• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    TUSILFacebook Pages / rady a zkusenosti / facebook marketing / facebook apps
    LENDULIK
    LENDULIK --- ---
    HHANULKA: tak vsechno mi to prijde jako zaklad co potrebujes...ale MCLUHAN, Herbert Marshall je totalni basic..... A nebo od Jiraka Media a spolecnost...
    Denis McQuail - uvod do teorie masove komunikace.
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    HHANULKA: byl jsem u loňských přijímaček v komisi, takže můžu říct, že je dobré něco z toho znát, ale důležitější je samostatně se vzdělávat v oboru (mohou to být i úplně jiné tituly), ale nekecat, že člověk četl něco, co ve skutečnosti nečetl :) McLuhan je v češtině a je to skutečně zajímavá kniha - to určitě doporučuju (a lze to kdekoliv snadno půjčit). pak bych asi doporučil Manoviche, sice to není nejnovější, ale je to taková klasika, případně si od něj přečíst něco nového - spoustu textů má online: http://manovich.net/

    přečíst si text od Petříčka (je to krátké) je úlitbou zakladateli a garantovi oboru :) zajímavý je i Virilio (něco od něj je i v češtině). jinak je nutné počítat s tím, že se jedná vesměs o starší věci, které jsou zároveň hodně akademické / teoretické, ale pokud přijdeš, že jsi četla knížky jako Bod zlomu, Dlouhý chvost, Freakonomics a další, tak to samozřejmě je taky plus - lepší než nečíst nic :) nicméně myslím, že tenhle klub je v tomhle ohledu o něčem úplně jiném. můžeš taky napsat zprávu id BARD - to je Josef Šlerka, sám vedoucí toho oboru :)
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    Hledám konkurenci - jaké byste doporučili weby / blogy na téma social media case studies? :)
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    JEREMIUS: taky si myslím. pokud to někdo nebude nějak extra pitvat - koukal jsem se, že ta fotka má už aspoň 4 tweety jen v mé timeline...
    JEREMIUS
    JEREMIUS --- ---
    ADAMM: Brand Slevomatu to podle mě nepoškodí. Za týden si na to nikdo z fanoušků už ani nevzpomene.
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    JEREMIUS: nedalo mi to, a taky jsem tam napsal :) vtipné je, že ať to dopadne jak chce, tak si pěkně zvyšují EdgeRank - protože všem těm lidem a jejich kamarádům se v následujících dnech budou objevovat statusy Slevomatu v Newsfeedu o to víc. jestli to "za to" stojí, to nevím - a věřím, že tenhle záměr za tím nebyl. ale baví mě to :)
    JEREMIUS
    JEREMIUS --- ---
    SUPEREGO: Je to fail těch lídí, co do nich ryjí. Tahle hysterie mi přijde trapná.
    A je to i pěkný fail Slevomatu. Tipuju, že odpovídá někdo přímo z té párty a má v sobě již pár panáků. :-)
    SUPEREGO
    SUPEREGO --- ---
    Co říkáte na diskusi pod fotkou? Hlavně Slevomatí komentáře? Podle mě celkem Slevomat fail...

    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10150444612562852&set=a.401124677851.177967.312917027851&type=1
    JEREMIUS
    JEREMIUS --- ---
    ADAMM: Dnes jsem to taky sdílel na G+ :-) Nechápu, kdo Ignumu dělá marketing. Všechny jejich reklamy (kam počítám i PF) jsou naprosto otřesné.
    TIGRE
    TIGRE --- ---
    oboje kvalita :)
    BULLSEYE
    BULLSEYE --- ---
    ADAMM: Jo, ale tohle celkem zdatně sekunduje :) http://youtu.be/mSzJzVpV2u4
    TIGRE
    TIGRE --- ---
    ADAMM: jdi do toho, ale já mám pocit, že problém na tuzemské scéně je to, že to tady nikdy nedorostlo do průseru v rozměrech, aby to někdo bral vážně...
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    The 21 most horrific social media facepalms of 2011 | Econsultancy
    http://econsultancy.com/uk/blog/8504-the-21-most-horrific-social-media-facepalms-of-2011

    Už udělal Dočekal české? Nebo někdo jiný? Nebo to mám napsat :)
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    Uvidíme. Budu mít určitě zbiejczuk.com i zbiejczuk.cz - ale upřímně si myslím, že tohle je spíš business postavený na doporučování, než že by moc leadů přišlo z vyhledavačů. Jinak jsem dnes hodil on-line sloupeček pro Ekonom (asi poslední věc, kde jsem napsaný jako člověk z H1.cz):

    Jak se mají firmy na Facebooku bavit / How companies shall engage on Facebook - adam zbiejczuk - instead of a diary
    http://zbiejczuk.posterous.com/jak-se-maji-firmy-na-facebooku-bavit-how-comp

    Pro vás může být možná zajímavější ta vložená prezentace o EdgeRanku :)
    TIGRE
    TIGRE --- ---
    ADAMM: Jak píše JEREMIUS: - ty lidi, kteří si to půjdou za tebou cíleně přečíst (nebo se k tomu dostanou jinak) určitě angličtinou neodradíš, ale kvůli vyhledávačům bych taky volil češtinu. Zvlášť jestliže gró tvojeho byznysu bude stejně zpočátku především v ČR...
    JEREMIUS
    JEREMIUS --- ---
    ADAMM: "Odborníky" EN neodradí, ti jsou zvyklí číst (zejména odborné informace) v angličtině.
    Ale jestli ti jde i o to lákat české ovečky z vyhledávačů, tak se češtině nevyhneš. Nedělám si iluze, že by většina lidí zadávala dotazy v angličtině.
    TUSIL
    TUSIL --- ---
    ADAMM: skoda, ze v Iframe to nejde (coz by na druhou stranu asi ani nebylo moc dobry) a nejak se mi uz nechce delat fbml zalozky :)
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    JEREMIUS: pracuju na novém webu, kde by to mělo být vyřešeno určitě jinak. otázka je - držet se dvojjazyčnosti? dva jazyky sice nejsou dvojnásobek času, ale samozřejmě to zdržuje. imho zrovna vám by jen anglický blog problém nedělal, ale někoho to odradit může... co o tom soudíte?
    JEREMIUS
    JEREMIUS --- ---
    ADAMM: Díky za tip. Jen bys měl vyřešit tu CZ vs EN na svém blogu. Takhle je to strašně nepřehledné.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam