• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    TUSILFacebook Pages / rady a zkusenosti / facebook marketing / facebook apps
    TUSIL
    TUSIL --- ---
    QUICK: ne, na to budes muset pouzit neco typu greasemonkey
    QUICK
    QUICK --- ---
    Mam otazku jde fb aplikaci ovlivnovat vzhled (modifikovat DOM) wallu? Priklad chtel bych u kazdeho videa (youtube) zobrazit tlacitko nebo odkaz. Je to mozne?
    TUSIL
    TUSIL --- ---
    mam dotaz ohledne poctu likes u fb stranek ... vsimli ste si nekdo, ze je v insights cislo "Lifetime Likes", ktery je asi o 1/3 vetsi, nez aktualni pocet fanousku na strance? I kdyz bych odecetl lidi, ktery dali unlike (to je v insights taky), tak se to k tomu ani zdaleka nepriblizi. Zkousel jsem vygooglit, co jsou Lifetime Likes, ale nic kloudnyho sem nenasel, jen druhej post na http://www.facebook.com/FacebookInsights

    asi to vypada na bug
    TUSIL
    TUSIL --- ---
    a co me teda vytaci je momentalne rozjebanej automatickej resize iframe aplikaci, kvuli kterymu je pulka apps rozsypana ... a jim je to prakticky jedno
    OFFINKAA
    OFFINKAA --- ---
    TUSIL: dobrý!
    TUSIL
    TUSIL --- ---
    tak jsme dneska (16:00) spustili dalsi soutez, tentokrat textovou pro NESCAFE Dolce Gusto - http://apps.facebook.com/souteze/ndg/


    TIGRE: prave ted pro to NESCAFE sme delali i fb page a lidi od nich trvali na tom, ze se musi v nazvu stranky psat NESCAFÉ a ne Nescafé. Problem je v tom, ze ti facebook takovej nazev nedovoli - poslednich par mesicu nepovoluje dat tam slovo, ktery je jen velkejma. Byli tak natvrdly, ze chteli radsi udelat stranku s nazvem "N E S C A F É Dolce Gusto", coz je spatne asi ze vsech pohledu krom jejich korporatniho. Nekolikrat jsme odesilali na facebook zadost o vyjimku u toho nazvu a vzdycky to zamitli ... ale ted to najednou povolili.
    TIGRE
    TIGRE --- ---
    ADAMM: nj :)
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    TIGRE: upřímnou soustrast :)
    TIGRE
    TIGRE --- ---
    Mě těší to, že se s tím mám jen seznámit - drtit to bude muset digitální reklamka, mě se bude naštěstí týkat jen zlomek.
    FUMO
    FUMO --- ---
    TIGRE: asi jo ;-) pamatuju si na tu škodovku, že po nás něco chtěli a naši grafici jim říkali... ale to pro vás udělat nemůžeme, to není podle vašeho CI :-D je to celý taková šaškára, no ;-)
    TIGRE
    TIGRE --- ---
    FUMO: Aha, tak to jsem měl zatím štěstí :)
    FUMO
    FUMO --- ---
    TIGRE: jéééjej, teda ten už přesně nevím kolik jsem jich videl, ale všechny tyhle guidelines měli hodně stránek... Škodovka, Nokia samá 100 stránková zrůda ;-)
    TIGRE
    TIGRE --- ---
    FUMO: já vzdychám tak trochu z principu, nepřekvapuje mě, že existují u korporací se s nimi setkávám relativně často, ale většinou jde o 3-10 stránek, proto mě zaráží rozsah toho co mi to tu vylouplo teď :)
    FUMO
    FUMO --- ---
    TIGRE: hlavně pro velké firmy je to dost běžné, s tím nic nenaděláš, vysvětlit by ti to měli především oni ;-)
    TIGRE
    TIGRE --- ---
    Jak často se setkáváte s korporátními guidelines u firem, pro které děláte FB?
    Já mám teď v ruce více než 60 stránkový guidelines manuál a některé věci nechápu :)
    KORDA
    KORDA --- ---
    Presne tak. Nekdo neakej hint jak radit prispevky (jak nase tak fans) chronologicky?
    OFFINKAA
    OFFINKAA --- ---
    NTR23: taky ne :-), třeba to On spraví sám
    NTR23
    NTR23 --- ---
    OFFINKAA: Asi ti to neumím spravit..)
    OFFINKAA
    OFFINKAA --- ---
    NTR23: ale já potřebuju aby se to zobrazovalo podle aktuálnosti. Lidé mi tam posílají aktuální reakce na aktuální věci a tím, že je to někde (bůhvíkde), tak je to vlastně k ničemu
    NTR23
    NTR23 --- ---
    OFFINKAA: Jak říkáš, nahoře mám dvě fotky, ve kterých zmínily jiné stránky mou a jsou někdy z prosince. Teprve pod nimi mám své aktuálnější příspěvky.

    co se mi líbí, že jako stránka se můžu zůčastnit události (konference apod.), takže fanoušci ví, kde mě zastihnou.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam