• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ESYgr1d - A persistent multiplayer online programming game
    FRONEMA
    FRONEMA --- ---
    ja poslu na codemonka jednoho, musim si jen overit ze mi ffunguje raidovani
    GOSHEWAN
    GOSHEWAN --- ---
    Me to uz take sere. Agenti, ktere uploaduju na raid, mi hlasi, ze nekde bezi (dostavam z nich vypisy), agenti, ktere mam Running raiding a kteri mi misto claimnuti par stovek nodu a crshnuti claimnou jeden node, neustale errory at kliknu skoro na cokoli... a npr. ted jsem hodil na code monka insta raid... pricemz to je bug znamy uz nevim jak dlouho. a zbytek agentu, ktere jsem na nej poslal, ma kazda skupina jiny upload time, nemluve o tom, ze nekteri maji treba 170 ticks a ten insta raid mi ted bude crashovat 240... A asi milion jinych bugu (:
    SUK
    SUK --- ---
    Co mi provedl? Ale, tak to, ze uz minimalne tejden nebo dva nemuzu udelat zadnou operaci skupiny aniz by to nehodilo error (a vetsinou se to vykona maximalne pro polovinu agentu, takze to kolikrat musim spoustet vickrat). Je to cely zabrzeny a vsecko dlouho trva, a kdyz dnesni pokus o raid dopadnul tak, ze se nic nestalo a po recallu jsem mel vsechny agenty v "downloading 173 ticks", tak jsem to vzdal. K raidu bych se pridal, ale jelikoz mi to nefunguje, tak se nepridam....
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    btw. nechteli byste udelat raid na TheCodeMonk? V noci mi par tisicovek sebral a zrovna u nej je ta nase parta na blacklistu.
    MATASX
    MATASX --- ---
    FRONEMA: Ještě počkej, suk to určitě nemyslí vážně. :D
    FRONEMA
    FRONEMA --- ---
    SUK: tvoje obet nebude zapomenuta a tvoje nody budou zit v nasich srdcich dal..
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    SUK: Co ti proved?
    // me v noci zraidovali, protoze mi neslo nic nikam launchnout a mel jsem nakonec vse available :P
    SUK
    SUK --- ---
    Prave me grid uz fakt nasral. Az budou opraveny bugy, nekdo reknete. Jestli nekdo mate hlad, mam nasomrovanejch pres 26 kilonodu, muzete si rajdnout..
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    Dari se vam neco nekam nauploadovat? Me pri snaze explorovat i raidovat vzdycky vyjdou negativni ticky :/.
    PJOTRIK
    PJOTRIK --- ---
    PJOTRIK: podarilo se mi chytit roota na irc, a takhle by to melo fungovat... tak snad to casem spravi. Vetsi problem je ze ten haste nic nedela.
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    Kdo je AlphaTeam ?
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    PJOTRIK: Ale ne.
    Jednak, kdyz si ctu tu funkci, tak urcite predpoklada, ze ji posles ty objekty, ktery ziskas napr. pres agentUpdate.Node.AllAgents.
    Coz jsou objekty implementujici IAgentInfo. Z tech GetInitialisedAgent<AgentType>() dostanes jiny objekty, ktery jen obalujou tu skutecnou instanci. Z nich IMHO nikdy neziskas instanci IAgentInfo, ktery ta funkce ocekava.
    PJOTRIK
    PJOTRIK --- ---
    TENCOKACISTROMY: ale to je kolekce IAgent. Pak bych musel jeste pretypovavat na svoji clasu a lezt pres Deck.Endpoint... nechce se mi verit ze je potreba takova opicarna
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    PJOTRIK: Pokud by root pouzival jinej ORM nez linq-to-sql, tak by ten tvuj postup pravdepodobne fungoval.
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    PJOTRIK: Ne, interfacy se vzdy jen implementuji. Dedi se tridy. Interface vzdy jen definuje rozhrani, kdezto trida muze (a obvykle to i dela) definuje chovani. Ale to je vedlejsi.

    Tu kolekci ziskas tim, ze z toho objektu co ti vraci ta metoda vemes objekt z property "Implementation". Cili to co jsem posilal: [ TENCOKACISTROMY @ gr1d - A persistent multiplayer online programming game ]
    PJOTRIK
    PJOTRIK --- ---
    ad 1) vsak jsou oboji interfacy, tak snad dedi?

    jinak se nechci prit, vim ze mi to nefunguje, staci mi najit zpusob jak ziskat kolekci IAgentInfo ktera bude fungovat
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    PJOTRIK: Reknu to jinak. To moje funguje, to tvoje ne :).
    1) Nededi to, ale implementuje.
    2) Bohuzel se v jadre Gr1du pouziva linq-to-sql, kde zalezi na konkretnich instancich objektu. Nestaci, ze maji stejne rozhrani a stejny hodnoty.
    3) Ta funkce sice dle statickyho rozhrani ocekava IAgentInfo a ty ocekavas, ze kdyz tam posles cokoliv, co implementuje IAgentInfo, tak bude spravne. Ale ve skutecnosti ta funkce ocekava konkretni instance objektu, ktere shodou okolnosti vzdy implementuji IAgentInfo.
    PJOTRIK
    PJOTRIK --- ---
    TENCOKACISTROMY: to mi uplne nedava smysl...
    IKnownAgent<TAgent> je podedeny IAgentInfo, ktery navic pridava propertu Implementation typu TAgent. Mne o implementaci nejde, naopak potrebuju IAgentInfo
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    PJOTRIK: Uvedom si, ze metoda "GetInitialisedAgents<TAgent>" ti vraci rozhrani IKnownAgent<TAgent>. Pricemz instance agenta se nachazi az v property "Implementation". Cili potrebujes:
    Deck.GetInitialisedAgents<IAgent>
    .Where(a => a.Node.Sector == agentUpdate.Node.Sector)
    .Select(a => a.Implementation);
    



    Obecne: To ze nejakej objekt implementuje nejaky rozhrani, jeste neznamena ze tim objektem skutecne je. Muze to byt klidne jen wrapper (coz je tento pripad) nebo jinej "trik", jak zajistit treba pohodlny pouzivani nejakyho objektu z hlediska uzivatele-vyvojare.
    PJOTRIK
    PJOTRIK --- ---
    MATASX: ale KnownAgent dedi od IAgentInfo... to pretypovat neni problem, ale pak je tam nekde v kodu dalsi pretypovani, ktery uz neprojde

    a bokem, muzete mi nekdo poslat do areny nejakyho losera? zrovna je tam volno, tak bych si konecne moh vyplnit task...
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam