• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ESYgr1d - A persistent multiplayer online programming game
    ESY
    ESY --- ---
    jinak moji agenti uz taky nechaj lidi z nyxu a jejich nody napokoji :D
    a jen pro informaci, ted krasne chipla db:D
    MATASX
    MATASX --- ---
    Tak a moji agenti už by neměli nikomu z klanu ublížit ani mu sebrat node :)
    ESY
    ESY --- ---
    TENCOKACISTROMY: v pohode to je proste aby jsme si nenicili agenty nody atd :] casem zacnem poradat poradny raidy, budem si pomahat pri obrane atd.. :]
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    Ja se read pridam. Ale ted se bohuzel musim venovat placenymu programovani :(.
    ESY
    ESY --- ---
    jiunak na nastence je link od matasx :]
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    FRONEMA: Jo, seizure je u me horky kandidat na vyzkouseni meho noveho "AssasinPirate".
    FRONEMA
    FRONEMA --- ---
    FRONEMA: stavim proti tomu
    Fronema ClassLibrary1.Bojovnik2(2,1) 48/48 bytes Now
    Fronema ClassLibrary1.Bojovnik2(2,2) 48/48 bytes Now
    Fronema ClassLibrary1.Bojovnik3(3,1) 72/72 bytes Now
    Fronema ClassLibrary1.Bojovnik3(3,2) 72/72 bytes Now
    Fronema ClassLibrary1.Bojovnik4(4,1) 96/96 bytes Now

    a ted uz jen budu sledovat jak se rezou :) prijimam sazky... :)
    ESY
    ESY --- ---
    ja se dnes dal do prepisovani agentu takze k veceru budu snad rdy :]
    FRONEMA
    FRONEMA --- ---
    a taky navrhuju nejaky hromadny raid... na to staci attack/defend


    zrovna jeden jednohracovej jde na me ..

    Player Agent ETA
    Attacking agents - Incoming - (6 agents, 286/286 bytes)
    seizure seizure.Gr1d.Agents.Anaxagoras(1,2) 22/22 bytes 59 ticks
    seizure seizure.Gr1d.Agents.Anaxagoras(1,4) 22/22 bytes 59 ticks
    seizure seizure.Gr1d.Agents.Russell(2,1) 44/44 bytes 59 ticks
    seizure seizure.Gr1d.Agents.Russell(2,2) 44/44 bytes 59 ticks
    seizure seizure.Gr1d.Agents.Quine(3,1) 66/66 bytes
    FRONEMA
    FRONEMA --- ---
    ESY: s kolekci souhlasim, imho nejjednodussi reseni,
    ESY
    ESY --- ---
    MATASX: univerzalni.. jednoducha vec je drzet si kolekci friendly guidu...


    TENCOKACISTROMY: jj o dynamic jsem premejslel :]
    MATASX
    MATASX --- ---
    Tak někdo napišete nějakej univerzální kód, kterej to bude řešit a všichni ho pak jen použijí ... :)
    ESY
    ESY --- ---
    MATASX: spis si prozacatek do kodu dat at neutocime vubec na spratelene agentya nezabirame spratelene nody ;] proste aby se nestalo ze nekdo znas bude druhymu skodit:]
    MATASX
    MATASX --- ---
    Co takhle udělat malé spiknutí? Stačí aby jsme všichni dali do kódu ze agenti nebudou utocit na jine agenty ve stavu raiding a v jeden okamžik posleme vsichni svoje agenty na nektereho z leaderů (akorát pozor aby někdo neměl base ve stejnym segmentu, aby jsme měli všichni stejný počet upload ticků)?
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    MATASX: To se da vyresit bud pres "dynamic" keyword (C# 4.0) a nebo pres Late-Binding poskytovanej VisualBasicem (Microsoft.VisualBasic.*).

    Problem je ziskat instanci agenta od jineho hrace.
    MATASX
    MATASX --- ---
    MATHEW_ER: To nejde, museli by oba ukazovat na stejnou sdílenou knihovnu aby seděly typy.
    MATHEW_ER
    MATHEW_ER --- ---
    Ja teda jen sleduju a nehraju, ale pokud si na toho ciziho agenta muzete nejak sahnout, tak neslo by treba jen implementovat nejaky prazdny INyx interface?
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    PJOTRIK: V tom pripade jeste potrebujes logovat, zda na tebe dotycnej agent v posledni dobe neutocil (OnAttacked".

    Ja kdyz jsem premital nad tim, jak vsechny tyhle veci osetrovat, tak mi to prislo fakt dost komplexni i pro tu malou trosku moznosti, co se tam da delat.
    PJOTRIK
    PJOTRIK --- ---
    TENCOKACISTROMY: Jo, to raiding/defending zni dobre. Jenom to chce mit jistotu, ze to pouzivaj oba ;-)
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    PJOTRIK: Uz jsem nasel dobrovolnika :).
    Momentalne tedka me nenapada zadnej jinej zpusob zjisteni (ne)pratelskyho agenta, nez konstantni seznam ID hracu, ktery povazujes za pratelsky.

    Jeste teda se da pri raidovani rozeznavat podle IAgentInfo.Action == Raiding/Defending.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam