• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    TUSILFacebook Pages / rady a zkusenosti / facebook marketing / facebook apps
    SUPEREGO
    SUPEREGO --- ---
    SUPEREGO: Ha, tak jsem je nastesti lajknul na fb driv, nez jsem je vypustil z hlavy. Ted se mi pripomneli:

    https://www.brandsapps.com/cs/

    Pekny projekt podle me.
    OFFINKAA
    OFFINKAA --- ---
    TUSIL: ja myslim, ze Insta jako startup byl od zacatku postaveny na principu tady a ted a to, ze nekdo to pochopil jinak je dalsi vec. Porad me ta apka bavi, ale cim vice lidi tam je, tim je kvalita zazitku a emoce nizsi a hlavne uz nyni to nabizime klientum, aby to zacali pouzivat a tim se to myslim jeste posune nekam jinam. Vsechny srandy maji sve zarive zacatky a trudne marketingove konce :-)
    Ja jsem si dneska ujela na Vine...takovy video Insta :-)
    SUPEREGO
    SUPEREGO --- ---
    včera nebo předevčírem prolétl po twitteru odkaz na nějaký nový český projekt, nepamatuju si to přesně, ale mám pocit, že to zprostředkovávalo aplikace na facebook. zaujalo mě to, chtěl jsem se podívat, ale už to zmizelo v social media nenávratnu. pokud jste to někdo zaregistrovali a pochopili z mého mizerného popisu, mohli byste prosím hodit link?
    BARUNKA
    BARUNKA --- ---
    ja prave nepotrebuju zacilit reklamu na tuto vekovou skupinu,jen potrebuju zjistit na jaky stranky na facebooku nejvice chodi tato vekova skupina.
    TUSIL
    TUSIL --- ---
    BARUNKA: za jakym ucelem? nebude efektivnejsi zacileni pres ads?
    BARUNKA
    BARUNKA --- ---
    Mam prosbu, vite nekdo jake jsou facebookove stranky nejvice navstevovane 17-23letymi lidmi. Ja vubec netusim na co je v tomhle veku muze zajimat. Co je pro ne cool. Jde mi spis o Prazskou populaci.
    Kdyby nekdo vedel,tak budu rada.
    dekuju moc
    KORDA
    KORDA --- ---
    TUSIL: IMHO je Instagram brutálně limitovanej jen pro mobily hlavně proto aby se DSLR používalo co nejmíň. A přesně proto to používám.

    Když chci profi fotky tak se podívám na Flickr.

    A ano, vytáčí mě když někdo nahazuje nemobilový fotky.
    TIGRE
    TIGRE --- ---
    TUSIL: je to divný, ale mám minimálně jednoho člověka, kterýmu jsem to vždycky toleroval a který mě bavil, ale jsem z toho vždycky trochu rozpačitej.
    TUSIL
    TUSIL --- ---
    Dneska se na nasi strance objevila takova minidiskuze ohledne instagramu https://www.facebook.com/youngmedia.cz/posts/142684082558295

    Prijde vam, ze by instagram meli lidi pouzivat jen tak jak byl urcenej, tj. nahravat tam fotku z mobilu a prohnat ji filtrem, nebo nevadi, kdyz lidi fotej zrcadlovkou a nejlepsi fotky si pak davaj na instagram? Cejtite se podvedeny, kdyz se vam neco libi na instagramu a pak zjistite, ze to neni foceny mobilem? :)
    SUPEREGO
    SUPEREGO --- ---
    PISKVOR: díky.
    PISKVOR
    PISKVOR --- ---
    SUPEREGO: Nesmí bez písemného souhlasu FB (což nebude levný ani automatický).

    Also, UTFG: https://www.facebook.com/brandpermissions/logos.php (první výsledek na "logo usage guidelines facebook") says:

    We generally do not allow the use of the Facebook logo. If you would like to request special permission for a specific use, please work with your Facebook business contact.


    Nicméně není vše ztraceno - lze použít "Logo „f“". Ta stránka má popis i grafické příklady.
    SUPEREGO
    SUPEREGO --- ---
    Jak se smí/nesmí používat logo FB? Případně jak moc se to řeší? Jde mi o docela exponovanou kampaň, kde někoho napadlo, že "by bylo super dát tam logo fb"
    REPRAK
    REPRAK --- ---
    RURYRY: kamarad google rika, ze "Instead of posting the video to your wall, you need to go to "videos" and then "add video" and then it will pop up with the terms and conditions that you need to accept."

    zdroj
    RURYRY
    RURYRY --- ---
    Když se pokouším nahrát video na firemní FB stránku, hlásí mi to, "You need to accept the video terms to upload a file." Nevíte, kde se to dá potvrdit?
    (Zřejmě už to někdo musel potvrdit dřív, protože jsou na stránce starší videa nahrána od předešlého administrátora.)
    JEREMIUS
    JEREMIUS --- ---
    REPRAK: Aha, díky. Já myslel, že je to personalizovaná zpráva ohledně mé aplikace.
    REPRAK
    REPRAK --- ---
    JEREMIUS: nepanikar, to prislo vsem aplikacim :) ja se sam dneska rano podivil, ze mam tolik notifikaci. Kdyz koukam na tu tvoji appku, tak ty se to vubec netyka ... sou to vetsinou zmeny pro aplikace, ktery maj trosku hlubsi integraci s facebookem :)
    JEREMIUS
    JEREMIUS --- ---
    JEREMIUS: Jste někdo schopen mi poradit, v čem je problém? Já to na první pohled moc nevidím :-(
    Záložka je HTML stránka, kde je v hlavičce

    <script type="text/javascript" src="http://connect.facebook.net/cs_CZ/all.js#xfbml=1"></script>

    <script type="text/javascript">
    FB.init({
    appId: '343975229007882',
    status: true,
    cookie: true,
    xfbml: true
    });
    window.fbAsyncInit = function(){
    fb.canvas.setautoresize();
    }
    </script>
    </head>
    <body onload="FB.Canvas.setSize({width: 810, height: 1200})">

    Jinak tam vůbec nic zvláštního oproti standardnímu HTML není.
    JEREMIUS
    JEREMIUS --- ---
    Mám už dlouho pro stránku vytvořenou aplikaci jako záložku, která jen zobrazuje obrázek s odkazem mimo Facebook.
    Nyní se mi na FB objevilo varování, že aplikaci musím upravit, aby fungovala i od 5. února:
    https://www.dropbox.com/s/88ct8d6p725eb3c/fb.png

    SUPEREGO
    SUPEREGO --- ---
    JUANITA
    JUANITA --- ---
    dokazal by nekdo vysvetlit, proc na svym profilu v mobilni app vidim (svuj) post (na timeline i v newsfeed), zatimco ve webovy verzi tehoz profilu (ani po refreshi / v jinym prohlizeci / po odhlaseni & prihlaseni) dany (vlastni) prispevek videt neni?
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam