• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    TUSILFacebook Pages / rady a zkusenosti / facebook marketing / facebook apps
    Klub pro vsechny, co na facebooku provozuji stranky - Facebook Pages. Rady a zkusenosti z provozu, co a jak funguje dobre a co ne. Jak spravne vytvorit a udrzovat stranku, jak na vyvoj aplikaci a jak nenastvat lidi :)
    rozbalit záhlaví
    TIGRE
    TIGRE --- ---
    OFFINKAA: můžeš o ní psát na zdi, jen ta aplikace musí být v souladu s pravidly. V kostce základním faktorem je, aby sis soutěž (ze které FB žádné přímé peníze nevidí) dělala na "vlastním" prostoru, což z pohledu FB je aplikace, kterou si naprogramuješ, ale rozhodně to není zeď, fotky, video nebo jiné záložky vytvořené FB.

    Máš dvě možnosti, obě se musí řídit pravidly. Hezky jsou ty pravidla vysvětlené tady http://smaprague.posterous.com/pravni-uskali-poradani-soutezi-na-facebooku

    a) Soutěž bude na FB, ty si naprogramuješ soutěžní aplikaci, která je v souladu s pravidly, na ní se pak soutěží. Na zdi ji propagovat můžeš.

    b) Soutěž bude mimo FB, ty si jí umístíš na své stránky. V případě, že je soutěž v souladu s pravidly FB, tak na ní můžeš na FB upozorňovat například na zdi. Detailnější podmínky viz. pravidla v linku.
    OFFINKAA
    OFFINKAA --- ---
    TIGRE: já se totiž divím že to Lenovu už tak dlouho prochází, proto se ptám jestli je to OK, pokud se to koná v rámci události apod.
    Takže když vytvořím aplikaci, která je např. soutěžní test o ceny tak je to OK, ale nesmím o ní napsat na zeď?

    Já jsem z těch pravidel dost zmatená, protože mám pocit, že to skoro nikdo 100% nedodržuje.

    Jedinou možnou cestou tedy je, udělat aplikaci nebo extrení stránku, kterou vložím do záložky na stránku. Informovat o ní mohu na svém webu (můžu oznámit její existenci na wall?).
    Nesmím vyhlašovat vítěze ani se ho veřejně pokusit informovat. :-)?
    TIGRE
    TIGRE --- ---
    OFFINKAA: aplikace nebo mimo FB - klientovi bych nikdy neradil zkoušet to obcházet, protože přijít tímhle stylem o stránku je otázka pár hodin, v momentě kdy ho někdo z konkurence bude mít zájem udat. FB data neposkytuje, takže se nikdy nikdo nedozví, kdo to udělal.

    Situace je pořád taková, že jediné co mně osobně brání tomu, abych během dnes sundaval tímhle stylem jednu firemní stránku za druhou, je ten, že mám pramalý zájem tímhle stylem někoho šikanovat. Na druhou stranu, slzy za tyhle čímany taky neroním :)
    TIGRE
    TIGRE --- ---
    OFFINKAA: vesměs jednoduchou odpověď nabízí FB - tobě stačí kliknout nalevo dole na "nahlásit stránku". Otázkou spíš je, jestli máš nebo nemáš zájem to udělat? :)
    OFFINKAA
    OFFINKAA --- ---
    Jinak jak byste řešili problematiku soutěží a kvízů na FB, dá se to nějak elegantně obejít? Nebo spíš je nějaká cesta, jak to dělat fér?
    OFFINKAA
    OFFINKAA --- ---
    Jak se díváte na tento druh soutěže?

    http://www.facebook.com/event.php?eid=101114539964726&ref=mf
    HURDA
    HURDA --- ---
    RICKOUS: jedině si na to udělat aplikaci
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    RICKOUS: ne, ale podle některých náznaků (kdy to FB tak nějak "testoval") to asi do budoucna bude možné.
    RICKOUS
    RICKOUS --- ---
    Muzu teda nekde vybrat na svojich strankach jestli reaguju jako "brand" nebo jako svoje osoba ? viz komentovani a lajkovani..
    TUSIL
    TUSIL --- ---
    Developer Roadmap - Facebook Developers
    http://developers.facebook.com/roadmap/
    TUSIL
    TUSIL --- ---
    CRS1138: v zalozkach se prejde na iframe
    CRS1138
    CRS1138 --- ---
    JPI: co ma nahradit FMBL, ze pises jestli uz je zruseny?
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    JPI: já to u sebe normálně vidím a mohu upravovat, takže to asi bude něčím jiným...
    JPI
    JPI --- ---
    FBML je už zrušený? Klikám na "upravit stránku" a nic, stránka nenalezena. Nebo je to jen dočasný výpadek?
    OFFINKAA
    OFFINKAA --- ---
    ADAMM: je to hezké, ale mně to nejde sdílet ...:-(
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    Sice je to o Facebooku, ale tahle hračka mi přijde natolik super, že se musím podělit: vytvořte si vlastní mapu kontaktů na LinkedIn...

    LinkedIn Labs | InMaps - Visualize your LinkedIn network
    http://inmaps.linkedinlabs.com/share/Adam_Zbiejczuk/224392726700435142608068849003216251331
    OFFINKAA
    OFFINKAA --- ---
    WIRUZIK: Líbí se mi funkce "page post".
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    WIRUZIK: nemůžu :)
    OFFINKAA
    OFFINKAA --- ---
    ADAMM: Teď jsem v tom článku na info, které jsem řešila už několikrát, a to, kdo je kolikátý fanoušek. Zkoušela proto všechny dostupné prohlížeče, různě jsem se odhlašovala a přihlašovala, stejně jako mí kolegové. Myslím, že lze spočítat kdo kolikátý, v některých prohlížečích se jako správce zobrazuji na prvním místě v seznamu a ti pode mnou, jsou v pořadí od nejnovějšího. Firefox tuším to má naopak. Tohle je info asi tak 5m. staré, možné že od té doby v tom zase vznikl hokej :-)
    WIRUZIK
    WIRUZIK --- ---
    ADAMM: jen takovy maly dotaz, jestli to muzes prozradit - mate domluvene jako agentura zpetne uctovani u FB flyeru nebo jedete pres kreditku? :)
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    Dan Dočekal se včera vyřádil na O2 (dali mu dost přihrávek na smeč, to je fakt), ale aspoň něco rozumného z toho vypadlo...

    Návod: Správa Facebook Pages (základy) a k čemu je Business Account (Služební účet) | Digitální Bradbury - Bradbury.cz
    http://www.bradbury.cz/wordpress/2011/01/24/navod-sprava-facebook-pages-zaklady-a-k-cemu-je-business-account-sluzebni-ucet/

    A v této souvislosti mě napadá, co takhle anketka (možná raději anonymní) - používáte bokem vytvořené "služební" účty? A jsou to ty "oficiální" nebo obyčejné? Skoro bych se zeptal, kolik máte fake profilů, ale zase by se mi úplně nelíbilo, kdyby tady všichni skončili nabonzovaní a se smazanými profily - člověk nikdy neví, kdo všechno to tu může číst...
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam