• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    TUSILFacebook Pages / rady a zkusenosti / facebook marketing / facebook apps
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    TYET: já tu stránku neznal, všiml jsem si ji až díky tomuhle odkazu a jako respekt! pro mě další příklad toho, že nejlepší FB stránky dělají osobnosti, které za sebou většinou sice nemají žádná školení z FB marketingu, ale mají co říct a přirozený talent :)

    Fakt povedená stránka, tento týden jsem ji doporučoval jednomu kamarádovi, jehož žena je - řekl bych - na podobné vlně, jako inspiraci. Držím palce.
    TYET
    TYET --- ---
    SUPEREGO: "ta ženská" jsem vskutku já osobně, dělám to sama už rok a půl, komerční projekt to opravdu není a nikdy nebude, opravdu by mě ale zajímalo to množství chyb. Určitě tam sem tam nějakou chybu mám, tomu se člověk nevyhne, ale opravdu by mě zajímalo, co tím myslíš, abych si dala příště pozor. Díky za odpověď.
    TUSIL
    TUSIL --- ---
    KYTT: je to v pohode, jen se trochu ochuzujete o to neplaceny/viralni sireni :)
    KYTT
    KYTT --- ---
    Ahoj, mám dotaz ohledně soutěží. Připravujeme soutěž pro klienta, kterou budeme komunikovat převážně přes Facebook (PPC + Page). Zvažujeme dvě možnosti, jak publikovat informace o soutěži + registrovat zájemce do soutěže.

    1) Microsite mimo FB na webu klienta. Tam budou informace, registrační i kontaktní formulář. Na microsite bude odkazováno z PPC kampaní i neplacenejch postů v rámci FB stránky.
    2) Statická stránka v rámci FB stránky. Na stránce by byly informace, embedovanej mailchimp formulář pro registraci a nějakej kontaktkní formulář (třeba Wufoo). Opět bysme na tuhle stránku odkazovali z PPC a postů.

    V soutěži nebudeme používat žádný featury FB (liky, sdílení atp.) Facebook je určenej jen k propagaci a komunikaci s lidmi. Chci se zeptat, jestli jsou oba postupy OK s pravidlama Facebooku. Četl jsem

    Pravidla pro pořádání soutěží na Facebooku | Markething.cz | O věcech, které hýbou trhem a společností
    http://www.markething.cz/pravidla-pro-poradani-soutezi-na-facebooku

    https://www.facebook.com/page_guidelines.php#promotionsguidelines

    a věřim, že by to mělo bejt v pohodě. Ale pro jistotu se chci zeptat i tady, s podobnejma soutěžema nemáme zkušenosti. Díky :)
    PAJA07
    PAJA07 --- ---
    ok, podivam se na to :)
    TUSIL
    TUSIL --- ---
    PAJA07: jo, pokud bys cetl dokumentaci tak dokonce vis, ze ty pozvanky musis pak po prichodu uzivatele zpracovat a mazat je :)
    PAJA07
    PAJA07 --- ---
    Zdravim,
    resim ted jednu aplikaci a potreboval bych poradit.. Kdyz posilam pratelum pozvanku do aplikace, je mozne zjistit, kolik z tech pratel ji vyuzilo a aplikaci spustilo? Klient by chtel, aby uzivatel dostaval body za pozvane pratele.. tak potrebuji vedet, jestli to vubec jde :)

    Dekuji
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    Spuštěné registrace na BabelCamp. Pokud se budete hlásit, můžete zmínit i svoje NYX id :)
    BabelCamp – registration opened!
    http://www.babelguide.com/what-is-fresh/babelcamp-registration-opene
    OPTYK
    OPTYK --- ---
    JPI: Jo, to je přesně ono. Udělal jsem to z důvodu změny platební karty. Psal jsem tam asi tři formuláře a dva emaily.


    MRTVY_KENNY: Komunikace s FB je šílená, až žádná :)
    JPI
    JPI --- ---
    OPTYK: Nevím jestli je to něco podobného co píšeš, ale také se mi už podařilo pozastavit platby z kreditní karty. Dva jsme se naráz přihlásili do účtu pro reklamu (já abych ho zprovoznil a kolega aby nastavil inzeráty) a bylo to zároveň těsně poté co jsem tam přidal kreditní kartu.

    Poté už jsem se do účtu nepřihlásil a jen to psalo hlášku o "neobvyklé platební aktivitě". Nepříjemné bylo, že se v tu chvíli zastavily všechny účty navázané na danou kartu. Do účtů jsem se také nemohl podívat kvůli předchozím útratám, fakturám atd. Vyplnil jsem tenkrát kontaktní form a trvalo deset dní než na to zareagovali a vše se vrátilo do normálu.

    Nicméně takový hardcore jako když jsem jim psal doporučené dopisy to nebylo :).
    MRTVY_KENNY
    MRTVY_KENNY --- ---
    OPTYK
    OPTYK --- ---
    cau. podarilo se mi zamknout ucet na reklamy. facebook psal, ze do dvou pracovnich dnu dojde k uzavreni. uz je to 40 dni a nic. nemuzu provozovat reklamy a musim je delat pres fejkovej ucet. mate nekdo radu jak to zavrit a opet aktivovat. psal jsem asi tri emaily do FB a nic - necekane.
    TUSIL
    TUSIL --- ---
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    a co nový Insights, líbí? já je mám ode dneška a po rychlém proklikání rozhodně krok správným směrem! jen mě mrzí, že zmizel "Viral Reach". a pokud jste byli smutní, že ze stránek zmizela hodnota PTA, tak prý to byl jen bug...

    UPDATED: Facebook’s PTAT disappearance was a coding flaw
    http://www.insidefacebook.com/...3/07/24/facebook-hides-people-talking-about-this-metric-from-pages/
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    jinak dneska samý zajímavosti... ani jsem nevěděl, že se dá proklikat k žádosti o změnu názvu stránky - já to teď párkrát řešil, ale úplně jinak (máte-li amerického admina, tak ten vidí "Request Name Change" přímo u jména stránky, i když má víc jak 200 fanoušků)... ale tohle prý minimálně někdy funguje taky (a někdy ne):

    https://www.facebook.com/help/contact/570765459616353
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    LENNIEG: je to porouchaný. ale nevadí, však teď už se tam ten obrázek dá nahrát. nebo mrknout, jestli se něco nestalo s tím webem, co jej odkazuješ.
    LENNIEG
    LENNIEG --- ---
    Nevite nahodou nekdo, proc mi FB nechce zobrazovat thumbnails k odkazum, kt. davam do statusu? Az do pondeli mi to fungovalo...Dekuji
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    BabelCamp (CEE Social Media Barcamp) - 31/8 Brno, Czech Republic
    http://www.babelcamp.cz

    Myslím, že to bude dobré :) a ještě lepší, pokud se mi povede sehnat sponzory a nebudu to platit z vlastní kapsy :D
    KORDA
    KORDA --- ---
    FAKOLY: Všechny vyházet, jako poslední sebe a to smaže skupinu.
    FAKOLY
    FAKOLY --- ---
    Poprosím Vás o radu, jak smazat skupinu, kterou jsem založil ?
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam