• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    TUSILFacebook Pages / rady a zkusenosti / facebook marketing / facebook apps
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    DONDI: hledej "Facebook Exchange" (FBX) - jsou na to nástroje třetích stran, nejčastěji se používá AdRoll nebo Perfect Audience. V ČR to využívá zatím asi relativně málo firem, Slevomat je docela průkopník.
    DONDI
    DONDI --- ---
    Potřeboval bych nějak nasměrovat co se FB a remarketingu týče. Např. jsem si teď prohlížel stránky Slevomatu, nějakou konkrétní nabídku, tu jsem zavřel a skoro na ni zapoměl. Po asi 5ti minutách si zapnu Facebook a v timeline vidím sponzorovaný příspěvek od Slevomatu právě s tou prohlíženou nabídkou.

    Tak by mě zajímalo, jak na to? Jak propojit konkrétní stránky např. e-shopu s kampaněmi na FB? :) Díky za navedení správným směrem, odkazy na články uvítám.

    Díky.
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    SHEALA: to je vlastně většinou totéž; když jsi to měla (kdysi) napsané v zájmech, tak je z toho dnes stránka (proklik na ni). v některých případech je to správně spárovné - jindy ale ne. však se podívej k sobě :)
    SHEALA
    SHEALA --- ---
    ADAMM: Náhodou nebudeš vědět, podle čeho se určí fanoušci dané kapely… je to podle toho že lajkují stránky kapely, nebo to mají napsané v zájmech?
    LENNIEG
    LENNIEG --- ---
    Za sebe taky mohu skoleni jen pochvalit, urcite doporucuji zucastnit se. Je to prinosne i pro lidi co jiz nejake zkusenosti maji. Souhlasim s aktivnejsim zapojenim ucastniku, mohou se tak na praktickych prikladech naucit neco i od sebe navzajem. Praktickych ukazek neni nikdy dost! :)
    DZENKY
    DZENKY --- ---
    Školení bylo výborné, spousta užitečných info a tipů i pro lidi, kteří s komerčním využíváním facebooku začínají, jako třeba já. Jen bych ADAMME popřemýšlel o rozsekání do více bloků (udržet tři a více hodin v kuse koncentraci je dost složité) a přitlačil bych na dynamice projevu a aktivním zapojení účastníků se svými profily. Jinak nejpřínosnější školení z této oblasti, na kterém jsem kdy byl..
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    Díky moc! :) já jsem si nebyl úplně jistý, přeci jen to podle těch odpovědí na předem poslané otázky vypadalo hodně různorodě, tak jsem doufal, že se mi to povede nějak vybalancovat, aby byli všichni v možné míře spokojení. jestli se to povedlo, tak jsem opravdu rád.

    ps: nový termín je vypsaný na 25.2. v Uherském Hradišti a 4.3. v Praze. napište do poznámky, že jste z Nyxu a dám vám slevu :)

    Adam Zbiejczuk - školení: Sociální média pro váš business
    http://zbiejczuk.com/skoleni/
    ANNIKA
    ANNIKA --- ---
    JPI: Ovšem jak se ukazuje, je to téma spíš na víkendovou akci než na den :o)
    KILGORE
    KILGORE --- ---
    JPI: bylo to super!
    JPI
    JPI --- ---
    Díky ADAMM za dnešní školení. Těm co dnes nebyli určitě doporučuju!
    RIPCURL
    RIPCURL --- ---
    Dá se udělat FB place, bez nutnosti vyplnit přesnou adresu? Facebook u stránky nabízí možnost No physical street address, umožní mi to potom si tam dát check-in?
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    Podle mě velice solidní kousek - Jindra Fáborský (organizátor Marketing festivalu) dal k dispozici zdarma svou prezentaci ze školení FB Ads.

    Navrhujeme strukturu cílení PPC kampaně na Facebooku + konkrétní příklad | Jindřich Fáborský - Osobní blog | Jindřich Fáborský - Blog
    http://blog.faborsky.cz/navrhujeme-strukturu-cileni-ppc-kampane-na-facebooku-konkretni-priklad/
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    Chystám social media večer - 20.2., Cross Club, Praha:

    https://www.facebook.com/events/421921404608860/
    KORDA
    KORDA --- ---
    ADAMM: Vytvořil jsem si nové alterego, dal mu práva a má to tam. Aspoň se nebudu poflakovat čtením toho co měl kdo z mých přátel k večeři.
    GHORMOON
    GHORMOON --- ---
    HORST_FUCHS: je v nem prepinatko, at to neblokuje, taky sem to nedavno resil, kazdopadne je to defaultne bolokovany, no ...
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    KORDA: co s tím? sestimsmiř :( fb je nevyzpytatelný. zkus to na jiné page nebo na jiném adminovi.
    KORDA
    KORDA --- ---
    KORDA: Mezitím jsem si i přepnul na English (US) a stejně nic.
    KORDA
    KORDA --- ---
    Dovolím si porovnat Screenshot od Bachora a to jak vypadají moje settings. Jak je to možný? Co s tím?


    ADAMM
    ADAMM --- ---
    Není to úplně k tématu - ale myslím, že pokud to neznáte, tak to může být pro řadu z vás (speciálně pokud máte na starosti reporting) velmi zajímavé:

    Padákův deníček
    http://padak.keboola.com/
    Blog Petra Šimečka z Kebooly. TOHLE je analytika, ne SocialBakers "reporty".
    BACHOR
    BACHOR --- ---
    KORDA: Ahoj, funkce je i novém systému. Jako cíl reklamy vyber Page Post Engagement -> vyber svou stránku a hned pod ní budeš mít checkbox "Keep my ad up-to-date by...."
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam