• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ESYgr1d - A persistent multiplayer online programming game
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    ESY: v sydney nejsou, ne?
    ESY
    ESY --- ---
    TENCOKACISTROMY: spis ho splachli povodne :]
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    GOSHEWAN: Od ty doby co to neticka, tak na chatu jsem minimalne :P. Tipnul bych si, ze root je nekde na dovoleny a sere na nas :D
    GOSHEWAN
    GOSHEWAN --- ---
    A nerikal take treba kdy to bude zase tickat? [:
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    PJOTRIK: riakl to root na chatu
    PJOTRIK
    PJOTRIK --- ---
    TENCOKACISTROMY: kde ses to docet? na foru jsem trochu hledal, ale nenasel...
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    PJOTRIK: Tak ted to nezjistis :/. Puvodne k tomu mel slouzit ten "Type", ale ten je v graylistu. Ma ale do IAgentInfo pribejt clen typu enum, kde to bude receny.
    ESY
    ESY --- ---
    PJOTRIK: obavam se ze nelze jelikoz type je v graylistu :o]
    PJOTRIK
    PJOTRIK --- ---
    TENCOKACISTROMY: myslim herni classu - sysop/pirate/whatever
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    PJOTRIK: Jinak hrace dostanes pres .Owner.DisplayHandle.
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    PJOTRIK: Zavolej ".ToString()" a dostanes ten tvar, co se ti zobrazuje v motd. Z toho uz to rozparsujes.
    PJOTRIK
    PJOTRIK --- ---
    To je naprd, jak to tedka chcipe :-(

    Tusite nekdo jak z IAgentInfo dostat classu toho agenta, respektive hrace? Primo to tam nikde nevidim, asi by to slo dostat z jeho typu pres rozhrani ktery implementuje, ale tam se bojim ze narazim na omezeni whitelistu...
    PJOTRIK
    PJOTRIK --- ---
    TENCOKACISTROMY: presne tak, aspon si ho pamatovat a sirit informaci k ostatnim agentum.

    ESY: fade by nemel byt nekonecnej, ale ja mam pocit ze tyhlety vicekolovy efekty jsou ted rozbity, ze se neukoncujou. Minimalne u Zone to mam overeny a nekde jsem zahlidnul ze se to stava i u Virusu a Bitrotu.
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    ESY: Fade neni na nekonecnou dobu. Budeme muset doufat, ze se nejprve odfaduje a pak teprve se bude fadovat zpatky. Pokud se bude fadovat jeste pred koncem ucinku, tak jsme asi nahrany :(
    ESY
    ESY --- ---
    TENCOKACISTROMY: co kdyz se neodfejduje... proste bude cekat :] nebo je tam snad max timer na fade?
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    ESY: V tom pripade asi nezbejva nic jinyho nez neusatale prozkoumavat ten sektor a cekat az se odfaduje. A jakmile na nej narazis, tak si tu referenci predat do ostatnich svejch (nevim jak komunikovat s cizima) agentu, a ty po nem musi jit.
    ESY
    ESY --- ---
    TENCOKACISTROMY: presne tak ani wall nefunguje..
    mno poblem anstava kdy da fadejeste nez prijdes :] nedostanes info niak :]
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    ESY: Aha, to je teda na prd :/. A ten wall to taky nevyresi, co?
    V tom pripade je potreba ziskat na toho agenta odkaz a pomatovat si ho, driv nez na sebe pouzije Fade.
    ESY
    ESY --- ---
    Fade removes the sysop from all available agent collections. Agents that have sighted and stored a reference to the Sysop can still target it while faded, however in this case the Sysop is still not targetted by any area affects
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    MATASX: Napriklad pirat muze hazet Virus postupne na vsechny policka. To zasahne i Fadenutyho agenta.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam