam dva a oba sme dostali ban, ten druhy ale taky nic proti pravidlum nenahodil...

    a kam bych mel napsat, aby mi to vratili?
    TUSIL
    TUSIL --- ---
    KAJJAK: no asi zase clovek muze argumentovat tim, ze zkusil jestli se to chytne mezi lidma a pak na tom chtel pripadne stavet vetsi projekt ... ja nak nevidim duvod, proc by ti to meli vzit (nemel jsi tam jeste nakyho dalsiho admina?)
    KAJJAK
    KAJJAK --- ---
    domenu sem bohuzel nekupoval, nicmene porad volna je... ale asi mi nepomuze ji ted koupit kdyz se muzou mrknout do whois ze je moc mlada co?
    TUSIL
    TUSIL --- ---
    KAJJAK: imho pokud jim prokazes, ze je to tvoje znacka (treba ze mas nocniprochazky.cz), mas urcitou sanci na vraceni ;)
    KAJJAK
    KAJJAK --- ---
    melo to vypadat nejak takhle ale uz sem to nedorazil :D http://skorpion.cz/projekty/prochazky/index.html

    nemate predstavu jak se branit proti tomu ze vam zrusi spravce kdyz uz ma skupina moc lidi? nebo vite co se jim mohlo nelibit?
    KAJJAK
    KAJJAK --- ---
    FUMO:

    jmenuje se Nocni prochazky, planoval sem k ni i postavit web mimo facebook, ale kdyz mi zatrhli spravcovstvi uplne bezduuvodne tak sem se na to vykaslal
    OFFINKAA
    OFFINKAA --- ---
    Starám se u nás ve firmě o stránky našich klientů ...jako není to volačo, jsem si vědoma mnoha chyb, kterých jsem se v rámci učení se plavat dopustila, ale tady v Brně nám na to naši stálí klienti moc neslyší a moc nespolupracují, bojí se toho a nechtějí komunikovat a dostat se do konfrontace. Pokud bych měla hovořit o byznisu na sociálních sítích, tak to u nás moc nejede, zvlášť když jsme převážně B2B. Ještě ani jednou se nám nepodařilo využít PPC na akvizice fans. :-(
    Na tyhle věci většinou nejsme schopni dostat peníze, takže si to taháme z PR fee.

    Př.
    http://www.facebook.com/stylakabo - B2B klient, velký problém s tím, že na samotnou akci, která se koná dvakrát ročně se dostane minimum fanoušků, kteří mají ke značce vztah, jelikož dřív býval veletrh B2C. Komunikace ve spolupráci s webem (nepřítomnost soc. pluginů apod.) je taky dost ořezaná korporací, která veletrhy vlastní atd. V zimě chceme rozjet a napojit z youtube vlastní videa o módě, tož uvidíme :-)

    http://www.facebook.com/DODStarobrno - každoroční jednodenní akce, teď stránky spí, ale v květnu by zase měli fungovat jako komunikační kanál a promo před samotnou akcí, tentokrát už bez soutěží :-) (už si to nelajznem, i když klient by si to i znova dal).

    http://www.facebook.com/palazzobrno - tady se učíme, pokusů a omylů už bylo pár.
    http://www.facebook.com/hotelcomsa

    http://www.facebook.com/conversecz - tenhle projekt jsme úspěšně v září předali klientovi a teď si tam hospodaří sám, od té doby bohužel téměř žádný nárůst fanoušků ani žádné zajímavé akce. Už v průběhu byl docela problém, že si klient uvědomil, že vlastně neví, jak na ss komunikovat ve chvíli, kdy byla na FB navázaná celorepubliková bannerová kampaň.

    http://www.facebook.com/pages/Miluji-drevo-chranim-les-FSC-CR/178161610228?ref=ts
    tady to taky docela fungovalo, lidi byli aktivní. Předávalo se někdy v létě do správy klienta. Nevím proč není změněný username :-(.

    http://www.facebook.com/wannieckgallery - tohle bylo ve volném čase, mimo firmu. Klient se stará sám, občas něco konzultujeme.

    http://www.facebook.com/besedaubigbitu - moje jediné soukromé stránky.

    Velkým klackem pod nohama je nepřítomnost schopného člověka přes weby a app, nikdo tomu u nás nerozumí, já sama zvládám pouze základy html, takže se poohlížím po nějakém outsourcingu. Chybí kontakt s lidmi, co dělají podobné věci a vyměňování si zkušeností, tak jsem ráda za tohle auditko a snad se tady něco přiučím :-)
    OFFINKAA
    OFFINKAA --- ---
    :-)Výborné auditko, díky za něj.
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    Já jsem dělal tuhle kampaň:
    http://www.facebook.com/chcitakemac + sk verze http://www.facebook.com/chcemtiezmac
    česká jede v udržovacím režimu, nová kampaň doufám v lednu :)
    Docela úspěšná byla stránka pro Dream Cars: http://www.facebook.com/autojakodarek
    Staral jsem se o ni jen na začátku, ale za necelé dva měsíce jsme získali téměř 6000 fanoušků, stávající správce za 10 měsíců jen 2000...

    Pak mám svou soukromou - poslední dobou maličko zanedbávanou, shame on me - zábavu:
    http://www.facebook.com/egonbondy

    Jinak jsem radil pár dalším velkým firmám (a dřív se staral i o Facebook mBank), konzultacemi se podílel na pár aplikacích a něco dalšího se chystá. Kromě toho mám projektově na starosti monitorovací nástroj (nejen) na Facebook - Ataxo Social Inisder:
    http://www.ataxosocialinsider.cz
    http://blog.ataxo.cz/article:ataxo_social_insider
    http://www.ataxointeractive.com/resources/attachments/p-114/2/ataxo-social-insider-cz.pdf
    TUSIL
    TUSIL --- ---
    NARMO: on je to docela komplexni problem, kterej zalezi na typu stranky a taky co je jejim cilem. Sprava facebook stranky by mela obsahovat vytvareni obsahu, komunikaci s lidma a jejich zatazeni do nejaky aktivity. Neco jinyho je, kdyz se snazis oslovit komunitu okolo umeleckyho truhlarstvi, nez kdyz spravujes komunitu serveru Slevomat, kde je 50 000 lidi a pokladaj tam 10 otazek denne :)

    Taky je otazka, jak tam sehnat fanousky, protoze jinak to bude delat kadernictvi a jinak internetovej magazin :)
    JEREMIUS
    JEREMIUS --- ---
    TUSIL: Konkretne u tehle to bylo vytvoreni strategie, zalozeni, propagace, nejaky obsah a pak uz jen konzultace.
    Jen ke Klase jsem se myslim dostal az v dobe, kdy stranka jiz existovala. Ale meli jen par desitek fanousku a moc nevedeli, co s tim.
    NARMO
    NARMO --- ---
    TUSIL: tim myslim "vytvoreni/pocatecni nastaveni" nicmene, kdyz jsme u toho, jake ceny se pak pohybuji za spravu a co vse obsahuje?
    TUSIL
    TUSIL --- ---
    NARMO: realizaci myslis vytvoreni/pocatecni nastaveni nebo prubeznou spravu?
    NARMO
    NARMO --- ---
    JEREMIUS: a kolik chceš za realizaci jedný takovýhle stránky?
    TUSIL
    TUSIL --- ---
    JEREMIUS: pekny, jakou formou se podilis?
    FUMO
    FUMO --- ---
    KAJJAK: prosím tě, co to je za skupinu? máme rádi kofolu na pohřbu?
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam