• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    TUSILFacebook Pages / rady a zkusenosti / facebook marketing / facebook apps
    QWITI
    QWITI --- ---
    hele mam dotaz, v postranní liště jak se mi zjevují přátelé online jsem mívala práskací oddělení, nevím jak se to odborně jmenuje ale ta část, kde to ukazovalo co kdo kde kdy lajkoval a komentoval atd. Zmizla a já nevím zda jsem ji nějak nevypnula, zablokoval, či jinak šikovně neschovala...může mi někdo helpnout ?
    CEEFA
    CEEFA --- ---
    ja jenom dodam, ze je mozny si ten obrazek otestovat tady:
    https://www.facebook.com/ads/tools/text_overlay#_=_
    lepsi nez to zjistit az ex post, kdyz se kampan nedorucuje...
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    SHEALA: FB měl velmi dlouho pravidlo, že nešlo dělat reklamy, kde bylo víc jak 20% textu. Pak to změnili - teď tu reklamu teoreticky udělat jde, ale de facto je situace stejná - tedy buď se to bude zobrazovat velmi málo nebo vůbec. Takže plakáty s větším množstvím textu pro promo na FB de facto nejde používat.
    SHEALA
    SHEALA --- ---
    Jak dělam ten Mindcircus, trance akci, tak si nechavam k tomu dělat plakaty. Plakaty pak používam i k propagaci na FB. Dozvěděla jsem se, že je opravdu nutné davat na plakat obličej hlavního vystupujícího. Na jakýkoliv obrazek s obličejem lidi kliknou. Na plakat se jmenama... ne už tolik.

    Na plakat jsme dokonce spustili reklamu, a vubec se to lidem nezobrazilo, zatímco obrazek hlavní vystupující se zobrazil cca tisíckrat, za častku cca 400.

    Nechce se mě do plakatů s obličejema, protože to nas odlišovalo, ale asi holt budeme zatím tuctova akce a do nějakého přesahu se vyprofilujeme posleze, až nas lidi budou znat.
    A tak se ptam, jestli někdo nemate podobnou zkušenost?
    SRNECEK
    SRNECEK --- ---
    Ahoj, prosím Vás, lze nějak vypnout zobrazení "společných přátel" na Facebooku? Děkuji za rady.
    IHAY
    IHAY --- ---
    CALIGULA: To nejde. Můžeš tam pozvat své přátele, nebo boostovat událost, tj. zaplatit za to, že ji uvidí např. fanoušci tvé stránky (vybíráš si cílovku). Ale je to celkem drahý, na událostech fcb dost rejžuje.
    KOCOURMIKES
    KOCOURMIKES --- ---
    zda se ze skryty vyhledavac jiz nefunguje

    Facebook o nás ví vše. Díky dobře skrytému vyhledávači se to dozví i ostatní – Živě.cz
    https://www.zive.cz/...y-dobre-skrytemu-vyhledavaci-se-to-dozvi-i-ostatni/sc-3-a-186184/default.aspx
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    ADAMM: jak jste se ptali na bota... tak už ho máme nasazeného. jestli chcete otestovat, tak prosím :) případné chyby - budete moc hodní, když mi je napíšete sem a ne všude možně jinde, díkec :D je to vánoční skřítek na doporučování knížek z nakladatelství Egmont.

    https://www.facebook.com/egmont.cz/
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    Letos jsem rezignoval na organizování Babel Campu - tak můžu aspoň místo toho někde sám zkusit zas po delší době vykládat moudra. Socialrestart 24/11. O den dřív bude Babel talk #30 (case study Jobs.cz, data k testování Explore feedu na Slovensku od Triadu a představení platformy pro správu a vyhodnocování influencerů Achoo - http://getachoo.com).

    SOCIAL restart
    https://www.socialrestart.cz/

    A Babeltalk FB událost zde:
    https://www.facebook.com/events/1271228886355366/
    WATTEVILLE
    WATTEVILLE --- ---
    MATEEJ: Párkárt jsem se s tím setkala, aktuální příspěvek kerý pospíchal jsem vyřešila přes appku, většinou to za pár hodin začalo fungovat.
    MATEEJ
    MATEEJ --- ---
    Řeším teď takovej problém, nikomu z nás adminů se nenačte náš firemní profil na FB.
    Když jsem odlogovaný nebo když na to kouká někdo jiný, tak se normálně načte. Když na něj jdu přes appku FB lite, tak to funguje taky, jak má, ale na PC se nikomu z adminů nanečte. Nesetkali jste se s podobným problémem? Zkusil jsem se odhlásit/přihlásit, restartovat prohlížeč i počítač a pořád nic.
    TUSIL
    TUSIL --- ---
    HORST_FUCHS: 1) pri kliku na like se ten prispevek zobrazi pratelum (v ramci moznosti), takze neni nutny tam nejak fixlovat like a share dohromady
    2) vyhnul bych se mateni lidi, kdy si budou myslet, ze lajkujou obrazek a pritom budou lajkovat stranku, od ktery se jim najednou zacnou zobrazovat prispevky - jednak se to nesmi a z dlouhodobyho hlediska te to spis poskodi
    3) like button muzes umistit prakticky kamkoliv, ale na webu jde lajkovat vzdycky jen nejaka url, na kterou se ten like button vaze (pripadne stranka na facebooku)
    4) pokud chces ovlivnit, jak bude prispevek na facebooku vypadat (po kliku na like), tak bys mel mit na webu open graph meta tagy https://developers.facebook.com/docs/sharing/opengraph/
    CEEFA
    CEEFA --- ---
    tak fb trochu mirni obavy ohledne toho E.F., tak uvidime
    Clarifying Recent Tests | Facebook Media
    https://media.fb.com/2017/10/23/clarifying-recent-tests/
    WERT
    WERT --- ---
    OT: pro sve klienty bych potreboval doporucovat / spolupracovat s nekym kvalitnim kdo dela do facebook marketingu... a funguje v nejakem freelance modu.

    Kdyby nekdo mel zajem, napiste do posty - a rovnou treba prihodte nejake reference, diky!
    RUDIE
    RUDIE --- ---
    CEEFA: No tak jsem to myslel. Omezení ve smyslu, že FB vezme velkej díl návštěvnosti, kterou by museli všichni dohánět přeplácením postů a úplně by to proměnilo současnou situaci.
    A podle mě lidi nezačnou chodit na desítky stránek, aby viděli, co se děje novýho, když měli dřív jistotu, že ve feedu najdou to nejzajímavější (i když to samo tak dost často neni). To já už snad možná radši půjdu zpátky na web... Tohle by hlavně z feedu udělalo ještě větší reklamní smetiště...
    TUSIL
    TUSIL --- ---
    TUSIL
    TUSIL --- ---
    Ja jsem zvedavej, co z toho testu vyleze, protoze muj feed je v pomeru prispevky od lidi:stranek cca 1:2 a kdyby mi ted zmizely dve tretiny facebooku (nebo bych musel prepinat mezi dvema feedama), tak by to nebylo moc uzivatelsky privetivy. Jedna vec je, kdyz mate firemni stranku o vyrobe sroubku, ktera nikoho nezajima a vy se ji snazite nekam procpat. Ale pak jsou tu stranky, kvuli kterejm lidi na fb chodej, at je to treba 9gag, nebo cokoliv, co jim umozni prokrastinovat v praci nebo se hadat o politice. A pokud by jim misto toho dal facebook vic vedet, co delaj jejich zapomenuty spoluzaci ze zakladky, tak to nepovede k zadny win-win-win situaci.
    CEEFA
    CEEFA --- ---
    RUDIE: ja ot nevidim jako omezeni medii, ale jako omezeni organiky, aby jim teklo vic prachu, ostatne timhle smerem mirej vsechny jejich novy featury...
    kazdopadne pro weby, ktery tahnou velkou cast trafficu pres FB to bude asi dost problem
    IHAY
    IHAY --- ---
    čus, ve "Facebook Pages Terms" je zakázáno v soutěžích vyžadovat od soutěžících sdílení soutěže (obrázku) na vlastní timeline ... hlídá se to? :) stránka má 300 lajků
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam