• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ESYgr1d - A persistent multiplayer online programming game
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    SUK: Ja mluvil o toolu :), tam je jedno jak moc pekny/osklivy to je, ne :)? Proste si v tom html das vyhledavat par slov, a kdyz se tam objevi, tak te to nejakym zpusobem upozorni (necham na tve predstavivosti).
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    SUK: Pokud nebudu zapocitavat skilly jednotlivejch povolani (class), tak skutecne vic nejde. Trik je ale v tom, ze tvuj prumer bude nizsi nez 0.5 node/tick. Jednak se claim nemusi vzdy zdarit a jednak muzes prijit na node, kterej je uz tvuj.

    Kdyz budes mit pseudonahodnej pohyb (coz ma spoustu lidi a castecne i ja), tak se muzes dostat do situace, kde si zaclaimujes nody vsude kolem sebe a pak musis jit pres svoje nody nekam dal.

    Do toho zapocitej ztratu casu v pripade, ze na nekoho budes utocit. Dale cas na crash, launch (a nez si toho vsimnes) v pripade ze ti agenta nekdo sejme uplne.

    Cili ve vysledku mas rozhodne min nez 0.5 node/tick.
    SUK
    SUK --- ---
    TENCOKACISTROMY: Pomerne nevstricny webovy rozhranni ;) Sice to neni tak strasny jako treba facebook, ale uplne prijemny to taky nebude :) A hratky s regularnima vyrazama ted zrovna hodlam provozovat jeste horsi :D
    SUK
    SUK --- ---
    TENCOKACISTROMY: Kazdopadne, jak chces zvysovat claimnuty nody per sec? Vzdyt vic jak 0.5 to nejde, ne? :) (1 move, 1 claim)
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    SUK: Co ti brani si udelat tool, kterej to bude sledovat za tebe :)?
    SUK
    SUK --- ---
    TENCOKACISTROMY: Tak jasne ze to je i dost o tom programovani, to rozhodne nepopiram. Spis me na tom stve to samotny, ze se casto dost uklikam, nez se zacne vubec neco dit a taky to, ze musim web sledovat abych se pripadne moh zacit branit...
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    SUK: Ani bych nerekl. Pokud chces valcit s dalsimi agenty (cili Raid/Defend/Arena), tak je potreba to mit dobre vymysleny v kombinaci skillu. Pac jinak te lehce porazi/ubrani. Pri claimovani mam vymyslenou taky lepsi taktiku nez ted, ktera by mi mela zvetsit pomer claimnutejch nodu na tick. Ale nemam moc casu na takovyhle veci, takze jsem to v podstate nijak neimplementoval :(.
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    TENCOKACISTROMY: Tak oprava, jsem druhej (Tick 23652) :D.
    1 	G 	6 	91000 	Shamshabad No-Fly Zone 	55087
    2 	TcKs 	6 	91000 	Shanghai Port District 	50404
    
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    TENCOKACISTROMY: Jinak naprostou vetsinu nodu jsem ziskal claimovanim.
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    SUK: Algoritmy pouzivam uplne jednoduchy, zadna specialita tam neni.
    Dosahnul jsem toho dlouhodobym claimovanim (imho jsem se dostal do mista, kam ostatni moc nechodi => neprebiraji mi moje nody tolik) + par zdarilejch (ale mnohem vic nezdarilejch raidu). Cili spis taktika a strategie.
    SUK
    SUK --- ---
    Tak jasne ze to asi ma rajdovanim, nicmene... stale je tam ta lidska cast, ze clovek u toho musi sedet. Coz bych si nepredstavoval no ;)
    GOSHEWAN
    GOSHEWAN --- ---
    Ono to neni jen o spravnem vybirani cilu, i kdyz raidujes tak musis mit nejakou taktiku + kdyz uz jsi takto vysoko, musis mit i nejaky zpusob jak se raidovani branit.

    Ale treba se pletu a ma nejaky super zpusob obycejneho claimovani nodu (:
    SUK
    SUK --- ---
    Coz je i tak trosku skoda, protoze tim z toho prestava bejt "programming game" :(
    Jinak, me zrovna ted nekdo raiduje a zrovna prestanou ticky :-/
    GOSHEWAN
    GOSHEWAN --- ---
    Tipuji spis spravny vyber cilu pro raidovani (:
    SUK
    SUK --- ---
    TENCOKACISTROMY: Toho jsi dosahl pomoci nejakych ýbralgoritmu nebo jak se da dosahnout vrcholu?
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    Chá! Moje zatim nejlepsi umisteni: #3 pri ticku 23609
    1 	G 		6 	91000 	Shamshabad No-Fly Zone 	54935
    2 	wolfbyte 	6 	88216 	Connaught Place 	50156
    3 	TcKs 		6 	91000 	Shanghai Port District 	50073
    
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    GOSHEWAN: Ja pouzil parkrat linq-to-sql u webovejch sluzeb, kde jsem mel jednoduchy CRUD operace. Tam jsem si proste vygeneroval ty tridy podle tabulek a ty jsem pak rovnou posilal pres SOAP. To bylo jednoduchy, rychly a funkcni. Ale kdyz jsem s tim zkousel nejaky veci ve slozitejsich scenarich, tak s tim bylo vic prace nez uzitku.
    GOSHEWAN
    GOSHEWAN --- ---
    Ja mam obecne dost nechut k linq-to-sql... zatim jsem nikdy neml pocit, ze by to bylo vyhodnejsi nez stored procedury. Ale to je asi subjektivni nazor.
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    GOSHEWAN: Imho by si spousta tech bugu usetril, kdyby ty akce mel napsany jako stored procedury a netahal to skrz linq-to-sql. Ja nektery ty vyjimky znam a jsou "zbytecny" v tom jeho scenari.
    GOSHEWAN
    GOSHEWAN --- ---
    Mne se to celkem libi. Skoda ze tam jsou stale bugy.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam