• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • Přišli jste skrz odkaz na příspěvek, který již neexistuje.

  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    TUSILFacebook Pages / rady a zkusenosti / facebook marketing / facebook apps
    MRTVY_KENNY
    MRTVY_KENNY --- ---
    to je nejaka skvela novinka, ze pokud clovek u eventu nevyplni odkaz na prodej vstupenek, tak to FB povazuje za akci zdarma?
    AETHER
    AETHER --- ---
    Taky vám teď nic nefunguje? Notifikace přeskakují o řády v průběhu minut (chvíli je tam 104 nových, pak 5, pak 120 - po rozkliknutí reálně těch pět), půlka kliknutí vede na neexistující stránku, reklama se spouští se zpožděním...
    FERRENC
    FERRENC --- ---
    FERRENC: Tak už jsem to asi dogooglil, jedná se o Email mkt tool v Business manageru. Dokázali byste mi pls poradit nějakou dobrou customer care platformu, která by spravovala FB i Emaily pohromadě? Díky moc za tipy.
    FERRENC
    FERRENC --- ---
    Ahoj všem, nevíte pls k čemu je záložka Email v Inboxu FB page? Díky moc.

    ADAMM
    ADAMM --- ---
    SHEEPSCALP: je to podle rozjebaný dlouhodobě :(
    HARVIE
    HARVIE --- ---
    Whistleblower evidence leaves Zuckerberg speechless at hearing.
    https://www.youtube.com/watch?v=o1MZOtKYnfM
    CEEFA
    CEEFA --- ---
    Vim, ze odpoved zni na 99,9% ne, ale i tak to zkusim: existuje nejaka sance, jak zjistit majitele FB pixelu podle ID?
    RUDIE
    RUDIE --- ---
    Nezkoušel dneska někdo dělat reklamu v BM?
    Poměrně mě zaskočila nová úprava cílení, kde když si vyberu v connections fanoušky stránky, tak je odhadovaný reach > 10... a to i v případě, že se jedná o FB Page stránku, která má 100k fans :D

    Jako pokud by to fungovalo, tak to teoreticky vypadá jako zlepšení pro lidi, co běžně nepracují s vytvářením audiences, ale bohužel to (nepřekvapivě) nefunguje...

    SHEEPSCALP
    SHEEPSCALP --- ---
    Hoj, nemáte někdo od tohohle týdne problémy s vyhledáváním lidí/zákazníků v inboxu stránky?

    Ode dneška mi hledání podle jmen nejde vůbec, přes fulltext (search in conversation) to občas uživatele najde, ale po rozkliku konverzace nenaběhne.

    Budu rád, i když mi někdo potvrdí, že je u něj vše ok, abychom se kdyžtak povrtali v nastavení. Díky.
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    PEETIK: jako editor by měla mít možnost dělat reklamy a vůbec většinu věcí - jen nemůže např. přidávat nové lidi. reinstalace počítače nemůže dost dobře mít žádný vliv na webovou službu, takže to by nemělo mít na možnost přihlásit se na účet (1) vliv.

    Obecně platí, že je vždy poměrně důležité, aby nebyl jediný hlavní admin, ale byli to aspoň dva lidi s touto rolí. Plus mít zabezpečený účet dvoufaktorovou autorizací - aby se vám tam někdo nenaboural.

    Na dálku se blbě radí - bude potřeba to prostě probrat s paní šéfovou, jiná cesta není.
    Ještě bych chápal, kdyby účet (2) byl nějakým způsobem smazán (protože FB nemá rád, když se používá osobní/firemní účet, lidi by tam měli být přes svoje osobní účty), ale je divné, že "jen" zmizela ta stránka.
    PEETIK
    PEETIK --- ---
    Zdravim, žena v práci donedávna spravovala fb firemní stránky na denní bázi a z ničeho nic to přestalo fungovat. zkusím popsat jak to tam mají s uctama.

    Šéfová založila svůj soukromý fb účet (1), na tom si založila firemní stránku (F) a protože začala předávat práci dalším kolegům, založila druhý osobní účet (2), kterému přidala oprávnění spravovat firemní stránku (F). Pak tam začalo chodit přes jeden firemní účet (2) víc kolegů, tak dala oprávnění te stránky na dalsich asi 5 soukromých účtů.

    No a moje žena dostala jako jediná možnost spravovat firemní stránku (F) z druhého (2) účtu, jenže z tohoto účtu úplně ta firemní stránka zmizela. Přihlásila se tedy přes svůj osobní profil a tam možnost spravovat firmi stránku (F) má. Má tam ale oprávnění jen jako editor, takže žádný změny v nastavení asi neudělá a myslím, že ani žádnou reklamu nemůže spustit.

    Zde nastává zajímavost, kde si myslím, že vše vzniklo. Řekl sem ji, ať požádá šefovou, ať se ona v jejím úctě podívá do nastaveni, práv apod, kde může být zrada. A sdělila mi, že šéfovy spadl komplet celý komp a že ji IT reinstalovali celý Windows. A pak že když se pokusí přihlásit nebo něco napsat v tom jejím osobním (1) úctě, přepisuje se to do jiného jazyka. takže si myslím, že první účet je zavirovaný nebo nějak hacknuty a proto to asi tak blbne. Jenže co teď?

    snad se to dá přečíst a pochopit. Budeme rádi za jakoukoli pomoc, nápovědu.Diky
    ART_OF_CAN
    ART_OF_CAN --- ---
    Hola, rozšiřuju si portfolio dovedností a ráda bych před nákupem nahlédla do knihy Jak na sítě (už jí tady minulý rok zmiňoval ADAMM). Byl by tady někdo ochotný mi jí případně na pár týdnů půjčit? Revanš dohodou :)

    Jak na sítě
    https://www.jaknasite.cz/kniha/
    ZONICEK
    ZONICEK --- ---
    Pro akademické účely hledám konkrétní příklady ovlivňování voličů prostřednictvím dat od Cambridge Analytica. Princip chápu a všude se dočítám, že byla vytvořena cílená reklama na základě preferencí.
    Netušíte pls. kde bych mohl sehnat konkrétní posty? Díky moc
    MRTVY_KENNY
    MRTVY_KENNY --- ---
    CEEFA
    CEEFA --- ---
    COURT: ten vyznam to ma primarne na vykon ty reklamy, ne pro tebe jako soucasti cileni
    COURT
    COURT --- ---
    Často si skrývám reklamy, které mě obtěžují a opravdu je nechci vídat, mám ale pocit, že se ta reklama po čase buď vrátí a nebo přijde jiná, hodně podobná. Má nějaký význam výběr důvodu ? nerelevantní, již zakoupené, citlivé, obtěžující.. nevím co tam ještě je. Pokud se mě na to ptají, určitě to má význam pro cílení reklamy pro ně. netušíte co mám zakliknout, aby se to nejspolehlivěji přestalo objevovat a dalo mi to pokoj i s obdobnými tématy?
    WAKO
    WAKO --- ---
    Zdravím,

    řeším login pro novou facebookovou stránku, už zkouším login pod druhým telefonním číslem a vždy skončím na tomhle. Nevíte někdo jak je možné, že je blokovaný účet, který se ještě nepoužil? Díky

    ADAMM
    ADAMM --- ---
    Babeltalk 48 - 20. srpna v Praze:

    Mick Griffin: Social Sales - All the things wrong with Social Selling, and how to fix them!
    Michal Orsava a Michaela Lovecká - O personalizovaných videokampaních, virálech a dalších možnostech současného video-marketingu
    Marek Bačo - @SvetInfluenceru - a jak ho profesionalizovat :)

    FB událost: https://www.facebook.com/events/317080636143040/
    Lístky: https://www.smsticket.cz/vstupenky/22900-babeltalk-48-social-media-thursday
    EXAGE
    EXAGE --- ---
    Lze prosím nějak zjistit, které STRÁNKY sdílejí můj post? Jde mi o to, vidět stránky které mě sdílí a ne vše smíchané s fanoušky kteří mě sdílejí.
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    Zítra opět off-line Babeltalk! Od 18:30 v Kavárně co hledá jméno (Praha)...

    Ivan Manolov - Spolek Nelež
    Magdalena Kořínková - Jak na FB stránky pro farmaceutické produkty (case study s otevřeným koncem)
    Pavel Kroupa - Advokáti na LinkedInu

    FB událost: https://www.facebook.com/events/677826059442973/

    Lístky: https://www.smsticket.cz/vstupenky/22094-babeltalk-47-social-media-thursday
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam