• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ESYgr1d - A persistent multiplayer online programming game
    FRONEMA
    FRONEMA --- ---
    jsem blazen nebo se ted zmenili pravidla pro pirata? driv mam pocit ze clovek muze mi kopii kazdyho agenta, ale ted mam pocit ze mi to nedovoli vic nez jednu kopii na vsechny
    VIRTUALVOID
    VIRTUALVOID --- ---
    f12 je skratka pre goto definition, fyi
    ESY
    ESY --- ---
    LUNCH: ja akorat pri cestovani se podivam kolik exitu ma distance 1 a z tyhle mnoziny pak koukam jestli tam nekdo neni nebo jestli je nod volnej nebo cizi.. Pak move a claim.. event move a zkusit attack
    SUK
    SUK --- ---
    LUNCH: Jestli mas MSVS, tak nekam napis NodeExit, klikni pravym a Go to definition. Nejrychlejsi zpusob.
    LUNCH
    LUNCH --- ---
    SUK: Jinak, kdyz se podivas ve visualku na NodeExit, tak tam mas i konkretni souradnice kam kterej exit miri.

    Týhle větě nerozumím. Kde to uvidím? Jinak z těch layer, column a row jsem 3D pochopil... jen mi nejsou jasný ty počty exitů... dělám to tak, že je vždycky všechny testuju a pak vyberu, do kterýho půjdu (podle toho, jestli tam je odkaz na další INodeInformation nebo null). Chtěl bych si to jen trošku víc promakat ;-).
    SUK
    SUK --- ---
    LUNCH: Struktura sveta mi znama neni, nicmene je to neco jako obycejnej pravouhlej 3D, protoze tam existuje node.Layer (z), node.Column(x), node.Row(y). Jinak, kdyz se podivas ve visualku na NodeExit, tak tam mas i konkretni souradnice kam kterej exit miri.
    LUNCH
    LUNCH --- ---
    zatím jsem nikoho nepotkal, abych ho zrasil, ale na nody se za moment přehoupnu do levelu 2 ;-). Jak se tu jako hrdý Nyxák mohu registrovat?
    LUNCH
    LUNCH --- ---
    Tak děkuju všem, co pomohli, můj hrrrdlocutter už brázdí Shanghai university ;-).

    Není mi ještě úplně jasné rozložení světa. Jak se pohybuje např. mezi sektory? Nebo ty nody. Píše se, že : The logical structure matches that of a tetrahedral arrangement of spheres. This means a node can have a maximum of 11 and a minimum of 3 exits.

    No, mně přijdou ty počty divný. Ač počítám, jak počítám, tak kdyby to bylo přes "strany krychle", tak je maximum exitů 8 a minimum 3, když by se braly i rohy (to jest místo krychlí skutečně "spheres"), tak mi to vychází maximum 14 a minimum 6. Jak to je? Do dalšího sektoru se dá dostat nějak z okrajových buněk?
    ESY
    ESY --- ---
    ted kdyz otom premejslim asi se budu muset podivat jakej vliv maj na co ksilly.. Zjsituju ze clovek si na prvni pokus udela zmetka :D hlavne kdyz me v arene nekdo atakuje za 11 hp ;o
    ESY
    ESY --- ---
    LUNCH: zkus se poptat na ircu
    LUNCH
    LUNCH --- ---
    tak k tomu mému slavnému this.Copy. V motd se mi vždy zjeví combat report: Your agent HrrdloCutter.AgentZero,1,1 lost 26 stack bytes(unhandled exception) to the gr1d.org runtime, leaving a remaining -1 bytes.

    Což jsem to hodil do try (ten this.Clone() ) a k ničemu to nevede
    LUNCH
    LUNCH --- ---
    Tak při volání this.Copy() přímo v Initialize se mi Inicializuje, vypíše "Calling direct self skill Copy" a o tick dále už máme IAgent.Initialise blocking...
    ESY
    ESY --- ---
    VIRTUALVOID: jo lvl 3 jsem mel mit taky dnes no :DD takze znovu a lepe:D
    LUNCH
    LUNCH --- ---
    ESY: to už těžko dohledám... prostě mi ve statusu místo running psal Crashing... a další tick už byl vypnutý, stejně jako po Recallu.
    SUK
    SUK --- ---
    VIRTUALVOID: Hmmm, pekne. To mas pro kazdej level implementovanych hned nekolik agentu? Ja mam dohromady jednoho agenta pro vsechny levely stejnej. A kazdej ma svy jmeno, nahodne generovany :) Ovsem jmeno se zobrazuje jen v mejch vypisech, nikdo jinej ho neuvidi, coz je skoda...
    VIRTUALVOID
    VIRTUALVOID --- ---
    nuze moja rodinka :

    NewBreed.Level1.Georgie(1,1) 16/16 bytes Running... Mt Doddabettahalli, Exploring
    NewBreed.Level1.Michaela(1,2) 16/16 bytes Running... Anantagiri Hill, Exploring
    NewBreed.Level1.Zoe(1,3) 16/16 bytes Running... Chilkur Outpost, Exploring

    NewBreed.Level2.Jacob(2,1) 32/32 bytes Running... Archangel, Exploring
    NewBreed.Level2.JoeFatigue(2,2) 32/32 bytes Running... Shamshabad No-Fly Zone, Exploring

    NewBreed.Level3.McHistoricalInaccuracy(3,1) 48/48 bytes Uploading...
    3 ticks Murmansk, Exploring
    ESY
    ESY --- ---
    LUNCH: jakej crash ti to hodilo ?
    SUK
    SUK --- ---
    Copy: Creates a 1 byte copy of itself, otherwise impossible to distinguish from the original. Contrary to what is written on "the internet", the Copy can claim nodes. There can be 1 copy active for each level the player has

    Cooldown Constant 1 False
    Warmup Constant 1 False

    Takze bych tipoval, ze vyvoreni kopie musis dva ticky celkem pockat - jeden nez vznikne a druhej az se zotavi z onoho vytvoreni...
    LUNCH
    LUNCH --- ---
    ESY: No this.Copy() ... přesně to jsem udělal! Ale hodilo mi to potom Crash! Strčil jsem to tedy do metody Initialise... a raději tam přidělávám kontrolu, jestli už to bylo kopírováno (_isCopied, který dám na true, aby se potom sama kopie při inicializaci nesnažila kopírovat) - možná to byl předtím problém... Nechápu ale pořádně ty parametry - podivné this.Copy(this) a this.Copy(this, state)?
    ESY
    ESY --- ---
    ja jak zjistuju tak raketyr je arena char:D ma sileny massdmg:D

    LUNCH: pokud dobre chapu tak ten kdo ma copy je owner nodu :DD
    to je prasarna chci zmenit povolani >D

    a ad copy videl bych to na "this.Copy();"

    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam