• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    TUSILFacebook Pages / rady a zkusenosti / facebook marketing / facebook apps
    SEJDA
    SEJDA --- ---
    SUPEREGO: jestli to neni komercni dnes, bude zitra.
    SUPEREGO
    SUPEREGO --- ---
    Docela mě dlouhodobě fascinuje tahle stránka: https://www.facebook.com/KucharkaZeSvatojanu
    Žena na tom dost ujíždí a dost známých (žen) taky. Velká a aktivní komunita, přitom ta ženská to (podle množství chyb) dělá zřejmě sama. Nevíte něco o backgroundu, jestli to přeci jen není nějaký komerční projekt?
    PSYION
    PSYION --- ---
    PSYION: tak zkusenost je takova, ze jakmile clovek vlozi do udalosti "spatny" obrazek (v mem pripade obsahoval vic jak 20% textu), tak mu FB promotion neobnovi ani kdyz ho zmeni.
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    Reinkarnace Kirsche pro FB marketing:

    FaceMark Academy - naučte se jak ovládnout marketing na Facebooku
    http://www.facemarkacademy.cz/

    Vs. realita:

    Bez modrých brýlí - Proč soutěže nefungují | David Lörincz
    http://blog.davidlorincz.cz/2013/06/13/bez-modrych-bryli-proc-souteze-nefunguji/
    MYSZO
    MYSZO --- ---
    HOW TO: hledal jsem pres google pneu na Forda 255/70/R16 (debilni rozmer, ze to nemuze byt nahoda) a FB mi hodi reklamu na Pneu od Dunlop .... no to vis, ze sem na ni kliknul ... ale kuawa jak to delaji, ja chci taky .... !
    TUSIL
    TUSIL --- ---
    PEETIK: jak rikam, zalezi co presne mas na mysli, tvuj popis je obecnej a pasuje na nekolik funkci na fb ;) jinak uzivatel se da nahlasit jako zesnulej, coz asi dost omezi jeho vyskyt vsude https://www.facebook.com/help/contact/?id=305593649477238
    PEETIK
    PEETIK --- ---
    TUSIL: Mě by tedy zajímalo jestli se to takhle zobrazuje všem kdo toho uživatele má v přátelích nebo je to nějak náhodný? Protože pro rodinu to musí být peklo, když se podívaj na FB, koukaj na zeď a najednou jejich zesnulýmu synovi se líbí určitá stránka. Což je docela peklo.
    TUSIL
    TUSIL --- ---
    KORINKOWICZ: https://developers.facebook.com/docs/reference/api/user/
    PEETIK: Zalezi na tom, kde to vidis, bud v tickeru, tam je to vicemene realtime, nebo to facebook pouziva v reklamach/propagaci ruznejch sluzeb (hledani pratel), tam staci, kdyz to ten uzivatel lajkoval nekdy v minulosti
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    SUPEREGO: Honza Böhm... výborně, díky :)
    KORINKOWICZ
    KORINKOWICZ --- ---
    Ahoj. Mam na jednom svym webu FB login a funguje to paradne :) rad bych ale ziskal od uzivatele vic dat, nez jen ty zakladni - tedy vic nez jmeno, email... A nejak nemuzu prijit na to, kde se da nastavit, ktery konkretni udaje po nem budu chtit. Nevedel byste nekdo prosim?
    PEETIK
    PEETIK --- ---
    NEvíte odkud FB bere takový ty události že "uživatel XYZ se líbí TOaTo? Já jen že na mě teď vyskočilo že Uživatel XYZ se líbí ToaTo, jenže už dlouhou dobu není mezi námi :( Tak by mě zajímalo, kde to ten FB bere? Dost mě to zarazilo.
    PSYION
    PSYION --- ---
    Ahoj, prosim poradte,

    na FB jsem zadal propagovat udalost, bohuzel jsem do zahlavi vlozil obrazek, ktery obsahoval vic jak 20% textu. FB mi propagaci zablokoval, okamzite jsem obrazek v zahlavi zmenil, presto jeste po 2 dnech mam propagaci udalosti zablokovanou a visi mi tam penize.

    Da se s tim neco delat nebo mam proste cekat az se nekdo uraci z adminu to odblokovat?
    SUPEREGO
    SUPEREGO --- ---
    ADAMM: já už delší dobu sbírám nevládky na facebooku. obsáhlejší (a systematičtěji sbíraný) je list českých nevládek:

    https://www.facebook.com/lists/534336493261392
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    kolegové - používáte někdo FB Interests Lists? Jste subscribeři nějakých zajímavých?

    Já toho našel (českého) hrozně málo:

    https://www.facebook.com/lists/3237051537177 - Honza Jukl a knihovny
    https://www.facebook.com/lists/349353025129501 - Czech Startup Community
    https://www.facebook.com/lists/3521398710088 - Česká politika (Marek Prokop)

    inspirováno článkem od Mari Smith:
    Organize Your Facebook News Feed With Interest Lists
    http://www.marismith.com/how-take-back-control-of-your-facebook-news-feed/
    a její listy:
    https://www.facebook.com/lists/10150585382860868 - ✭FACEBOOK Experts & Resources!
    https://www.facebook.com/lists/10150611857085868 - Social Media Marketing Sources
    https://www.facebook.com/lists/10151004026715868 - 100 People To Follow On Facebook (je jich teda 98 :)

    a jeden jako bonus:
    https://www.facebook.com/lists/4707251246209 - Real Food and Health blogroll

    budu moc rád za vaše tipy...
    MYSZO
    MYSZO --- ---
    Ahoj, mate nekdo zkusenosti s : www.mergado.cz
    ZONICEK
    ZONICEK --- ---
    Nemát někdo nějaký dobře popsaný návod, jak získat kód na zobrazení cover fotky alba z facebooku?
    Fotku dostat dokážu, ale potřeboval bych to tak, aby se to automaticky měnilo podle aktuální fotky, ale v original size - protože je tam možnost album a small a já to potřebuju ve velikym :( . Takže asi kód pro last image v facebook albu.
    Díky za rady
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    JEREMIUS: jojo, dřív chtěl každý vlastní hospodu, teď jedou manifesty a konference. jen já na tom neplánuju zbohatnout (a tak se mi snad nestane, že bych ve finále zkrachoval). snad to nedopadne jako Mobera, já jedu lean metodou! :D
    JEREMIUS
    JEREMIUS --- ---
    ADAMM: Přijde mi, že teď chce mít každý svou konferenci :-)
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    FYI - 31. srpna v Brně plánuju CEE Social Media Barcamp - mělo by to být mezinárodní, už mám potvrzené speakery z PL/AT/HU, v angličtině, tak pokud vás to zajímá, přidejte se tady - web chystám:

    https://www.facebook.com/events/469553756465635
    UNDERDOOR
    UNDERDOOR --- ---
    maji v tom bordel a taky obcas nechapu, jak to tam funguje. stava se mi, ze nekdy dojde ke schvaleni treba i v radu minut, jindy to trva hodiny.. kolegyni byl pridelen kontakt na nekoho v fb (neco jako pece o zakazniky) a ta kdyz ji napise, ze cekame uz par hodin, tak to 'protlaci' behem deseti minut.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam