• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    TUSILFacebook Pages / rady a zkusenosti / facebook marketing / facebook apps
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    Tohle byste si měli přečíst, pokud jste tak už neučinili :) ale je mi jasné, že to tak nějak tušíte...

    The ultimate guide to the Facebook Edgerank algorithm | Econsultancy
    http://econsultancy.com/uk/blog/7885-edgerank-the-most-important-algorithm-you-ve-never-heard-of
    AVATAR
    AVATAR --- ---
    AVATAR: smazal a znovu vytvoril jsem tu testovaci aplikaci a uz to jede. Takze vyreseno...
    Necham to tu pro pana filtra.
    AVATAR
    AVATAR --- ---
    ahoj, mam dost zasadni problem...

    facebook mi nepredava parametr signed_request. Nedostavam ho ani do postu, ani pres phpsdk

    Naprosto stejnej postup i naprosto stejna aplikace, ktera ma jiny canvas_url (snazim se rozbehat testovaci prostredi pro uz bezici apliakci) mi funguje, ale tahle nove vytvorena ne.

    nejakej napad co s tim?
    BRAK
    BRAK --- ---
    Ahoj, nastavil jsem si nyní https, načež se nyní nedostanu jinam, než na hlavní stranu a cokoliv rozkliknu, to je zakázáno. Nemá s tím někdo zkušenost či neví, jak z toho ven?..
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    ADAMM: a sám ho doplním o (trochu kvalitnější) článek na podobné téma z AllFacebook, ten se může hodit i zdejším znalcům...

    The 7 Biggest Fan Page Marketing Mistakes
    http://www.allfacebook.com/7-biggest-fan-page-marketing-mistakes-2011-05
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    Tonda Růžička z konkurenčního Sun Marketingu linkuje prezentaci, kterou jsem si dal do oblíbených někdy půl roku zpátky - ale pěkné shrnutí... pro vás nic nového asi, ale můžete přeposílat svým klientům :D

    Více fanoušků znamená "lepší Facebook" a další časté chyby - Sunitka.cz
    http://www.sunitka.cz/c/175-vice-fanousku-znamena-lepsi-facebook-a-dalsi-caste-chyby/
    NTR23
    NTR23 --- ---
    Měli na FB na toto dotaz: Zajímala by mě uspěšnost obchodů - procento získaných objednávek díky FB Eshopu. Mám neblahý pocit, že e-shopy na facebooku prostě nefungují. Máte nějaká taková data k dispozici?

    A Plugo odpovědělo: Data zatím ještě nemáme, přece jen to běží ode dneška oficiálně. Ono samotný eshop v záložce bez aktivity majitele profilu samozřejmě fungovat jen tak sám o sobě nebude. Je to jednoduše další nástroj, další komunikační, marketingový kanál, jak být zákazníkovi blíže. Na Facebooku tráví lidé mrtě času, tak proč ten eshop nemít v záložce? Je to prostě nástroj a musí se s ním pracovat, to je asi jasné.
    JEREMIUS
    JEREMIUS --- ---
    Tyhle pseudo xml e-shopy na FB ted nabizi kazdy druha webova firma (protoze vytvorit se to da za jedno odpoledne a klienti na to slysi). Efekt nulovy.

    U vas je aspon vyhoda v tom, ze odkaz vede primo do kosiku. U spousty jinych f-shopu vede jen na detail produktu.

    TUSIL: Má to výhodu v tom, že si to alespoň samo může aktualizovat ceny a dostupnost. Ale jinak jsou tyhle pseudo-eshopy jen způsob, jak z klientů vymámit pár tisíc.
    TUSIL
    TUSIL --- ---
    Me by zajimalo, k cemu prakticky takovy shopy na fb jsou a jakou maj vyhodu oproti normalnimu shopu. Jak tam clovek dostane lidi? Odkazem na zdi? To muzes dat rovnou link na eshop. PPC? Proc je rovnou nesmerovat na plnohodnotnej eshop s lepsima moznostma zacileni? Kdyz lidi hledaj nejaky zbozi (ppc, seo, zbozi.cz, to je jedno) a dostanou se na klasickej eshop, kterej ma dobre viditelnej Like box, takze ho lidi zalajkujou i na Facebooku ... proc by meli najednou pouzivat jeho osekanou FB verzi?

    Fakt by me zajimaly pocty nakupu pres tyhle aplikace, pripadne kolik ty nakupy stojej. Vsichni si reknou, ze 100 za mesic neni zase tak moc, tak proc to tam nedat, aniz by se nad tim trochu zamysleli. Hlavne ze maj v duvodech proc si to poridit totalni nesmysly jako "Na Facebooku je více jak 3.000.000 čechů a více jak 750 milionů obyvatel planety a mezi nimi jsou i vaši noví zákazníci"
    NTR23
    NTR23 --- ---
    Včera jsem na své FB stránce http://www.facebook.com/badgees spustil další prodejní kanál a to eshop na FB. Výhodou proti jiným FB shopům je, že bere produkty z XML feedu pro Zboží.cz a nemusí se tam manuálně ládovat. Takže za minutu rozjetý.

    Eshop na Facebooku - internetový obchod na Facebooku
    http://www.plugofb.cz/
    SUPERMARIO
    SUPERMARIO --- ---
    KORDA: jj, ale tam sou nejaky ranky, ale ne pocet followeru - :/
    JPI
    JPI --- ---
    KORDA
    KORDA --- ---
    imho klaboseni.cz
    SUPERMARIO
    SUPERMARIO --- ---
    je nekde ke shlednuti aktualni statistika ceskyho twitteru - zebricek useru dle followeru atp. - mel to mit fejsbucek.cz ale nejak jim to nemaka asi...
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    (koho by zajímal anglický originál, tak to najdete snadno na filestube i jinde)
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    Kvalitní kniha, kterou mohu doporučit:

    Měříme a optimalizujeme marketing na sociálních sítích | knihy - Computer Press
    http://knihy.cpress.cz/merime-a-optimalizujeme-marketing-na-socialnich-sitich.html

    Pravda ovšem je, že při odborné korektuře, kterou jsem měl na starosti (nikdy více!) jsem si občas rval vlasy z úrovně překladu ;) vypadalo to, že překladatel slyšel o slovu Twitter poprvé, když tu knížku otevřel :(
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    Kolegyně testovala pár levných nástrojů na vytváření tabů...

    Facebookové záložky jednoduše | Ataxo blog
    http://blog.ataxo.cz/article:facebookove-zalozky-jednoduse
    TUSIL
    TUSIL --- ---
    QUICK: jo, jak to delaj jeho pratele, jak to delaj fanousci stranky v pomeru k jejich poctu atd
    QUICK
    QUICK --- ---
    TUSIL: diky za odpoved. Predpokladam spravne, ze priorita pro uzivatele se urcuje +- z toho jak moc komentuje/lajkuje prispevky stranky?
    TUSIL
    TUSIL --- ---
    QUICK:
    1) zobrazi se v nejnovejsich i v hlavnich - zalezi ale na priorite, jakou ma tvoje stranka pro toho danyho uzivatele; u skupiny se ti zobrazi na zdi prakticky jen to, co tam napisou tvy pratele (o ostatnim ti prijde notifikace), cizi lidi se ti do feedu moc nedostanou
    2) muze to tak bejt, ale zase podle interniho rankingu stranky pro toho danyho uzivatele - nekomu se to zobrazi a nekomu ne
    jak presne a co se zobrazuje, to ted z hlavy nereknu ... ale asi se staci podivat do toho feedu
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam