• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ESYgr1d - A persistent multiplayer online programming game
    GOSHEWAN
    GOSHEWAN --- ---
    Prosim o registraci...

    Goshewan - Level 2 Pirate based in Port Nordkyn
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    ESY: 1 exp za uspesnej utok. Vzhledem k tomu, ze za 1 zabranej node je taky 1 exp, tak mi to pripada jako malo efektivni.
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    PJOTRIK: Delegaty nejso povoleny? Hmm, to bude nejspis kvuli jejich schopnosti ".BeginInvoke" :P. Nicmene proc jsi teda nepouzil Observer design pattern?

    btw. to jako vazne chces vypinat i do areny? Proc? Jestil chces udelat task "Arena domination", tak se muzem domluvit a vypadnout tam odsad. Ale proc to vypinat uplne? Imho mnohem lepsi varianta je si v arene nacvicit kooperaci nasich agentu, ktery pak budeme moct vyuzit pri raidovani. Tot muj nazor.


    btw. nevite jestli je uz opraveny raidovani? Resp. ten bug s odnesenim si pouhych 5 nodu za jednoho agenta?
    ESY
    ESY --- ---
    PJOTRIK: aspon vic expu :]]
    PJOTRIK
    PJOTRIK --- ---
    ESY: to je taky rozumny :-) proste v arene neznam pritele ;-)
    ESY
    ESY --- ---
    PJOTRIK: vypinat do areny?:D tak to abych vam nedaval boosty potom ale:D
    PJOTRIK
    PJOTRIK --- ---
    FRONEMA: jj, porad jeste to nemam osetreny. Uz jsem to i napsal, jenom abych pak zjistil ze nejsou dovoleny eventy :-( Ale pro agenty do areny to stejne budu vypinat
    ESY
    ESY --- ---
    hmm tka jsem trochu prepocital ale i tak :]]
    10 Esy 5 49145 Henan Minority 19503
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    ESY: Jo, tech security holes tam ma jak nas**** :P.
    Hlavne mam taky pocit, ze skoro vsechny datovy operace dela zpusobem nacist-data-pres-linq-to-sql-do-c# -> upravit v c# -> updatnout-data-pres-linq-to-sql. Coz neni zrovna nejefektivnejsi metoda. Jendak to je pomaly a jednak to pak to hazi errory na konflikty.
    FRONEMA
    FRONEMA --- ---
    na druhou stranu, tohle je imho na vyrazeni se seznamu
    Your agent ClassLibrary1.Farmar1,1,5 was StackOverflowed by Pjotr(FiGrid.ConquerorTwo(2,1))
    Your agent ClassLibrary1.Bojovnik5,5,1 was StackOverflowed by Pjotr(FiGrid.ConquerorFour(4,1))
    FRONEMA
    FRONEMA --- ---
    PJOTRIK: uzjsem to tu jednou resila staci to nejjednodusi, checkovat pred pohybem efekty na nodu.

    jinak to neni cunarna alep prvni poradnej piratskej skill
    ESY
    ESY --- ---
    a tohle je lol :DD
    http://gr1d.org/forum/Security%20Exploits/e1f73561-6189-45f7-97e2-11deaf9903fb
    ESY
    ESY --- ---
    drzte palce pokud vse vyjde mohl bych se dostat nekam k 7 - 9 mistu rano :]]]
    GOSHEWAN
    GOSHEWAN --- ---
    TENCOKACISTROMY: Stahnul jsem to a nahral znovu s pridanymi vypisy, tak z toho treba neco vypadne. Kazdopadne diky za kod, ja to mam hnusne natvrdo, takze agenty zkusim prepsat dle tveho vzoru, alespon to pak da mene prace (:
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    GOSHEWAN: Je mozny, ze tam neco predelaval a ma tam bug.
    U me to vypada, ze to jede.

    Kontroluju to (zjednodusene) takhle:
    protected virtual int GetTotalCountOfCopiedAgents() {
    	var ret = this.Deck.GetInitialisedAgents<IAgent>()
    			.Where(a => a.Effects.Contains(AgentEffect.Copy))
    			.Count() / 2;
    	return ret;
    }
    // ...
    protected virtual void CopyByLevel(IAgentUpdateInfo agentUpdate) {
    	bool canIUseSkills = this.CanUseSkills(agentUpdate);
    	if (canIUseSkills) {
    		bool iAmCopy = agentUpdate.Effects.Contains(AgentEffect.Copy);
    		if (false == iAmCopy) {
    			var level = Constants.PlayerLevel;
    			var copies = this.GetTotalCountOfCopiedAgents();
    			if (copies < agentUpdate.Level) {
    				this.Copy();
    			}
    		}
    	}
    }
    
    GOSHEWAN
    GOSHEWAN --- ---
    Chcipla mi kopie, original se ted snazi kazdy tick nakopirovat znovu a tohle mi to pise. Nekde je nejaky rozpor...

    V Tick mam toto

    if (!agentUpdate.Effects.Contains(AgentEffect.Copy))
    this.Copy();


    Dokud kopie existovala, tak se nic nedelo, jakmile chcipla, snazi se kpirovat a konci chybou.
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    Celkem kopii muze byt tolik, jakej mas level. Agent s efektem "Copy" se nemuze kopirovat.
    GOSHEWAN
    GOSHEWAN --- ---
    (kopiruju z originalu)
    GOSHEWAN
    GOSHEWAN --- ---
    Dalsi dotaz k Copy() - myslel jsem na to, ze kdyz mi chcipne kopie, tak si udelam novou... a misto toho mi to pise
    Completed direct self skill Copy w/FailedInvalid One illegal copy of this agent already exists
    Je to zamer nebo bug? Nikde jsem nenasel omezeni "jednou a dost" (resp. level-krat a dost)
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    PJOTRIK: Ja jsem to tam taky zahlid a jestli si to dobre pomatuju, tak to melo nizkou prioritu. A vzhledem k tomu, jak rychle(pomalu) resi opravy bugu na ostrym serveru, bych rekl ze to hned tak nebude :).

    Ja to chci primarne pro sebe, abych mohl otestovat svou AI. Testovat to na ostrym serveru, kdyz obcas trva tick 10 minut ci vic, se mi fakt nechce.

    Nechavat si to jen pro sebe, je v tomhle pripade asi zbytecny.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam