• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    TUSILFacebook Pages / rady a zkusenosti / facebook marketing / facebook apps
    TIGRE
    TIGRE --- ---
    jde o tzv. facebook offers tj. nabídky, jde o volně dostupnou (placenou) funkcionalitu.
    T_RAVEN
    T_RAVEN --- ---
    TUSIL: aha.. dik moc za info
    TUSIL
    TUSIL --- ---
    T_RAVEN: Se obavam, ze to png se cachuje na strane facebooku. Muzes si pres graph api vytahnout aktualni data a udelat pomoci javascriptu vlastni html badge :)
    T_RAVEN
    T_RAVEN --- ---
    nevite jak donutit page badge aby zobrazoval aktualni status? pridal sem za to png ?randomcislo takze by to browser mel teoreticky vzdy nacitat ze serveru... ale ikdyz vypnu cache a zadam v browseru primo url obrazku tak se zobrazi se starym statusem...
    KEVIN182
    KEVIN182 --- ---
    TUSIL: Díky, tohle asi bude nejlepší
    TUSIL
    TUSIL --- ---
    KEVIN182: pri prihlasovani muzete kontrolovat, zda je uzivatel vasim fanouskem (pokud pozadate o pravo user_likes) a pak mu zobrazit nejakej box, nebo ho presmerovat na stranku, kde mu reknete, aby se stal fanouskem (muzete to uvest jako "pro dokonceni registrace/prihlaseni se stante nasim fanouskem")
    KEVIN182
    KEVIN182 --- ---
    TUSIL: Díky, ale chtěli bysme to co nejjednodušší, tj. pokud souhlasí s použitím aplikace (je vytvořena čistě pro přihlašování a získání pár informací o uživateli), rádi bychom, aby rovnou likoval FB profil. Jde pouze o to, aby stoupl počet fanoušků...

    Ale jak říkám, asi to nemá řešení :)
    TUSIL
    TUSIL --- ---
    KEVIN182: pokud pri registraci/prihlaseni pozadujete i email a mate to u sebe v databazi, tak nejlip asi rozeslat newsletter, jinak tam neni sance kontaktovat vsechny uzivatele aplikace
    KEVIN182
    KEVIN182 --- ---
    Ahoj, na několika webech máme registraci/přihlašování přes Facebook a používáme k tomu klasicky aplikaci, kterou jsme vytvořili přes developers.facebook.com. Požádáme si o permissions a vše funguje.

    A teď bych se chtěl zeptat, zda je možné uživatele aplikace nějak přetavit na fanoušky FB stránky - stránka je FB profil webové stránky, kde se přes aplikaci přihlašují. Vím, že nejde udělat Like za uživatele, o to se ani nepokouším...

    Snad to dává aspoň trochu smysl, i když je mi jasné, že to asi nemá řešení. Díky moc
    SUPEREGO
    SUPEREGO --- ---
    SUPEREGO: už jsem to asi vyřešil
    SUPEREGO
    SUPEREGO --- ---
    Je to asi taková lame věc, ale doteď jsem dělal reklamy jen pro jednoho klienta (a tím pádem mám k účtu připojenou jednu platební kartu), teď potřebuju začít tvořit reklamy pro dalšího, který má jinou bankovní kartu. V ovládání ani FAQ jsem nenašel nic, co by mi dávalo smysl. Jak se prosím připojuje víc karet k jednomu účtu?
    TUSIL
    TUSIL --- ---
    ADAMM: jojo, taky
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    vaše zkušenosti? bohužel to můžu potvrdit i u nás :(

    Is Facebook Viral Reach Down? A Problem Spotted in Insights - JonLoomer.com
    http://www.jonloomer.com/2012/09/17/is-facebook-viral-reach-down/
    TIGRE
    TIGRE --- ---
    TUSIL: ha ten FV! :)
    TUSIL
    TUSIL --- ---
    Dneska se na stránce Žluté lázně objevila zabijačková fotosoutěž proti pravidlům (nejvíc like vyhraje), kam lidé začali posílat fotky ze zabijaček. Sdílel jsem to na naší stránce jako příklad jak to nedělat (s pripominkou, ze je to, mimo jine, proti pravidlum). Fotky rozrezanejch prasat, krve a prasecich hlav samozrejme mely presne opacnej efekt, nez jakej admin Zlutejch lazni asi ocekaval, tak tu galerii smazali a tim zmizel i post na nasi strance (z toho pro me plyne ponauceni, ze priste delat screenshot a ne sdilet facebook content).


    Co jsem ale ted zjistil, ze si nekdo stezoval na strance Zlutejch lazni na nas (Youngmedia), ze jsme to zlutejm laznim blbe poradili a jeste se tim chlubime :))

    haters gona hate
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    Zajímavé čtení... Není to práce někoho z vás, že ne? :)

    Data Boutique - Epický příběh o tom, jak získat přes 100 000 kliků za hubičku
    http://databoutique.cz/post/31847625154/epicky-pribeh-o-tom-jak-ziskat-pres-100-000-kliku-za
    ELIS
    ELIS --- ---
    Posledni dva dny sleduju, ze se mi stridave, samovolne meni barvy krivek v Insights (standardne tmave modra a zelena prechazi ve zlutou a svetle modrou). Ma to nejaky smysl nebo je to jen haluz?
    TUSIL
    TUSIL --- ---
    If you manage a Page, you can now upload PNGs for profile and cover photos on your Pages. Although PNGs have higher file sizes, they are higher quality, which means better images on your Pages.

    https://www.facebook.com/FacebookPages/posts/239453052844060
    TUSIL
    TUSIL --- ---
    JPI: ne, ale teoreticky v like buttonu muzes nechat starou url a kdyz na ni uzivatel klikne, tak ho presmerovat
    JPI
    JPI --- ---
    Ahoj, domnívám se správně, že pokud se laikuje nějaká konkrétní stránka webu (URL), tak se po změně URL nedají tyto laiky na novou URL přetáhnout?
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam