• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    TUSILFacebook Pages / rady a zkusenosti / facebook marketing / facebook apps
    SUPEREGO
    SUPEREGO --- ---
    A když už jsme u insights. Povězte mi prosím někdo z vás, zkušenějších, jestli s nimi opravdu do hloubky pracujete a jak se to případně dělá?

    Mě osobně přijdou ty stovky sloupců v exportovaném souboru jako fetiš, kterým se dá ohánět před vedením nebo na školeních ("Máme velmi přesné analýzy"), data ale nejsou prakticky moc využitelná. Chci říct – komunikace na sociálních médiích je přece sociální. Buď se podíváte na základní ukazatele a vidíte, že to děláte dobře/blbě, nebo to nevidíte a podrobnější data vám nepomůžou. A i když byste si podrobná data nastudovali, nemůžete přece zopakovat stejný postup, jako se dá zopakovat recept na guláš.

    Možná ale pracuju na malých projektech (stránky s 1k a 2k lajkami), tak bych opravdu rád slyšel, jak se na to dívá někdo, kdo na svých stránkách získává násobně větší data než já.
    SUPEREGO
    SUPEREGO --- ---
    PAJOVA: "Dlouhodobý Číslo zobrazuje celkový počet fanoušků této stránky. (Unikátní návštěvníci)" sloupec H
    PAJOVA
    PAJOVA --- ---
    SUPEREGO: tam jsem prave hledala a nevim, ktere cislo to je. Hazi to nejake denni a mesicni a tydenni a nevim, co s tim
    SUPEREGO
    SUPEREGO --- ---
    PAJOVA: v insights to není, musíš si exportovat data, tam to najdeš.
    PAJOVA
    PAJOVA --- ---
    pls nevite, kde v timeline najdu pocet fanousku dane stranky k vybranemu datu a pocet interakci v danem mesici? Nikde to nemuzu najit
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    TUSIL: já sám nemám, ale asi bych zájemce měl, detaily dodám v úterý do pošty :)
    KAJJAK
    KAJJAK --- ---
    TUSIL:

    klidne bych do toho sel, mam airsoftovy shop...
    TUSIL
    TUSIL --- ---
    TUSIL: ma tu nekdo eshop a facebook page, kde by chtel nasi app vyzkouset? dostavame se do testovaci faze :)
    NEMRTVY
    NEMRTVY --- ---
    TUSIL: diky
    NEMRTVY
    NEMRTVY --- ---
    Ako si dokazem zistit kto a kde mi na strankach reagoval pomocou FB comments pluginu ? Ludia nam prispievaju a neviem pozriet kde a kto.
    NOISEGATE
    NOISEGATE --- ---
    TUSIL: to zni rozumne.
    TUSIL
    TUSIL --- ---
    NOISEGATE: my ted pripravujem vlastni, je to zamereny trochu jinak nez klasicky (imho nesmyslny) zkopirovani shopu do zalozky na fb ;) chcem, aby z eshopu lezlo jen nekolik vybranejch produktu (ne 10 000), na ktery se pro fanousky stranky da aplikovat sleva a da se podminit, aby musel bejt uzivatel fanouskem, pokud ji chce ziskat. Taky si tam muze uzivatel pridat do oblibenejch zbozi (coz se sdili automaticky pres open graph), coz se hodi pro objednavani neceho jako kapsli do kavovaru, zradla pro psa atp.
    NOISEGATE
    NOISEGATE --- ---
    někdo zkušenosti s eshopem přímo v FB? jaky použivate ap?
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    ADAMM: ne, je to od Media Factory...
    JEREMIUS
    JEREMIUS --- ---
    ADAMM: a nedělali jste to čirou náhodou vy? ;-)
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    Docela hezká blbůstka - remake sovětské videohry, kde vlk sbírá vajíčka :) - a můžete velmi snadno něco vyhrát, protože nahrát top10 skóre je brnkačka :) http://www.facebook.com/Hypotecka?sk=app_119742308157116
    SUPEREGO
    SUPEREGO --- ---
    TUSIL: hm tak jsem to ještě jednou zkoušel a máš pravdu, lepší výsledek je jenom zdánlivý. ach jo, přitom FB ty fotky fakt mrví.
    S7ANLEY
    S7ANLEY --- ---
    TUSIL: Ok, dík. Budeme sa musieť obísť bez toho textu.
    TUSIL
    TUSIL --- ---
    SUPEREGO: ted jsme to zkouseli a ta kvalita vypada bohuzel uplne stejne
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam