• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ESYgr1d - A persistent multiplayer online programming game
    PJOTRIK
    PJOTRIK --- ---
    TENCOKACISTROMY: a ja jsem zas nekde zahlidnul, ze jmeno grupy se agentum nastavuje jenom pri startu a pak uz se nemeni. Ale overeny to nemam.
    ESY
    ESY --- ---
    TENCOKACISTROMY: to uz jsem psal i ja ;] jen cekam az root udela tlacitko an rename group, jinak je to neuveritelny srani a radsi zmenim v kodu a dam upgrade all :]
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    btw. Fronema mela dobrej napad na ovladani agentu pres zmenu nazvu Groupy.
    Pri kazdym ticku by si agent kontroloval co ma v "agentUpdate.Group" a pripadne to zpracoval.

    Napriklad, kdyz by tam bylo "addToClass 'Goshewan'", tak by se pridal 'Goshewan" do kolekce spratelenych hracu. Atd ...

    Myslim, ze to je peknej workaround :)
    ESY
    ESY --- ---
    GOSHEWAN: ja si te naimplementuju doma :] tak jenom aby ses nevztekal kdybych te omylem snedl :D
    GOSHEWAN
    GOSHEWAN --- ---
    TENCOKACISTROMY: Uz implementuju rozpoznani spratelenych dusi (;
    ESY
    ESY --- ---
    PJOTRIK: ja si vecer dal raid za 3220 nodu :]]
    PJOTRIK
    PJOTRIK --- ---
    TENCOKACISTROMY: tam je spis problem, ze jsem to nechal pres noc a dneska to tikalo zrejme dost rychle, takze celkem dlouho po skonceni raidu agenti necinne stali
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    PJOTRIK: Musis si to prepocitat. Zalezi na stacku raidujicich agentu a vzdalenosti cile. Ja mam napriklad u lvl#1 agentu stack 27. Takze kdyz boj bude trvat jen do cca 25 ticku, tak se mi je vyplati posilat na hrace do vzdalenosti 80 ticku, jinak je efektivnejsi je nechat claimovat. Ale u lvl#3 a vys to uz je mnohem lepsi.
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    GOSHEWAN: Pridas se k nasemu klanu ;)? Ale beda ti, jak na me zautocis! ;D
    PJOTRIK
    PJOTRIK --- ---
    TENCOKACISTROMY: no tak nejak to prepisu, ale napred se k tomu musim dostat, zejo. Ve chvili kdy jsem to zjistil, tak uz nebyl cas.

    Raidovani funguje, dneska pres noc jsem dal uspesnej raid asi za 1000, ale stejne se mi ten cil behem noci jeste vzdalil. Je to sice sranda, ale efektivni vyuziti casu to neni
    GOSHEWAN
    GOSHEWAN --- ---
    Prosim o registraci...

    Goshewan - Level 2 Pirate based in Port Nordkyn
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    ESY: 1 exp za uspesnej utok. Vzhledem k tomu, ze za 1 zabranej node je taky 1 exp, tak mi to pripada jako malo efektivni.
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    PJOTRIK: Delegaty nejso povoleny? Hmm, to bude nejspis kvuli jejich schopnosti ".BeginInvoke" :P. Nicmene proc jsi teda nepouzil Observer design pattern?

    btw. to jako vazne chces vypinat i do areny? Proc? Jestil chces udelat task "Arena domination", tak se muzem domluvit a vypadnout tam odsad. Ale proc to vypinat uplne? Imho mnohem lepsi varianta je si v arene nacvicit kooperaci nasich agentu, ktery pak budeme moct vyuzit pri raidovani. Tot muj nazor.


    btw. nevite jestli je uz opraveny raidovani? Resp. ten bug s odnesenim si pouhych 5 nodu za jednoho agenta?
    ESY
    ESY --- ---
    PJOTRIK: aspon vic expu :]]
    PJOTRIK
    PJOTRIK --- ---
    ESY: to je taky rozumny :-) proste v arene neznam pritele ;-)
    ESY
    ESY --- ---
    PJOTRIK: vypinat do areny?:D tak to abych vam nedaval boosty potom ale:D
    PJOTRIK
    PJOTRIK --- ---
    FRONEMA: jj, porad jeste to nemam osetreny. Uz jsem to i napsal, jenom abych pak zjistil ze nejsou dovoleny eventy :-( Ale pro agenty do areny to stejne budu vypinat
    ESY
    ESY --- ---
    hmm tka jsem trochu prepocital ale i tak :]]
    10 Esy 5 49145 Henan Minority 19503
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    ESY: Jo, tech security holes tam ma jak nas**** :P.
    Hlavne mam taky pocit, ze skoro vsechny datovy operace dela zpusobem nacist-data-pres-linq-to-sql-do-c# -> upravit v c# -> updatnout-data-pres-linq-to-sql. Coz neni zrovna nejefektivnejsi metoda. Jendak to je pomaly a jednak to pak to hazi errory na konflikty.
    FRONEMA
    FRONEMA --- ---
    na druhou stranu, tohle je imho na vyrazeni se seznamu
    Your agent ClassLibrary1.Farmar1,1,5 was StackOverflowed by Pjotr(FiGrid.ConquerorTwo(2,1))
    Your agent ClassLibrary1.Bojovnik5,5,1 was StackOverflowed by Pjotr(FiGrid.ConquerorFour(4,1))
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam