• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ESYgr1d - A persistent multiplayer online programming game

    Programujeme agenty pro gr1d.org!


    http://www.youtube.com/watch?v=3XZ9-_EgisE

    Registrovaní nyx hráči:


    Gr1d leader:
    TcKs - Level 6 Pirate based in Shanghai Port District

    Level 6:
    Fronema - Pirate based in Shanghai Port District
    Matasx - Hacker based in Shanghai University District
    SUK - Engineer based in Shanghai University District
    Pjotr - Hacker based in Old Wujiaochang

    Ostatní:
    AlphaTeam - Level 5 Engineer based in Jian Guo Men Wai
    Goshewan - Level 4 Pirate based in Port Nordkyn

    Neaktivní ?
    Esy - Level 6 Racketeer based in Henan Minority
    jachymko - Level 5 Engineer based in Shanghai Port District
    VirtualVoid - Level 3 Engineer based in HITEC City
    Neurolog - Level 2 Hacker based in Chuy River Traders

    Dočasně vyřazeni z klanu: SUK

    Kód pro ty, kteří se chtějí podílet na Clanu lidí z nyxu... poskytl Matasx
    Kdo chce, nechť použije tohle, kdo ne použije svoje :] a kdo nehce hrát společně ať řekne :]]

    Aktuálně

    Zbývají poslední dny do ukončení soutěže. Podporujeme TcKs.
    rozbalit záhlaví
    ESY
    ESY --- ---
    jsem zde:]


    FRONEMA: tod otazka no:DD
    FRONEMA
    FRONEMA --- ---
    ESY: ja do toho jdu, ale prazdnou arenu jsem nevidela ani nepamatuju
    ESY
    ESY --- ---
    jinak pisu mensi faq pro ostatni zakladni otazky:]
    ESY
    ESY --- ---
    jinak mam takovej napad, co tu udelat nekay pekny ukazky kodu v houmpejdzi ?:]
    viz SUKova komunikace:]
    ESY
    ESY --- ---
    a pokud ma clovek na kteryho jdes raidovat defendery a zabijou te tak je raid neuspesnej...
    ESY
    ESY --- ---
    PJOTRIK: 20 nodu je krasa to je 8000 moznosti :D :]

    a u raidu crashing je dobry, znamena to ze si zabral nody
    PJOTRIK
    PJOTRIK --- ---
    ESY: dik. pak jsem se docet na foru, ze pri raidu se clovek dostane do decku, coz je nejaky prostor mimo normalni sektory o rozloze asi 20 nodu, to uz se projde celkem snadno.

    Jinak raidu uz jsem se dockal, podle zpravy o vysledku byl uspesny, ale agent je ve stavu crashing, to je normalni? chybu u nej v logu nemam
    ESY
    ESY --- ---
    az bude prazdna arena neobetuje nekdo lvl 1 agenta[kterej by utocil an sebe dokud mu nezbude par stacku] abych si udelal arena domination ?:D na oplatku udelam to samy pro vas:DDD
    ESY
    ESY --- ---
    PJOTRIK: staci mit dorbou funkci na prochazeni nodu :] tim ses schopnej proskoumat +- xyz nodu a najit jestli tam neni tohle udelas u kazdyho z agentua pokud ho anjdes tak se vsichni zacnou pohybovat tim smerem. imo nje reseni
    PJOTRIK
    PJOTRIK --- ---
    ESY: pekne nepravidelne... jsem odpoledne poslal prvni raid a koukam ze si na vysledek pockam do rana :-(

    kdyz uz mluvim o raidovani, jak to vlastne probiha? to se agent pohybuje po nejakym specialnim domovskym prostoru toho raidovanyho, nebo kde? nejaky doporuceni na to, co by agent mel delat? koukal jsem ze tam jde nasadit agenty do obrany a jestli to chapu dobre, tak dokud je utocnik nevyradi, raid se nepovede. je nejaky lepsi zpusob jak je najit, nez nahodna prochazka?
    ESY
    ESY --- ---
    to nam to zas ticka :/
    PJOTRIK
    PJOTRIK --- ---
    ESY: uz jsem to nasel.. byl to sysop, takze fade
    ESY
    ESY --- ---
    PJOTRIK: skill na propojeni nodu. nebo taky wall s range utokem na vice cilu.. mozna i neco jinyho :]
    PJOTRIK
    PJOTRIK --- ---
    jak je mozny, ze mi nekdo utoci na agenta, kdyz Node.OpposingAgents je prazdny?
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    SUK: Jj, GetInitialisedAgents() funguje. Zjistuju si tedka pres to zda mam dostatek kopii svych agentu. Docela to i funguje :).
    SUK
    SUK --- ---
    Mam prvni postrehy ohledne komunikace mezi agenty:
    FUNGUJE... dulezite kousky kodu (C#)

    //definice komunikujici tridy
    public class AttackerL1 : IEngineer1, IChannel
    
    interfejs (jak je libo, jenom ukazka.)
    public interface IChannel
    {
            bool SendMessage(Messages m, object[] payload);
    }
    Samotne rozeslani zprav vsem agentum (i sam sobe)
                foreach (IKnownAgent<IAgent> i in this.deck.GetInitialisedAgents<IAgent>())
                {
                    if (i.Implementation is IChannel)
                    {
                        Log("Posilam zpravu nekomu jinymu");
                        (i.Implementation as IChannel).SendMessage(Messages.Ping, null);
                    }
                }


    Prave ted uspesne otestovano :)
    ESY
    ESY --- ---
    MATASX: bys objetoval jen 100 :D
    MATASX
    MATASX --- ---
    FRONEMA: asi jako útok sám na sebe ... taky lze, ale vyzkoušej a poděl se o výsledek :D já na to 200 ticků neobětuju
    ESY
    ESY --- ---
    FRONEMA: zkus :D ale netusim proc by to clovek delal :oO
    FRONEMA
    FRONEMA --- ---
    ciste nahodou, neda se oraidovat sam sebe?
    ESY
    ESY --- ---
    TENCOKACISTROMY: ja ani ne.. ale obcas ta enumerace agentu je zlvastni :]
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam